VU Šiaulių akademijos autoriaus 'Nijolė Bražienė' publikacijų sąrašas

2024
1 Kovienė, Skaistė; Bražienė, Nijolė. Contemporary Parents' Cultural Transformation in Terms of Children's Education // 18th International Technology, Education and Development Conference : iated.org, 2024, 510. ISBN 9788409592159. ISSN 2340-1079. p. 1834-1841. (18th International Technology, Education and Development Conference, ISSN 2340-1079). DOI: 10.21125/inted.2024.0510. [DB: Social Sciences Citation Index (Web of Science)]
2 Kovienė, Skaistė; Bražienė, Nijolė. The Relationship Between the Personal Experiences of Future Childhood Pedagogues and Their Preparation for Children's Citizenship Education at School // 18th International Technology, Education and Development Conference : iated.org, 2024, 509. ISBN 9788409592159. ISSN 2340-1079. p. 1827-1833. (18th International Technology, Education and Development Conference, ISSN 2340-1079). DOI: 10.21125/inted.2024.0509. [DB: Social Sciences Citation Index (Web of Science)]

2023
1 Bražienė, Nijolė. Kad mįslių tėvas klane negulėtų: vaikų mąstymo lavinimas menant mįsles // ikimokyklinis.lt : Nacionalinė švietimo agentūra. 2023, rugsėjo 25, p. [1-6]. Prieiga per internetą: <https://www.ikimokyklinis.lt/index.php/kad-misliu-tevas-klane-neguletu-vaiku-mastymo-lavinimas-menant-misles/29333>.
2 Bražienė, Nijolė. Kevalo neperkandęs, branduolio neparagausi: kaip padėti vaikui suprasti patarlę? // ikimokyklinis.lt : Nacionalinė švietimo agentūra. 2023, gruodžio 22, p. [1-3]. Prieiga per internetą: <https://www.ikimokyklinis.lt/index.php/kevalo-neperkandes-branduolio-neparagausi-kaip-padeti-vaikui-suprasti-patarle/29489>.
3 Bražienė, Nijolė; Malinauskienė, Daiva. Lithuanian preschool teachers’ pedagogical habitus of reading to children = Nawyki pedagogiczne litewskich nauczycieli wychowania przedszkolnego w zakresie czytania dzieciom // Labor et educatio. Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. ISSN 2353-4745. eISSN 2544-0179. 2023, no. 11, p. 173-193. DOI: 10.4467/25439561LE.23.012.19217. [DB: Index Copernicus, CEEOL – Central and Eastern European Online Library]

2021
1 Bražienė, Nijolė; Grakauskaitė-Karkockienė, Daiva. Evaluating professional development of teacher educators: analysis of pedagogical experience // Exploring professional development opportunities for teacher educators: promoting faculty–student partnerships / edited by Leah Shagrir, Smadar Bar-Tal. London : Routledge: Taylor & Francis Group, 2021. ISBN 9780367748913. eISBN 9781003160052. p. 164-178. DOI: 10.4324/9781003160052.
2 Bražienė, Nijolė. Expression of the needs of the characters of fairy tales created by children growing up in families at social risk and their satisfaction // Sabiedrība. Integrācija. Izglītība : starptautiskās zinātniskās konferences materiāli, II daļa. Skolas pedagoģija. Pirmsskolas pedagoģija. 2021.gada 28.-29.maijs. = Society. Integration. Education : proceedings of the scientific conference, Volume II. School Pedagogy. Preschool Pedagogy. May 28th-29th, 2021 / Edited by Velta Lubkina, Liga Danilane, Olga Vindaca. Rēzekne : Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija. ISSN 1691-5887. eISSN 2256-0629. 2021, vol. 2, p. 113-128. DOI: 10.17770/sie2021vol2.6292. [DB: Conference Proceedings Citation Index - Social Science & Humanities (Web of Science)]

