VU Šiaulių akademijos autoriaus 'Ramutė Gaučaitė' publikacijų sąrašas

2023
1 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Vilutienė, Rasa. Savivaldis mokymasis tvariam švietimui. Praktiniai patarimai ikimokyklinio ir pradinio ugdymo mokytojams. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2023. 108 p. eISBN 9786090709481. Prieiga per internetą: <https://www.knygynas.vu.lt/elektronines-knygos/savivaldis-mokymasis-tvariam-svietimui-praktiniai-patarimai-ikimokyklinio-ir-pradinio-ugdymo-mokytojams?limit=50>.
2 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Vilutienė, Rasa. Personalizuotas ugdymas tvariam švietimui. Įtraukiajam ugdymui įgyvendinti. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2023. 78 p. eISBN 9786090709467. Prieiga per internetą: <https://www.knygynas.vu.lt/elektronines-knygos/personalizuotas-ugdymas-tvariam-svietimui-itraukiajam-ugdymui-igyvendinti?limit=50>.

2022
1 Grigaitienė, Vitalija; Gaučaitė, Ramutė; Paulauskas, Rolandas; Petruškevičiūtė, Auksė; Plekavičienė, Gražina; Valančienė, Indrė. Ugdymo organizavimo modelis: projekto „Bendrojo ugdymo turinio ir organizavimo modelių sukūrimas ir išbandymas bendrajame ugdyme“ 1.1 veiklos „Naujų ugdymo organizavimo modelių vaikų socializacijos centruose parengimas ir įgyvendinimas“. Vilnius : Nacionalinė švietimo agentūra, 2022. 47 p. Prieiga per internetą: <https://sodas.ugdome.lt/metodiniai-dokumentai/atsisiusti/19701/d4e97f1f-9450-4789-bd4a-6b07fc465eaa>.

2021
1 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė; Cañabate, Dolors; Colomer, Jordi; Bubnys, Remigijus. Sustainable development of students’ assumed responsibility for their own learning during participatory action research // Sustainability. Basel : MDPI. eISSN 2071-1050. 2021, vol. 13, no. 18, art. no. 10183, p. [1-24]. DOI: 10.3390/su131810183. [DB: Social Sciences Citation Index (Web of Science), Scopus]

2019
1 Šlekienė, Violeta; Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra. Sektorinių įgūdžių sąjunga mokinių verslumo gebėjimų ugdymui(si) STEAM veiklų kontekste = Cross-sectoral cooperation for developing of students‘ entrepreneurial abilities in the context of STEAM activities // Gamtamokslinis ugdymas bendrojo ugdymo mokykloje–2019 = Natural science education in a comprehensive school-2019 : XXV nacionalinės mokslinės praktinės konferencijos straipsnių rinkinys, Kupiškis, 2019 m. balandžio mėn. 26–27 d. Šiauliai : Scientia Educologica. ISSN 2335-8408. 2019, p. 102-110. (Gamtamokslinis ugdymas bendrojo ugdymo mokykloje = Natural science education in a comprehensive school ; iss. 25). Prieiga per internetą: <http://oaji.net/articles/2019/1984-1555741446.pdf>. [DB: ResearchBib, OAJI]
2 Kazlauskiene, A.; Gaucaite, R. The manifestation of teaching and learning assessment in the strategic documents of secondary schools // EDULEARN 19 [electronic resource]: 11th international conference on education and new learning technologies, Palma, Spain, 1–3 July, 2019 : conference proceedings / edited by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. [Valencia] : IATED Academy, 2019. ISBN 9788409120314. p. 8052-8058. (EDULEARN Proceedings, ISSN 2340-1117, eISSN 2340-1117). DOI: 10.21125/edulearn.2019.1969. [DB: Conference Proceedings Citation Index - Social Science & Humanities (Web of Science)]
3 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė. Manifestation of the preschool education pedagogues' independent learning process seeking professional development: the case of Lithuania // ICERI 2019: 12th annual international conference of education, research and innovation, 11th-13th November, 2019, Seville, Spain : proceedings. Seville : IATED Academy, 2019. ISBN 9788409147557. p. 7779-7784. (ICERI Proceedings, ISSN 2340-1095, eISSN 2340-1095). DOI: 10.21125/iceri.2019.1845. [DB: Conference Proceedings Citation Index - Social Science & Humanities (Web of Science)]
4 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra. Formative assessment for achievements and progress of students pupils: the case of Lithuanian comprehensive general education schools // ICERI 2019: 12th annual international conference of education, research and innovation, 11th-13th November, 2019, Seville, Spain : proceedings. Seville : IATED Academy, 2019. ISBN 9788409147557. p. 6382-6388. (ICERI Proceedings, ISSN 2340-1095, eISSN 2340-1095). DOI: 10.21125/iceri.2019.1536. [DB: Conference Proceedings Citation Index - Social Science & Humanities (Web of Science)]

