VU Šiaulių akademijos autoriaus 'Irena Kaffemanienė' publikacijų sąrašas

2023
1 Strakšienė, Diana; Kaffemanienė, Irena; Masiliauskienė, Erika; Razmaitė, Danguolė. The attitude of high school teachers to the dimension of internationality in pedagogical studies // INTED 2023 proceedings: 17th annual international technology, education and development conference, 6-8 March, 2023, Valencia, Spain. València : IATED Academy, 2023. ISBN 9788409490264. eISBN 9788409490264. p. 7838-7843. (INTED Proceedings, ISSN 2340-1079). DOI: 10.21125/inted.2023.2140. [DB: IATED digital library]
2 Kaffemanienė, Irena; Strakšienė, Diana; Masiliauskienė, Erika; Razmaitė, Danguolė. Future teachers' opinions on the quality of studies and the possibilities of internationalization in teacher training study programs // INTED 2023 proceedings: 17th annual international technology, education and development conference, 6-8 March, 2023, Valencia, Spain. València : IATED Academy, 2023. ISBN 9788409490264. p. 7867-7875. (INTED Proceedings, ISSN 2340-1079). DOI: 10.21125/inted.2023.2146. [DB: IATED digital library]
3 Jurevičienė, Margarita; Vaitkevičienė, Asta; Bilbokaitė-Skiauterienė, Ieva; Kaffemanienė, Irena; Bilbokaitė, Renata. Development of social skills for children with severe and profound special educational needs // Proceedings of EDULEARN23 : 15th International Conference on Education and New Learning Technologies, 3rd-5th July 2023, Palma, Spain. València : IATED Academy, 2023. ISBN 9788409521517. p. 7424-7432. (EDULEARN Proceedings, ISSN 2340-1117). DOI: 10.21125/edulearn.2023.1933. [DB: IATED digital library]
4 Jurevičienė, Margarita; Kaffemanienė, Irena; Bilbokaitė-Skiauterienė, Ieva; Bilbokaitė, Renata; Gindulytė, Kornelija; Linkuvienė, Vaida. Sensory integration of children with autism spectrum disorder: parents' experiences // Proceedings of EDULEARN23 : 15th International Conference on Education and New Learning Technologies, 3rd-5th July 2023, Palma, Spain. València : IATED Academy, 2023. ISBN 9788409521517. p. 7364-7372. (EDULEARN Proceedings, ISSN 2340-1117). DOI: 10.21125/edulearn.2023.1918. [DB: IATED digital library]
5 Kaffemanienė, Irena; Kantanavičiūtė-Petružė, Rita; Musteikienė, Gražina; Jurevičienė, Margarita; Giedraitienė, Lijana; Žymantienė, Atena; Tomėnienė, Laima; Bilbokaitė-Skiauterienė, Ieva; Bilbokaitė, Renata. Specialioji pedagoginė pagalba tvariam švietimui personalizuoto ugdymo kontekste. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2023. 224 p. eISBN 9786090709504. Prieiga per internetą: <https://www.knygynas.vu.lt/elektronines-knygos/specialioji-pedagogine-pagalba-tvariam-svietimui-personalizuoto-ugdymo-kontekste?limit=50>.

2022
1 Kaffemanienė, Irena (sudarytojas, redaktorius); Geležinienė, Renata (sudarytojas, redaktorius); Jurevičienė, Margarita (sudarytojas, redaktorius); Tomėnienė, Laima (sudarytojas, redaktorius). Autizmas: pažinti, suprasti, padėti : Recenzuota mokslinės-praktinės konferencijos medžiaga / Irena Kaffemanienė, Renata Geležinienė, Margarita Jurevičienė, Laima Tomėnienė (sud. ir red.). Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2022. 176 p. eISBN 9786090707326.
2 Kairienė, Daiva (redaktorius); Daniutė, Simona (redaktorius); Kaffemanienė, Irena (redaktorius); Ališauskienė, Stefanija (redaktorius). Speech and language therapy across the age span : 8th congress of Baltic States SLTs‘, 12-13 May, 2022 : book of abstracts / Daiva Kairiene, Simona Daniute, Irena Kaffemaniene, Stefanija Alisauskiene (Eds). Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2022. 84 p. ISBN 9786094675164. DOI: 10.7220/9786094675164.
3 Kaffemanienė, Irena; Jurevičienė, Margarita; Tomėnienė, Laima. Speech, language and communicaton in children with autism spectrum disorder = Vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimų, kalbėjimo, kalbos ir komunikacijos ypatumai // Speech and language therapy across the age span : 8th congress of Baltic States SLTs‘, 12-13 May, 2022 : book of abstracts. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2022. eISBN 9786094675164. p. 73-74. DOI: 10.7220/9786094675164.
4 Bilbokaitė-Skiauterienė, Ieva; Kaffemanienė, Irena. Towards inclusive education: assessing reading skills of students with special educational needs // ICERI2022 Proceedings: 15th annual international conference of education, research and innovation, Seville, Spain. 7-9 November, 2022. València : IATED, 2022. ISBN 9788409454761. p. 6873-6882. (ICERI Proceedings, ISSN 2340-1095). DOI: 10.21125/iceri.2022.1741. [DB: IATED digital library]