2020
1 Bražienė, Nijolė; Šalkuvienė, Orinta. Taisyk žodžiui ir skaičiui kelią : idėjos ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų kalbai ir matematiniams gebėjimams ugdyti [elektroninis išteklius] : metodinė priemonė. Šiauliai : Šiaulių universitetas, 2020. 57 p. eISBN 9786098179255.
2 Bražienė, Nijolė. Neieškok žodžio kišenėje: vaikų žodyno turtinimas frazeologizmais // Švietimo naujienos : informacinis leidinys. Vilnius : Nacionalinė švietimo agentūra. ISSN 2538-7871. 2020, rugsėjo 18, p. 1-8. Prieiga per internetą: <https://www.svietimonaujienos.lt/neieskok-zodzio-kiseneje-vaiku-zodyno-turtinimas-frazeologizmais/>.
3 Bražienė, Nijolė. Studentų mokymosi patirties raiška refleksijose = Expression of students' learning experience in reflections // Mokytojų ugdymas XXI amžiuje: pokyčiai ir perspektyvos: XIII tarptautinės mokslinės konferencijos straipsnių rinkinys = Teachers’ training in the 21st century: changes and perspectives: the 13th international scientific conference: conference proceedings / sudarė Liuda Radzevičienė. Šiauliai : Šiaulių universitetas, 2020. ISBN 9786094820625. p. 4-9. Prieiga per internetą: <https://www.sa.vu.lt/external/sa/files/Mokytoju_ugdymas_XXI_amziuje.pdf>.

2019
1 Bražienė, Nijolė; Grakauskaitė-Karkockienė, Daiva. Writing (text creation) development of primary students at their mother tongue lessons: teachers’ attitude // Innovations, technologies and research in education, 2019 : proceedings of ATEE spring conference / editor Linda Daniela. Rīga : University of Latvia, 2019. ISBN 9789934184826. p. 351-363. DOI: 10.22364/atee.2019.itre.24. [DB: Conference Proceedings Citation Index - Social Science & Humanities (Web of Science)]
2 Bražienė, Nijolė; Karkockienė, Daiva. Developing primary schoolchildren’s creativity in mother tongue lessons: teachers’ attitude // Abstracts of ATEE spring conference 2019, Riga 7-8th June 2019. [Rīga] : [University of Latvia]. 2019, p. 11. Prieiga per internetą: <https://www.ateespringconference.lu.lv/files/2019/ATEE_abstracts_spring_2019.pdf> [žiūrėta 2021-04-29].

2018
1 Juodaitytė, Audronė Juzė; Malinauskienė, Daiva; Musneckienė, Edita; Bražienė, Nijolė; Lenkauskaitė, Jurgita. Šiuolaikinė vaikystė ir vaikų ugdymas: socialiniai-kultūriniai kontekstai : mokslo studija. Šiauliai : Šiaulių universitetas, 2018. 247 p. ISBN 9786098179187.

2017
1 Bražienė, Nijolė. Pasaka Z kartos vaikui // "Skaitymo vaidmuo ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo procese" : metodinė-rekomendacinė skaitymo ugdymo priemonė. Projektas KELIAUJANTYS PASAKŲ LAGAMINAI. Kretinga : [Kretingos rajono savivaldybės M. Valančiaus viešoji biblioteka]. 2017, p. 9-12.
2 Bražienė, Nijolė. Vaikų kalbos ugdymas pasitelkiant tautosaką // Ikimokyklinis.lt : [specializuotas informacinis portalas]. [Vilnius] : [Švietimo aprūpinimo centras]. 2017, liep. 3, p. [1-8]. Prieiga per internetą: <https://www.ikimokyklinis.lt/index.php/straipsniai/specialistams/vaiku-kalbos-ugdymas-pasitelkiant-tautosaka/23943>.
3 Bražienė, Nijolė. Vaikų žodyno turtinimas indų ir virtuvės / stalo įrankių pavadinimais // Ikimokyklinis.lt : [specializuotas informacinis portalas]. [Vilnius] : [Švietimo aprūpinimo centras]. 2017, liep. 7, p. [1-10]. Prieiga per internetą: <https://www.ikimokyklinis.lt/index.php/straipsniai/specialistams/vaiku-zodyno-turtinimas-indu-ir-virtuves-stalo-irankiu-pavadinimais/23945>.