2018
1 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė. Kaip organizuoti grįžtamąjį ryšį ir koreguoti tolesnius veiksnius? : praktiniai pavyzdžiai savivaldžiam ir personalizuotam mokymuisi pamokoje organizuoti. Šiauliai : Titnagas, 2018. 73 p. (Mokausi pats). ISBN 9786094752131.
2 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė. Kaip planuoti mokymąsi ir imtis veiksmų? : praktiniai pavyzdžiai savivaldžiam ir personalizuotam mokymuisi pamokoje organizuoti. Šiauliai : Titnagas, 2018. 65 p. (Mokausi pats). ISBN 9786094751837.
3 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė. Mokinio individualios pažangos vertinimas : metodinė priemonė. Vilnius : Švietimo aprūpinimo centras; Lodvila, 2018. 62 p. ISBN 9789986036883.
4 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra. Kaip išsikelti mokymosi tikslus ir numatyti sėkmės kriterijus? : praktiniai pavyzdžiai savivaldžiam ir personalizuotam mokymuisi pamokoje organizuoti. Šiauliai : Titnagas, 2018. 69 p. ISBN 9786094751585.
5 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra. Kaip pažinti save ir besimokantįjį? : praktiniai pavyzdžiai savivaldžiam ir personalizuotam mokymuisi pamokoje organizuoti. Šiauliai : Titnagas, 2018. 64 p. ISBN 9786094751578.

2017
1 Gaučaitė, Ramutė; Ališkevičiūtė, Evelina; Kazlauskienė, Aušra. Jaunimo neformalaus patirtinio ugdymo(si) galimybės bioedukacinėje aplinkoje: Rambyno regioninio parko atvejis = Opportunities for non-formal experiential learning for young people in a bioeducational environment: the case of Rambynas regional park // Mokslu grįsto švietimo link: recenzuotų mokslo straipsnių rinkinys = Towards research-based education: an edited collection of research studies. Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2017. ISBN 9786094711152. p. 600-615.

2016
1 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė; Pocevičienė, Rasa. Preconditions for sustainable changes in didactics applying self-directed learning in the general education school // Journal of teacher education for sustainability. Warsaw : De Gruyter Open. ISSN 1691-4147. eISSN 1691-5534. 2016, vol. 18, iss. 2, p. 105-118. DOI: 10.1515/jtes-2016-0018. [DB: Scopus, Educational Research Complete, Education Source, ERIH Plus, Genamics Journal Seek]
2 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė. Tvarus ugdymo(si) aplinkų kūrimo reikšmingumas mokinių mokymosi pažangai = Significance of sustainable educational environments for student learning progress // Mokslinės tarpdalykinės konferencijos "Švietimo architektūra" pranešimų santraukų rinkinys, 2016 m. lapkričio 18 d., VGTU Architektūros fakultetas, Vilnius = Scientific interdisciplinary conference "Educational Architecture" volume of abstracts [Elektroninis išteklius]. Vilnius : VGTU, 2016. eISBN 9786094579721. p. 9-10.