2021
1 Kaffemanienė, Irena; Kulešė, Živilė. Ways of individualization of education for children with autism spectrum disorders: the experience of special pedagogues‘ // Sabiedrība. Integrācija. Izglītība : starptautiskās zinātniskās konferences materiāli : 2021.gada 28.-29.maijs. D. 3: Speciālā pedagoģija. Sociālā pedagoģija = Society. Integration. Education : proceedings of the international scientific conference : May 28th-29th, 2021. Vol. 3: Special pedagogy. Social pedagogy. Rēzekne : Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija. ISSN 1691-5887. eISSN 2256-0629. 2021, vol. 3, p. 37-50. DOI: 10.17770/sie2021vol3.6410. [DB: Conference Proceedings Citation Index - Social Science & Humanities (Web of Science)]
2 Kaffemanienė, Irena; Tomėnienė, Laima; Verpečinskienė, Fausta. Teachers’ cooperation with parents of students with special educational needs // Society. Integration. Education: proceedings of the international scientific conference: vol. 3: Special pedagogy. social Pedagogy. Rezekne : Rezekne Academy of Technologies. ISSN 1691-5887. eISSN 2256-0629. 2021, vol. 3, p. 51-64. DOI: 10.17770/sie2021vol3.6454. [DB: Conference Proceedings Citation Index - Social Science & Humanities (Web of Science)]

2020
1 Kulėšė, Živilė; Kaffemanienė, Irena. Parent opinions on the individualization of education of children with autism spectrum disorders at schools = Tėvų nuomonės apie vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimų, ugdymo individualizavimą mokyklose // Specialusis ugdymas = Special education. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidybos skyrius. ISSN 1392-5369. eISSN 2424-3299. 2020, vol. 1, no. 41, p. 77-101. DOI: 10.21277/se.v1i41.532. [DB: Scopus, Education Source, Educational Research Complete, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS)]
2 Miltenienė, Lina; Kaffemanienė, Irena; Melienė, Rita; Kairienė, Daiva; Geležinienė, Renata; Tomėnienė, Laima. Specialusis ugdymas ir jo transformacijos įtraukiojo švietimo kontekste = Special education transformations in the context of inclusive education. Šiauliai : Šiaulių universitetas, 2020. 687 p. ISBN 9786098179316. eISBN 9786098179309.

2019
1 Melienė, Rita; Tomėnienė, Laima; Miltenienė, Lina; Geležinienė, Renata; Kaffemanienė, Irena; Kairienė, Daiva. Development of lifelong learning perspectives for students with special educational needs in special schools in Lithuania // Niepełnosprawność – zagadnienia, problemy, rozwiązania = Disability – issues, problems, solutions. Warszawa : Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. ISSN 2084-7734. 2019, 1(30), p. 7-29. Prieiga per internetą: <http://kn.pfron.org.pl/kn/poprzednie-numery?page=1>. [DB: CEJSH, Index Copernicus]
2 Kairienė, Daiva; Geležinienė, Renata; Kaffemanienė, Irena; Melienė, Rita; Miltenienė, Lina; Tomėnienė, Laima. Mokinių, turinčių didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, mokymosi specialiojo ugdymo įstaigose patirtys = Experiences of pupils with severe special educational needs at special education institutions // Specialusis ugdymas = Special education. Šiauliai. ISSN 1392-5369. eISSN 2424-3299. 2019, Nr. 1(39), p. 9-27. DOI: 10.21277/se.v1i39.416. [DB: Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), TOC Premier, Education Source, Educational Research Complete, Scopus]
3 Gudonis, Vytautas; Kaffemanienė, Irena. Reginos Karvelienės daktaro disertacijos „Studentų, patekusių į negalios situaciją, įgalinimas dalyvauti aukštojo mokslo tarptautinėse veiklose“ (socialiniai mokslai, edukologija 07S) recenzija // Pedagogika. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademija. ISSN 1392-0340. eISSN 2029-0551. 2019, t. 134, Nr. 2, p. 241-244. DOI: 10.15823/p.2019.134.16. [DB: Scopus, TOC Premier, Educational Research Complete, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), CEEOL – Central and Eastern European Online Library, Index Copernicus, MLA]
4 Kaffemanienė, Irena; Jurevičienė, Margarita; Tomėnienė, Laima. Bendrųjų gebėjimų ugdymo(si) strategijos: socialinis dalyvavimas ir stiprybių perspektyva // Pagalba vaikui ir šeimai: galimybės, iššūkiai perspektyvos [Elektroninis išteklius, CD] : tarptautinės mokslinės-praktinės konferencijos straipsnių rinkinys / sudarytojai: Jurgita Pintulienė, Laima Tomėnienė. Vilnius : Litera, 2019. ISBN 9786094820328. p. 25-34.