2016
1 Ivoškuvienė, Regina; Bražienė, Nijolė; Lukšienė, Lina. Mokinių, turinčių kalbos sutrikimų, mokyklinis nerimas ir jo įveikimo būdai = School anxiety in students with speech disorders and strategies for overcoming it // Mokytojų ugdymas = Teacher education / Šiaulių universitetas. Šiauliai : Šiaulių universiteto bibliotekos Leidybos skyrius. ISSN 1822-119X. eISSN 2424-3302. 2016, Nr. 26(1), p. 25-41. Prieiga per internetą: <http://www.su.lt/images/leidiniai/MU/03_Ivoskuviene.pdf> [žiūrėta 2016-10-06]. [DB: Educational Research Complete]

2015
1 Bražienė, Nijolė. Kai kurie priešmokyklinio amžiaus vaikų kalbos ugdymo aspektai. Tema „Ruduo“ // Ikimokyklinis.lt : [specializuotas informacinis portalas]. [Vilnius] : [Švietimo aprūpinimo centras]. 2015, rugpj. 8, p. [1-9]. Prieiga per internetą: <http://www.ikimokyklinis.lt/index.php/straipsniai/specialistams/kai-kurie-priesmokyklinio-amziaus-vaiku-kalbos-ugdymo-aspektai-tema-ruduo/20403> [žiūrėta 2015-10-12].
2 Bražienė, Nijolė. Creative text works in primary school: context of tasks for fairytales contained in Lithuanian language textbooks // Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти : збірник матеріалі в Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції [Вінниця] / за ред. Г. С. Тарасенко [Elektroninis išteklius]. Вінниця : ТОВ «Нілан – ЛТД», 2015. ISBN 9789669241504. p. 23-27. Prieiga per internetą: <http://www.vspu.edu.ua/science/art/a149.pdf> [žiūrėta 2015-12-17].
3 Bražienė, Nijolė. Pasakas pārvērtības = Metamorphoses of a fairy-tail // Radošums mums visapkārt = Creativity is everywher : exercises for promoting creativity for teachers and parents. [Rīga] : RaKa, 2015. ISBN 9789984463377. p. 38-39.
4 Milaševičienė, Lina; Bražienė, Nijolė. Šeštokų žodyno plėtimo frazeologizmais problemos = Vocabulary enrichment of form six students: idiomatic expressions // Jaunųjų mokslininkų darbai. Šiauliai : Šiaulių universiteto bibliotekos Leidybos skyrius. ISSN 1648-8776. 2015, Nr. 2, p. 37-48. DOI: 10.21277/jmd.v2i44.147. [DB: C.E.E.O.L, Index Copernicus]
5 Bražienė, Nijolė; Sinkevičiūtė, Loreta. Viešosios bibliotekos paslaugos mokinių ugdymo(si) kontekste: pedagogų nuomonė = Public library services in the context of student self-/education: teachers’ opinion // Mokytojų ugdymas = Teacher education / Šiaulių universitetas. Šiauliai : Šiaulių universiteto bibliotekos Leidybos skyrius. ISSN 1822-119X. eISSN 2424-3302. 2015, Nr. 25, p. 5-14. [DB: Educational Research Complete]

2014
1 Bražienė, Nijolė. Формирование личности детей младшего школьного возраста с помощью сказок: аспекты качественного иследования // Актуальнi проблеми дошкiльноĭ ta початковоĭ освiти в контекстi eвропейських освiтнiх стратегiй : збiрник матерiалiв науково-практичноĭ конференціĭ викладачiв i студентiв. Вып. 3. Вінниця : ТОВ Нiлан-ЛТД, 2014. ISBN 9786177121663. p. 87-94.