2015
1 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė; Pocevičienė, Rasa. Prielaidos šiuolaikinės didaktikos kaitai: savivaldaus mokymosi sistemos diegimo bendrojo lavinimo mokykloje atvejis = Prerequisites for change in modern didactics: the case of self-directed learning system implementation in general education // Mokslu grįsto švietimo link : tarptautinė mokslinė konferencija : programa. Mokslinių pranešimų santraukos = Towards research-based education : international research conference : programme. Abstracts of research reports. Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2015. ISBN 9786094710186. p. 79-81.
2 Gaučaitė, Ramutė; Ališkevičiūtė, Evelina. Jaunimo neformalaus patirtinio ugdymo(si) galimybės bioedukacinėje aplinkoje: Rambyno regioninio parko atvejis = Non-formal experiential learning opportunities for young people in bioeducational environments: the case of "Rambynas" regional park // Mokslu grįsto švietimo link : tarptautinė mokslinė konferencija : programa. Mokslinių pranešimų santraukos = Towards research-based education : international research conference : programme. Abstracts of research reports. Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2015. ISBN 9786094710186. p. 132-134.
3 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė; Pocevičienė, Rasa. Implementation of the self-directed learning system in general education schools: analysis of manifestation of changes // Journal of Education and Training. Las Vegas : Macrothink Institute. eISSN 2330-9709. 2015, vol. 2, no. 1, p. 155-167. DOI: 10.5296/jet.v2i1.6747.
4 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė; Pocevičienė, Rasa; Masiliauskienė, Erika. Prevention of bullying emerging due to learning differences, applying "Learning for life" system grounded on self-directed learning (Lithuanian country case) // International journal of research in education methodology (IJREM). Punjab : Council for Innovative Research. eISSN 2278-7690. 2015, vol. 7, no. 4, p. 1269-1277. DOI: 10.24297/ijrem.v7i4.4358. [DB: Index Copernicus]
5 Poškienė, Rasa; Gaučaitė, Ramutė. Neformalios edukacinės veiklos raiškos miesto parke prielaidos: Kuršėnų miesto atvejis = Non-formal education activities in a town park: the case of Kuršėnai park // Jaunųjų mokslininkų darbai. Šiauliai : Šiaulių universiteto bibliotekos Leidybos skyrius. ISSN 1648-8776. 2015, Nr. 2, p. 49-56. DOI: 10.21277/jmd.v2i44.148. [DB: C.E.E.O.L, Index Copernicus]

2014
1 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Pocevičienė, Rasa. Savivaldaus mokymo(si) organizavimas: refleksijos vieta ugdymo(si) procese // Žvirblių takas : specialus periodinis leidinys, skirtas ikimokykliniam, priešmokykliniam ir pradiniam ugdymui. Vilnius : Gimtasis žodis. ISSN 1392-1037. 2014, nr. 1, p. 9-19.
2 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Pocevičienė, Rasa. Laisvė kaip vertybė savivaldaus ugdymo(si) procese: nepatogu, bet veiksminga // Žvirblių takas : specialus periodinis leidinys, skirtas ikimokykliniam, priešmokykliniam ir pradiniam ugdymui. Vilnius : Gimtasis žodis. ISSN 1392-1037. 2014, Nr. 2, p. 38-64.
3 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Pocevičienė, Rasa. Vaiko individualumo kaip galėjimo kitaip raiška savivaldaus ugdymo(si) procese // Žvirblių takas. Vilnius : Gimtasis žodis. ISSN 1392-1037. 2014, Nr. 3, p. 50-55.
4 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Pocevičienė, Rasa. Vaiko individualumo kaip galėjimo kitaip raiška savivaldaus ugdymo(si) procese [II] // Žvirblių takas. Vilnius : Gimtasis žodis. ISSN 1392-1037. 2014, Nr. 4, p. 34-40.
5 Gaučaitė, Ramutė; Pocevičienė, Rasa; Kazlauskienė, Aušra. Motyvacija mokytis tėra tik ugdymo(si) prasmingumo suvokimo pasekmė // Žvirblių takas. Vilnius : Gimtasis žodis. ISSN 1392-1037. 2014, Nr. 5, p. 50-55.
6 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė; Pocevičienė, Rasa. The possibilities for discrimination and bullying prevention by the education based on the attitude "I can in another way": the context of self-directed learning // Children's rights to non-discrimination : 2nd international crean conference, December 4&5, 2014, Vilnius, Lithuania : [agenda, concurrent workshops, presentations]. Vilnius. 2014, p. 29.
7 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė; Pocevičienė, Rasa; Masiliauskienė, Erika; Vilutienė, Rasa; Norutienė, Lilija. Pradinių klasių mokinių kūrybiškumo ugdymas sprendžiant praktines problemas : metodinė priemonė / Aušra Kazlauskienė... [et al.]. Vilnius : Eugrimas, 2014. 155 p. ISBN 9786094372742.
8 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Pocevičienė, Rasa. Nuostata kaip galvojimo maniera: formaliai pripažinta, bet praktiškai užmiršta // Žvirblių takas : specialus periodinis leidinys, skirtas ikimokykliniam, priešmokykliniam ir pradiniam ugdymui. Vilnius : Gimtasis žodis. ISSN 1392-1037. 2014, Nr. 6, p. 47-51.