2013
1 Bražienė, Nijolė. Pedagogical-psychological impact of wonderland fairy-tales in the context of personality maturation = Pedagoginis-psichologinis stebuklų pasakos poveikis asmenybės brendimo kontekste // Meno terapija: realijos ir perspektyvos : tarptautinės mokslinės konferencijos medžiaga = Arts Therapy: Realities and Prospects : Proceedings of the International Scientific Conference [Elektroninis išteklius]. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2013. ISBN 9786094301865. p. 30-34.
2 Bražienė, Nijolė. Проблемы идентификации и оценки сочиненых детьми сказок // Актуальнi проблеми дошкiльноï та початковоï освiти в контекстi Εвропейских освiтнiх стратегiï : Збiрник матерiалiв науково-практичноï конференцiï викладачïв i студентïв. Вип. 2. Вiнниця : ТОВ Нiлан ЛТД, 2013. ISBN 9789662770711. p. 81-90.
3 Bražienė, Nijolė. Развивающая арт-терапия, направленная на поощрение креативности детей дошкольного возраста // Простiр арт-терапii: досвiд становлення: Х Ювiлейна Мiжнародна мiждисциплiнарна науково-практичнa конференцiя (Киiв, 2013) : тексти доповидей та матерiали творчих майстерень i лабораторiй. Киiв : [Золотi ворота]. 2013, p. 66-70.

2012
1 Bražienė, Nijolė; Ramaneckienė, Irena. „SIBIRO ALMA MATER. TREMTINIŲ TAKAIS“ Šiauliuose [interaktyvus] // Mokslo Lietuva. [Vilnius] : UAB Mokslininkų laikraštis. ISSN 1392-7191. 2012, Nr. 7, p. [1-5].
2 Bražienė, Nijolė. Ugdomoji meno terapija skatinant ikimokyklinio amžiaus tarpsnio vaikų kūrybiškumą // Ikimokyklinis.lt [interaktyvus]. [Vilnius]. 2012, liepos 31, p. [1-6].
3 Bražienė, Nijolė. Stebuklų pasaka kaip asmenybės transformacijos raiškos atspindys // Ikimokyklinis.lt [interaktyvus]. [Vilnius]. 2012, gegužės 17, p. [1-5].
4 Bražienė, Nijolė. Ikimokyklinio amžiaus tarpsnio vaikų kūrybingumo ugdymas: smegenų šturmas „pasakiškaisiais uždaviniais“ // Ikimokyklinis.lt [interaktyvus]. [Vilnius]. 2012, gegužės 25, p. [1-4].
5 Bražienė, Nijolė. Priešmokyklinio amžiaus vaikų konfliktų valdymo galimybės taikant pedagoginės pasakų terapijos metodus: kokybinis tyrimas = Possibilities for management of conflicts among preschool children by pedagogical fairy-tales therapy methods: qualitative research // Kūrybiniai metodai reabilitacijoje 2012 : tarptautinės mokslinės-praktinės konferencijos pranešimų medžiaga. Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla, 2012. ISBN 9789955186854. p. 18-25.
6 Bražienė, Nijolė. Eglės Prėskienienės (1932-2011) skaitymo vadovėliai II-III klasių trimetės pradinės mokyklos mokiniams = Reading textbooks by E. Prėskienienė (1932-2011) for 2nd/3rd formers in a 3-year primary school // Jaunųjų mokslininkų darbai. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1648-8776. 2012, Nr. 1(34), p. 8-20. [DB: CEEOL – Central and Eastern European Online Library, Index Copernicus]
7 Bražienė, Nijolė. Doc. Eglės Prėskienienės literatūrinių recenzijų įvairovė - prielaida žanrinei teorijai plėtoti = Diversity of literary reviews by assoc. prof. Eglė Prėskienienė: precondition for development of genre theory // Jaunųjų mokslininkų darbai. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1648-8776. 2012, Nr. 1(34), p. 145-151. Prieiga per internetą: <http://new.su.lt/bylos/mokslo_leidiniai/jmd/12_01_34/braziene_preskieniene.pdf> [žiūrėta 2021-06-04]. [DB: CEEOL – Central and Eastern European Online Library, Index Copernicus]
8 Bražienė, Nijolė; Ramaneckienė, Irena. Docentės Eglės Prėskienienės pedagoginių-metodinių publikacijų klasifikacija autorystės variantiškumo aspektais = Classification of pedagogical-methodological publications by assoc. prof. Eglė Prėskienienė in terms of variability of authorship // Jaunųjų mokslininkų darbai. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1648-8776. 2012, Nr. 1(34), p. 152-159. Prieiga per internetą: <http://new.su.lt/bylos/mokslo_leidiniai/jmd/12_01_34/braziene_ramaneckiene.pdf> [žiūrėta 2021-06-04]. [DB: CEEOL – Central and Eastern European Online Library, Index Copernicus]

2011
1 Bražienė, Nijolė; Nemaniūnienė, Rita. Possibilities for management of conflicts among pre-school age children by applying methods of work with fairy-tales // Social welfare : interdisciplinary approach. Šiauliai : Šiaulių universitetas. ISSN 2029-7424. eISSN 2424-3876. 2011, Nr. 1, p. 98-111. Prieiga per internetą: <http://socialwelfare.eu/index.php/sw/article/view/183/140>.
2 Bražienė, Nijolė. Specifinių charakterio ypatumų turinčių ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo, kaip saviraiškos, ugdymas taikant pedagoginės pasakų terapijos metodus = Development of creativity as a self-expression of the children having specific character traits by employing pedagogical methods of fairy tale therapy // Kūrybiniai metodai reabilitacijoje'11 : tarptautinės mokslinės-praktinės konferencijos pranešimų medžiaga. Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla, 2011. ISBN 9789955186007. p. 55-61.
3 Rivinskytė, Kristina; Bražienė, Nijolė. Patyčių / smurto prevencijos kaimo bendrojo lavinimo mokykloje vertinimas : socialinių pedagogų požiūris = Evaluation of bullying / violence in the comprehensive school countryside : attitude of social educators // Socialinis ugdymas : socialinės ir švietimo politikos dermės nepakankamumo veiksnių įtaka kaimo vaikų socialiniam mobilumui : recenzuojamas tęstinis mokslo straipsnių rinkinys. T. 6. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2011. ISBN 9786094301056. p. 252-261.
4 Songailienė, Rima; Bražienė, Nijolė. Ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ir socializacijos ugdymas pedagoginės meno terapijos metodais: kokybinis tyrimas = Development of creativity and socialization of preschool children by pedagogical art therapy methods: qualitative research // Jaunųjų mokslininkų darbai. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1648-8776. 2011, Nr. 2, p. 63-72. [DB: CEEOL – Central and Eastern European Online Library, Index Copernicus]
5 Icikevičienė, Laura; Bražienė, Nijolė. Kai kurie individualaus skaitymo pradinėse klasėse klausimai = Some issues related to individual reading in primary classes // Jaunųjų mokslininkų darbai. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1648-8776. 2011, Nr. 2, p.15-23. [DB: CEEOL – Central and Eastern European Online Library, Index Copernicus]

2010
1 Bražienė, Nijolė. Lietuvių kalbos atmintinė pradinukams. Šiauliai : S. Tumėno leidykla "Šiaurės Lietuva", 2010. 32 p. ISBN 9789955863328.
2 Ramaneckienė, Irena; Bražienė, Nijolė. Kad sektųsi rašyti be klaidų. Šiauliai : Šiaurės Lietuva, 2010. 80 p. ISBN 9789955863298.
3 Bražienė, Nijolė. Netiesioginių mokslo santykių išraiškos būdai = Indirect expression of scientific relations // Jaunųjų mokslininkų darbai. ISSN 1648-8776. 2010, nr.4(29), p. 174-179. [DB: Index Copernicus, CEEOL – Central and Eastern European Online Library]
4 Bražienė, Nijolė. Citavimas – svarbi mokslo komunikacijos sąlyga = Citation - an important condition for science comunication // Jaunųjų mokslininkų darbai. ISSN 1648-8776. 2010, nr.1(26), p.150-154. [DB: Index Copernicus, CEEOL – Central and Eastern European Online Library]