2013
1 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa. Savivaldos mokymasis, orientuotas į inovatyvius sprendimus: kaip iššūkis ir galimybė pedagogui ir mokiniui = Self-directed learning orientated to the innovative decisions: as challenge and possibility for teacher and pupil // Vaikystė ir ugdymas - 2013 : mokslinės-praktinės konferencijos straipsnių rinkinys [Elektroninis šaltinis]. Šiauliai : Lucilijus, 2013. ISBN 9789955321934. p. 65-75.
2 Kazlauskienė, Aušra; Pocevičienė, Rasa; Gaučaitė, Ramutė; Masiliauskienė, Erika. "Mokymosi gyvenimui" sistema: kitaip organizuojamas kitoks mokymasis // Žvirblių takas : specialus periodinis leidinys, skirtas ikimokykliniam, priešmokykliniam ir pradiniam ugdymui. Vilnius : Gimtasis žodis. ISSN 1392-1037. 2013, Nr. 5, p. 41-49.
3 Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Gaučaitė, Ramutė; Pocevičienė, Rasa. Organization of self-directed learning as educational innovation implementation in the entrepreneurship education // Conference on enabling teachers for entrepreneurship education (entenp 2013) : proceedings book, 7-8 June 2013, Guarda Polytechnic Institute, Portugal. Guarda : Guarda Polytechnic Institute, 2013. ISBN 9789728681517. p. 11-19. Prieiga per internetą: <http://run.unl.pt/bitstream/10362/10687/1/Proceedings%20book%20ENTENP%202013%20versao%20final%202.pdf>.
4 Kazlauskienė, Aušra; Pocevičienė, Rasa; Gaučaitė, Ramutė. Savivaldaus mokymo(si) organizavimas: ugdymo(si) proceso dalyvių vaidmenys // Žvirblių takas : specialus periodinis leidinys, skirtas ikimokykliniam, priešmokykliniam ir pradiniam ugdymui. Vilnius : Gimtasis žodis. ISSN 1392-1037. 2013, Nr. 6, p. 45-56.
5 Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Gaučaitė, Ramutė; Pocevičienė, Rasa. Prevention of bullying emerging due to learning differences, applying the system "Learning for life", grounded on self-directed learning // Conference "Children's Rights Research: from Theory to Practice", 24-25 September, 2013. Madrid : Centro Superior de Estudios de Gestión. 2013, p. 30-31.
6 Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa; Gaučaitė, Ramutė. Organization of self-directed learning as educational innovation implementation in the entrepreneurship education // Guide of the Conference on Enabling Teachers for Entrepreneurship Education (ENTENP 2013), Guarda Polytechnic Institute, Portugal, 7-8 June 2013. Guarda : Guarda Polytechnic Institute. 2013, p. 3.