2009
1 Bražienė, Nijolė. Сказкотерапия в развитии детей // Человеческий капитал. ISSN 2074-2029. 2009, nr.1, p. 170-174.
2 Bražienė, Nijolė. Pasakų terapija = Tale therapy as an upbringing and curing method // VšĮ Šiaulių apskrities ligoninės gydytojų ir Šiaulių universiteto dėstytojų straipsnių rinkinys. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2009. ISBN 9789986389484. p. 284-295.
3 Bražienė, Nijolė. Akademinio/ mokslinio teksto kūrimo būdai, taisyklės, etika = The rules, etchics and the ways of academic/ scientific text creation // Mokslas ir edukaciniai procesai. ISSN 1822-4644. 2009, Nr. 3(9), p.63-78. [DB: Index Copernicus]
4 Bražienė, Nijolė. Сказка как отражение социальной ситуации развития детей // Педагогический потенциал искусства: материалы международной научно-практической конференции. Чебоксары : Чуваш. гос. пед. ун-т, 2009. ISBN 9785882971464. p. 30-36.
5 Bražienė, Nijolė. Ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymas, taikant pedagoginės meno terapijos metodus = Education of pre-school children creativity while applying methods of pedagogical art therapy // Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos. II dalis. Pranešimai. Vilnius : Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2009. ISBN 9789955204589. p. 5-19.
6 Bražienė, Nijolė. Autorystės pasisavinimo variantai, teisiniai ir moraliniai aspektai = Misappropriation of authorship options, legal and moral aspects // Jaunųjų mokslininkų darbai. ISSN 1648-8776. 2009, nr.4(25), p.216-221. [DB: Index Copernicus, CEEOL – Central and Eastern European Online Library]

2008
1 Bražienė, Nijolė; Mockienė, Daiva; Bružienė, Vida. Agresija kaip specifinė vaiko elgesio forma: teorinis aspektas = Aggression as a specific form of child’s behavior: theoretical aspect // Jaunųjų mokslininkų darbai. ISSN 1648-8776. 2008, Nr. 1, p. 64-69. [DB: Index Copernicus, CEEOL – Central and Eastern European Online Library]
2 Bražienė, Nijolė; Mockienė, Daiva. Agresyvių vaikų socializacijos teoriniai pagrindai = Theoretical basis of aggressive children socialization // Jaunųjų mokslininkų darbai. ISSN 1648-8776. 2008, Nr. 2, p. 55-64. [DB: Index Copernicus, CEEOL – Central and Eastern European Online Library]
3 Bražienė, Nijolė; Mockienė, Daiva. Priešmokyklinuko agresyvaus elgesio profilaktika ir korekcija pasakomis = Prophylaxis and correction of a Ppeschooler’s aggressive behaviour by the means of fairy tales // Jaunųjų mokslininkų darbai. ISSN 1648-8776. 2008, Nr. 4, p. 93-101. [DB: Index Copernicus, CEEOL – Central and Eastern European Online Library]

2007
1 Piščalkienė, Viktorija; Merkys, Gediminas; Bražienė, Nijolė. Socioedukacinio darbo su vaikais, turinčiais aktyvumo ir dėmesio sutrikimą, ypatumai: diagnostinės-eksperimentinės studijos rezultatai = Peculiarities of socio-educational work with AD/HD children: results of diagnostic-experimental study // Socialinis darbas. Vilnius : Mykolo Romerio universitetas. ISSN 1648-4789. 2007, Nr. 6(1), p. 113-125. Prieiga per internetą: <http://www.mruni.eu/lt/mokslo_darbai/sd/archyvas/dwn.php?id=274451> [žiūrėta 2017-01-30]. [DB: Social Work Abstracts, SocINDEX with Full Text]
2 Bražienė, Nijolė; Ramaneckienė, Irena. Referatas - glausta informacijos pateikimo forma // Jaunųjų mokslininkų darbai. ISSN 1648-8776. 2007, nr.1(12), p. 236-244. [DB: CEEOL – Central and Eastern European Online Library]
3 Bražienė, Nijolė. Vaikų sukurtų pasakų identifikavimo ir vertinimo problemos = Identification and assessment problems of tales created by children // Tiltai. Priedas: Ugdymo teorija ir praktika. ISSN 1648-3979. 2007, nr.35, p. 95-107.
4 Bražienė, Nijolė. Ką seka vaiko pasaka : metodinė priemonė. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2007. 59, [1] p. ISBN 9986386993.
5 Bražienė, Nijolė; Ramaneckienė, Irena. Mokslinis stilius. Svarbiausi požymiai // Jaunųjų mokslininkų darbai. ISSN 1648-8776. 2007, nr.2(13), p. 138-145. [DB: CEEOL – Central and Eastern European Online Library]
6 Bražienė, Nijolė. Pasakos, kaip fenomeno ypatybės = Several features of fairy-tales as phenomenon // Acta humanitarica universitatis Saulensis. ISSN 1822-7309. 2007, T. 3, p. 40-52.
7 Ramaneckienė, Irena; Bražienė, Nijolė. Nuomonė - mokslinės publikacijos žanras = An opinion - an academic publicistic writing genre // Acta humanitarica universitatis Saulensis. ISSN 1822-7309. 2007, T. 3, p. 126-141.

2006
1 Bražienė, Nijolė. Vaikų iš socialinės rizikos šeimų vidinių išgyvenimų raiška jų sukurtose pasakose = Reflections of inner experience of children from social rink families presented in tales created by children // Jaunųjų mokslininkų darbai. Šiauliai. ISSN 1648-8776. 2006, Nr. 1, p. 6-12. [DB: CEEOL – Central and Eastern European Online Library]
2 Bražienė, Nijolė. Humanistinių vertybių ugdymo pasakomis galimybės jaunesniajame mokykliniame amžiuje = The possibilities of development of human values by fairy-tales in the younger school age // Acta humanitarica universitatis Saulensis : mokslo darbai. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2006. ISBN 9986387043. p. 502-507.
3 Bražienė, Nijolė; Ramaneckienė, Irena. Santrauka - mokslinio tyrimo ataskaitos dalis // Jaunųjų mokslininkų darbai. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1648-8776. 2006, Nr. 4(11), p. 212-214. [DB: CEEOL – Central and Eastern European Online Library]
4 Bražienė, Nijolė; Ramaneckienė, Irena. Anotacija: funkcijos, rūšys, struktūra, prasminiai žodžiai // Jaunųjų mokslininkų darbai. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1648-8776. 2006, Nr. 3(10), p. 114-119. [DB: CEEOL – Central and Eastern European Online Library]