2012
1 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa; Rūdytė, Kristina. Mokymosi mokytis strategijos. Aktyvus mokymasis: būdai, aplinkos, šaltiniai, metodai. V dalis. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. 66 p. ISBN 9786094301223.
2 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa; Rūdytė, Kristina. Savivaldaus mokymosi, orientuoto į inovatyvius sprendimus, sistema. I dalis. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. 71 p. ISBN 9786094301315.
3 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa; Rūdytė, Kristina. Savivaldaus mokymosi proceso planavimas ir organizavimas, taikant į inovatyvius sprendimus orientuotą ugdymą. II dalis. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. 106 p. ISBN 9786094301308.
4 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa; Rūdytė, Kristina. Besimokančio asmens pažinimas. III dalis. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. 117 p. ISBN 9786094301292.
5 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa; Rūdytė, Kristina. Motyvavimas ir galimybių suteikimas mokymuisi. IV dalis. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. 82 p. ISBN 9786094301322.
6 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa; Rūdytė, Kristina. Mokymosi mokytis strategijos. Konstruktyvus mokymasis: būdai, aplinkos, šaltiniai, metodai. VI dalis. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. 105 p. ISBN 9786094301261.
7 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa; Rūdytė, Kristina. Mokymosi mokytis strategijos. Mokymasis bendradarbiaujant: būdai, aplinkos, šaltiniai, metodai. VII dalis. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. 99 p. ISBN 9786094301230.
8 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa; Rūdytė, Kristina. Mokymosi mokytis strategijos. Iš anksto apgalvotas / reflektyvus mokymasis: būdai, aplinkos, šaltiniai, metodai. VIII dalis. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. 117 p. ISBN 9786094301247.
9 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa; Rūdytė, Kristina. Mokymosi mokytis strategijos. Autentiškas mokymasis: būdai, aplinkos, šaltiniai, metodai. IX dalis. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. 95 p. ISBN 9786094301339.
10 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa; Rūdytė, Kristina. Mokinių mokymosi veiklos stebėsena ir pažangos į(si)vertinimas. X dalis. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. 95 p. ISBN 9786094301254.
11 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa; Rūdytė, Kristina. Savivaldaus mokymosi vadovas mokiniams. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. 193 p. ISBN 9786094301193.
12 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa; Rūdytė, Kristina. Savivaldaus mokymosi vadovas tėvams (globėjams, rūpintojams). Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. 87 p. ISBN 9786094301216.
13 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa; Rūdytė, Kristina. Savivaldaus mokymosi vadovas nevyriausybinių organizacijų nariams. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. 77 p. ISBN 9786094301209.
14 Gaučaitė, Ramutė; Bakanovienė, Tatjana. Mokytojų rengimas XXI amžiuje: pokyčiai ir perspektyvos : X tarptautinės mokslinės konferencijos medžiaga. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. 158 p. ISBN 9786094301766.
15 Kazlauskienė, Aušra; Pocevičienė, Rasa; Masiliauskienė, Erika; Gaučaitė, Ramutė; Kudriavcevaitė, Lina. Autentiškas mokymas(is) užtikrinant vaikų teisę į kokybišką ugdymą // Mokytojų rengimas XXI amžiuje: pokyčiai ir perspektyvos : X tarptautinės mokslinės konferencijos medžiaga. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. ISBN 9786094301766. p. 106-111.
16 Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa; Gaučaitė, Ramutė. Savivaldus mokymasis – tai mokymasis gyvenimui arba kaip netrukdyti vaikui mokytis? // Šoktonas : [leidinys mokyklos bendruomenei]. Vilnius : Šviesa. 2012, Nr. 15, p. 5. Prieiga per internetą: <http://portalas.emokykla.lt/Elektroniniai%20leidiniai/Puslapiai/Publikacija7801.aspx?ID=511>.
17 Gaučaitė, Ramutė; Masiliauskienė, Erika; Kazlauskienė, Aušra; Pocevičienė, Rasa. Savivaldus mokymasis – mokymasis gyvenimui: knygų serijos mokiniams, mokytojams, tėvams anotacijos = Self-directed learning – learning or life: abstracts of book series for pupils, teachers, parents // Mokytojų ugdymas = Teacher Education : mokslo darbai. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1822-119X. 2012, Nr. 18(1), p. 123-129. Prieiga per internetą: <http://issuu.com/mokytojuugdymas/docs/mu_18_10?mode=window>. [DB: Index Copernicus]

2011
1 Kazlauskienė, Aušra; Juodaitytė, Audronė Juzė; Gaučaitė, Ramutė. Informing the society about pre-school education and educational support in the context of sustainable development // Sustainable development. Culture. Education : 9th international JTEFS/BBCC conference, May 18-21, Siauliai University, Lithuania : abstract book. Šiauliai : Šiaulių universiteto biblioteka, 2011. ISBN 9786094300684. p. 56.
2 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė; Pocevičienė, Rasa. Praktinės atvejo kūrimo/taikymo/analizės (AKTA) metodo taikymo galimybės : metodinė priemonė. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2011. 132 p. ISBN 9786094300585.
3 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė; Juodaitytė, Audronė Juzė. Informing society about pre-school education and educational support in the context of sustainable development // Discourse and communication for sustainable education. Madona : Madonas poligrāfists. ISSN 1691-6301. 2011, vol.2, no.1, p. 32-45. Prieiga per internetą: <http://ise-lv.eu/ufiles/1323600518Volume_2_1_2011.pdf>.
4 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė. Informing the society about preschool and preprimary education - education policy implementation in Lithuania // Social and natural sciences journal. Prague : Central Bohemia University. ISSN 1804-4158. 2011, no.4, p. 28-32.

2010
1 Jankauskaitė, Roberta; Gaučaitė, Ramutė. Vaikas žaislų parduotuvėje: suaugusiųjų ir vaiko bendravimo raiškos empirinis tyrimas // Mokytojų rengimas XXI amžiuje: pokyčiai ir perspektyvos. VIII, IX tarptautinės mokslinės konferencijos medžiaga. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2010. ISBN 9786094300479. p. 75-80.
2 Gaučaitė, Ramutė; Kalenda, Česlovas. Dvasingumo sklaidos žmogaus pasaulyje analizė // Acta Paedagogica Vilnensia. ISSN 1392-5016. 2010, t. 24, p. 157-160. DOI: 10.15388/ActPaed.2010.24.3026. [DB: MLA, Current Abstracts, Education Research Index, TOC Premier, MLA: International Bibliography, Educational Research Complete, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), CEEOL – Central and Eastern European Online Library]
3 Gaučaitė, Ramutė (sudarytojas); Sakalauskaitė, Toma (sudarytojas). Mokytojų rengimas XXI amžiuje : pokyčiai ir perspektyvos perspektyvos. VIII, IX tarptautinės mokslinės konferencijos medžiaga / rinkinį sudarė: Ramutė Gaučaitė, Toma Sakalauskaitė. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2010. 192 p. ISBN 9786094300479.
4 Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Gaučaitė, Ramutė; Pocevičienė, Rasa. Savivaldaus mokymosi mokykloje organizavimas kaip švietimo inovacija: Bolonijos proceso kontekstas = Organisation of self-directed learning as educational innovation: the context of the Bologna process // Mokytojų ugdymas = Teacher education. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1822-119X. 2010, nr.15(2), p. 95-111. [DB: Educational Research Complete, Index Copernicus]
5 Gaučaitė, Ramutė; Vilkonis, Rytis. Kompleksinės pagalbos priemonės neorganizuotam jaunimui. Vilnius : [Jaunimo reikalų departamentas], 2010. 92 p. ISBN 9789955786276.
6 Gaučaitė, Ramutė; Bobrova, Laimutė. Mokslinių įdėjų ir tarptautinio bendradarbiavimo sklaida IX tarptautinėje mokslinėje konferencijoje "Mokytojų rengimas XXI amžiuje: pokyčiai ir perspektyvos" = Spread of scientific ideas and international cooperation at the 9 international scientific conference “Teacher training in the 21 century: changes and perspectives” // Mokytojų ugdymas = Teacher education. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1822-119X. 2010, nr.15(2), p.183-191. [DB: Educational Research Complete, Index Copernicus]