2005
1 Bražienė, Nijolė. Įsiklausyti, apmąstyti ir kūrybingai mokyti // Valstiečių laikraštis. ISSN 1021-4526. 2005, Nr.13, p. 15.
2 Bražienė, Nijolė. Vaiko sukurta pasaka - jo vidinio pasaulio pažinimo palydovė // Žvirblių takas. Vilnius : Gimtasis žodis. ISSN 1392-1037. 2005, Nr. 1, p. 14-17.
3 Bražienė, Nijolė. Интерпретация народной сказки в аспекте трансформации личгости = The expresion of personality individualization in folktales // Филологические чтения: 2004. Даугавпилс : Saule, 2005. ISBN 9984142612. p. 15-21.
4 Bražienė, Nijolė; Ramaneckienė, Irena. Possibilities of educational art therapy application at school of the 21st century // Edukacja dla przyszłošci. T. 2. Białystok, 2005. ISBN 8387256900. p. 365-370.
5 Ramaneckienė, Irena; Bražienė, Nijolė. Формирование умений понять метафорические мини-тексты в начальных классах = The formation of skills to perceive mini metaphorical texts in primary classes // Valodu apguve: problēmas un perspektīva. T. 4. Zinātnisko rakstu krājums. ISSN 1407-9739. 2005, p. 220-226.
6 Bražienė, Nijolė. Tales created by emotionally abused children // Spring university. Changing education in a change society. Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla. ISSN 1822-2196. 2005, vol. 2, p. 32-37.
7 Bražienė, Nijolė. Šiuolaikinio pradinių klasių mokytojo galimybės ugdant vaiko asmenybę pasakomis = Potential of a modern primary school teacher to form the child's personality through fairy-tales // Mokytojų ugdymas = Teacher education. ISSN 1822-119X. 2005, Nr. 4, p. 93-100. [DB: Index Copernicus]
8 Bražienė, Nijolė; Ramaneckienė, Irena. Dažas firmu nosaukumu veidošanas problėmas = Некоторые проблемы образования названий фирм // Vārds un tā pētišanas aspekti: rakstu krājums. ISSN 1407-4737. 2005, no. 9, p. 210-223.
9 Piščalkienė, Viktorija; Bražienė, Nijolė. Correction of behaviour and cognitive activity of children with AD/HD by story telling: case study // Education-line: European conference on educational research, University College Dublin, 7-10 September 2005. 2005, p. 1-15. [DB: British Education Index]
10 Jakutienė, Violeta; Bražienė, Nijolė; Ramaneckienė, Irena. Kai kurie metodai III–IV klasių mokinių nerimastingumui tirti = Some methods investigating anxiety In III–IV grade schoolchildren // Jaunųjų mokslininkų darbai. ISSN 1648-8776. 2005, Nr. 3, p. 33-42. [DB: CEEOL – Central and Eastern European Online Library]

2004
1 Bražienė, Nijolė; Ramaneckienė, Irena. Психологические и дидактические аспекты обучения описанию в начальной школе = Description of the aspects of psychological and didactic teaching in primary school // Valodu apguve: problēmas un perspektīva. 3. Zinātnisko rakstu krājums. Liepaja : LiePA. ISSN 1407-9739. 2004, [T.] 3, p. 59-66.
2 Bražienė, Nijolė; Joniškienė, Greta. Pradinuko Aš-vaizdo nustatymas pasakomis = Determination of self-perception through fairy stories in primary school // Jaunųjų mokslininkų darbai. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1648-8776. 2004, nr. 3, p. 18-23.
3 Bražienė, Nijolė. Pasakų kortos. Šiauliai : ŠU leidykla, 2004. 47 p. ISBN 9986385504.
4 Bražienė, Nijolė; Ramaneckienė, Irena. Jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų kūrybingumo ugdymas pasakomis kaip edukacinės diagnostikos objektas = Creativity training of pupils of junior forms by fairy-tales as an object of educational diagnstics // Ugdymo psichologija. Vilnius : Vilniaus pedagoginis universitetas. ISSN 1392-639X. 2004, nr. 11-12, p. 76-82.
5 Bražienė, Nijolė; Joniškienė, Greta. Smegenų šturmas "pasakiškais uždaviniais" // Žvirblių takas. Vilnius : Gimtasis žodis. ISSN 1392-1037. 2004, nr. 2, p. 24-26.

2003
1 Bražienė, Nijolė. Pasakas apguve skolā: mērķi, vispārīgie principi un prakse = Teaching fairytales at school: aims, general principles and practice // Valoda un literatūra kultūras apritē : Starptautiskas zinātniskās konferences materiāli 15.02.2002, Riga. Riga, 2003. ISBN 9984182010. p. 89-96.

2002
1 Bražienė, Nijolė. Tautas un skolēnu sacerēto pasaku paralēles = Parallels of folktales and tales produced by children // Valoda un literatūra kultūras apritē : Zinātniskie raksti.650.sējum. Riga : LU. ISSN 1407-2157. 2002, p. 275-288.