2009
1 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė. Profesijos mokytojo asmeninių-socialinių kompetencijų tyrimas // Mokytojų rengimas XXI amžiuje: pokyčiai ir perspektyvos. VI, VII tarptautinės mokslinės konferencijos medžiaga[elektroninis išteklius]. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2009. ISBN 9789986389934. p. 193-198.
2 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė. Studentų sociokultūrinės adaptacijos raiškos įvertinimas // Mokytojų rengimas XXI amžiuje: pokyčiai ir perspektyvos. VI, VII tarptautinės mokslinės konferencijos medžiaga[elektroninis išteklius]. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2009. ISBN 9789986389934. p.96-99.
3 Juodaitytė, Audronė Juzė; Gaučaitė, Ramutė. Vaikystės tyrimai: naujas požiūris, metodai, politika // Dialogas. ISSN 1392-1916. 2009, gegužės 28, nr.2(852), p. 11.
4 Juodaitytė, Audronė Juzė; Gaučaitė, Ramutė. Vaikystės tyrimais grįsta vaikų politika // Švietimo naujienos: informacinis leidinys. ISSN 1648-5874. 2009, Nr.10(285), p. 25-26.
5 Juodaitytė, Audronė Juzė; Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra. Informavimas apie ikimokyklinį, priešmokyklinį ugdymą ir švietimo pagalbą. Šiauliai : Lucilijus, 2009. 185, [2] p. ISBN 9789955320869.
6 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra. Vaikų (4–6 m.) matematinių gebėjimų ugdymas choreografine veikla: pedagoginis eksperimentas = Education of children’s (4–6 years) mathematical abilities through choreographic activities: pedagogical experiment // Mokytojų ugdymas = Teacher education. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1822-119X. 2009, Nr.11(2), p. 102-115. [DB: Index Copernicus]
7 Juodaitytė, Audronė Juzė; Gaučaitė, Ramutė. Tyrimais grįstos vaikų politikos link = Towards research-based children’s policy // Mokytojų ugdymas = Teacher education. ISSN 1822-119X. 2009, nr.12(1), p. 177-181. [DB: Index Copernicus]
8 Bobrova, Laimutė; Gaučaitė, Ramutė. Refleksyvi VII tarptautinės mokslinės konferencijos „Mokytojų rengimasXXI amžiuje: pokyčiai ir perspektyvos“ problematikos analizė = Reflexive analysis of problematics of the 7th international scientific conference “Teacher training in XXI century: changes and perspectives” // Mokytojų ugdymas = Teacher education. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1822-119X. 2009, Nr.11(2), P. 190-202. [DB: Index Copernicus]

2008
1 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė. Проявление социокультурной адаптации слушателей курсов повышения квалификации (студентов ВУЗа) в постмодернистском обществе // Качество постдипломного образования в современном универсиете. Санкт-Петербург : РГПУ им.А.И. Герцена, 2008. ISBN 5743402876. p. [1].
2 Kazlauskienė, Aušra; Juodaitytė, Audronė Juzė; Gaučaitė, Ramutė. Education statistical skills of primary school pupils // Aplimat: Journal of applied mathematics. ISSN 1337-6365. 2008, vol.1, no..2, p.313-321.

2007
1 Kievišas, Jonas; Gaučaitė, Ramutė; Kondrotienė, Rimantė. Assumptions of educational reconstructions while preparing art teachers at higher education institution // Competences and teacher competence: proceedings,Osijek, 18th-19th April 2007. Osijek : Grafika, 2007. ISBN 9789536965113. p. 261-269.
2 Gaučaitė, Ramutė (sudarytojas). Mokytojų rengimas XXI amžiuje: pokyčiai ir perspektyvos : tarptautinės mokslinės konferencijos medžiaga / sudarė Ramutė Gaučaitė. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2007. 121 p. ISBN 9789986388197.
3 Bobrova, Laimutė; Gaučaitė, Ramutė. Mokytojų rengimo ir jų veiklos aktualijų raiška VI tarptautinėje mokslinėje konferencijoje "Mokytojų rengimas XXI a.: pokyčiai ir perspektyvos" = Teacher training and activities discussed in the VI international scientific conference "Teacher training in xxi century: changes and perspectives" // Mokytojų ugdymas = Teacher education. ISSN 1822-119X. 2007, Nr.9, p. 192-196. [DB: Index Copernicus]
4 Kievišas, Jonas; Gaučaitė, Ramutė; Kondratienė, Rimantė; Malcienė, Zita. Asmens meninės patirties plėtra dvasingumo sklaidos kontekste = The development of a person's artistic experience in the context of spirituality spread // Pedagogika. ISSN 1392-0340. 2007, Nr.85, p. 122-128. [DB: TOC Premier, MLA: International Bibliography, Educational Research Complete, Current Abstracts, CEEOL – Central and Eastern European Online Library]

2006
1 Kondratienė, Rimantė; Gaučaitė, Ramutė; Kievišas, Jonas. Būsimo specialisto brandos ypatybės aukštojoje mokykloje = Specific features of a future professional's maturity in institutions of higher education // Jaunųjų mokslininkų darbai. Šiauliai. ISSN 1648-8776. 2006, Nr. 1, p. 30-34. [DB: CEEOL – Central and Eastern European Online Library]
2 Gaučaitė, Ramutė; Kievišas, Jonas. Vaikų ugdymo choreografijos menu situacija Lietuvos švietimo reformos kontekste = The situation of children education by the art of choreography in the context of the state education reform in Lithuania // Mokytojų ugdymas = Teacher education : mokslo darbai. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1822-119X. 2006, Nr. 6, p. 168-177. [DB: Index Copernicus]
3 Gaučaitė, Ramutė. Mokslinių-empirinių idėjų sklaida konferencijose: Tarptautinė mokslinė konferencija "Dvasingumo sklaida meninio ugdymo realybėje" = Propagation of scientific-empirical ideas in conferences: international scientific conference "Development of spirituality in art education reality" // Mokytojų ugdymas = Teacher education : mokslo darbai. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1822-119X. 2006, Nr. 7, p. 148-150. [DB: Index Copernicus]

2005
1 Gaučaitė, Ramutė. Choreografijos menas kaip ugdymo vaikystėje aksiologijos problema // Šimtmečio keliu ...: lietuviško tautinio sceninio šokio šimtmetis. Vilnius : Lietuvos liaudies kultūros centras, 2005. ISBN 9986529549. p. 81-86.
2 Gaučaitė, Ramutė. Vaiko judesio choreografinė raida ikimokykliniu laikotarpiu = The choreographic development of a child's movement in preschool period // Pedagogika. ISSN 1392-0340. 2005, t. 80, p. 102-106. [DB: MLA: International Bibliography, CEEOL – Central and Eastern European Online Library]

2004
1 Gaučaitė, Ramutė. Vaiko judesio kaita choreografinės veiklos kontekste ikimokykliniu laikotarpiu = The change of a child's movement in the context of activities in pre-school stage // Pedagogika. Vilnius : Mokslas. ISSN 1392-0340. 2004, nr. 74, p. 92-96. [DB: MLA: International Bibliography, DOAJ, CEEOL – Central and Eastern European Online Library]
2 Gaučaitė, Ramutė. Būsimojo mokytojo profesinio mobilumo skatinimas per choreografinės veiklos praktiką = Stimulation of future teacher's professional mobility through the practice of choreographic activities // Mokytojų ugdymas = Teacher education. ISSN 1822-119X. 2004, Nr. 3, p. 152-157.

2003
1 Kievišas, Jonas; Kisielytė Sadauskienė, Jolanta; Gaučaitė, Ramutė. Muzikos pedagogų meninio ugdymo ir profesinio rengimo vienovė = Unity between artistic education and professional training of future music teachers // Pedagogika : mokslo darbai. Vilnius : Mokslas. ISSN 1392-0340. 2003, Nr. 66, p. 101-107.
2 Gaučaitė, Ramutė; Kievišas, Jonas. Vaiko veiklos tobulinimas choreografijos aspektu priešmokykliniu laikotarpiu = The choreographic aspect of the improvement of children's activities in pre-school period // Tiltai : humanitariniai ir socialiniai mokslai. Klaipėda : Klaipėdos universitetas. ISSN 1392-3137. 2003, Nr. 4(25), p. 109-113.