2018
1 Kaffemanienė, Irena; Melienė, Rita; Miltenienė, Lina; Geležinienė, Renata; Kairienė, Daiva; Tomėnienė, Laima. Education and assessment of learning outcomes in Lithuanian special schools // Sabiedrība. Integrācija. Izglītība : starptautiskās zinātniskās konferences materiāli, 2018.gada 25.-26.maijs = Society. Integration. Education : proceedings of the international scientific conference, May 25th-26th. Rēzekne : Rēzeknes tehnoloģiju akadēmija. ISSN 1691-5887. 2018, vol. 3: Special pedagogy, p. 91-106. Prieiga per internetą: <http://journals.ru.lv/index.php/SIE/article/view/3233>. [DB: Conference Proceedings Citation Index - Social Science & Humanities (Web of Science)]
2 Gudonis, Vytautas; Kaffemanienė, Irena. Ritos Kantanavičiūtės daktaro disertacijos „Interprofesinė pagalba ankstyvojo amžiaus mikčiojančiam vaikui ir jo šeimai, taikant multidimencinę intervenciją“ recenzija : (socialiniai mokslai, edukologija 07S) // Pedagogika. Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla. ISSN 1392-0340. eISSN 2029-0551. 2018, t. 131, Nr. 3, p. 252-258. DOI: 10.15823/p.2018.45. [DB: Index Copernicus, MLA, CEEOL – Central and Eastern European Online Library, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), TOC Premier, Educational Research Complete, Scopus]

2017
1 Kaffemanienė, Irena; Masiliauskienė, Erika; Melienė, Rita; Miltenienė, Lina. Educational environment of the modern school in the aspects of learning factors, school climate and education paradigms = Šiuolaikinės mokyklos edukacinė aplinka mokymosi veiksnių, mokyklos klimato ir ugdymo paradigmų aspektais // Pedagogika = Pedagogy. Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla. ISSN 1392-0340. eISSN 2029-0551. 2017, t. 126, Nr. 2, p. 62–82. DOI: 10.15823/p.2017.20. [DB: MLA, Educational Research Complete, TOC Premier, Education Source, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), Scopus, CEEOL – Central and Eastern European Online Library]
2 Kaffemanienė, Irena; Ališauskienė, Stefanija. Special teacher competencies in the context of inclusive school = Specjalne kompetencje nauczycieli w kontekście szkoły integracyjnej // Multicultural Studies. Wrocław : Uniwersytet Wrocławski. ISSN 2451-2877. 2017, vol. 4, p. 189-204. DOI: 10.23734/mcs.2017.2.189.204. [DB: DOAJ, CEJSH]
3 Gudonis, Vytautas; Kaffemanienė, Irena. Artūro Akelaičio daktaro disertacijos „Vyresniojo mokyklinio amžiaus mokinių socialinių emocinių gebėjimų ugdymas per kūno kultūros pamokas“ (socialiniai mokslai, edukologija 07S) recenzija = The review of Artūras Akelaitis doctoral thesis “Social emotional skills education of senior high school age students in physical education lessons” (Social Sciences, Education Science 07 S) // Pedagogika = Pedagogy. Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla. ISSN 1392-0340. eISSN 2029-0551. 2017, t. 127, Nr. 3, p. 219-222. DOI: 10.15823/p.2017.50. [DB: MLA, CEEOL – Central and Eastern European Online Library, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), Educational Research Complete, TOC Premier, Education Source, Scopus]
4 Gudonis, Vytautas; Kaffemanienė, Irena; Radzevičienė, Liuda; Elijošius, Egidijus; Klopota, Yevhenii. Fears of visually impaired pre-school children and their parents = Ikimokyklinio amžiaus vaikų, turinčių regėjimo sutrikimų, ir jų tėvų baimės // Pedagogika = Pedagogy. Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla. ISSN 1392-0340. eISSN 2029-0551. 2017, t. 128, Nr. 4, p. 164–174. DOI: 10.15823/p.2017.61. [DB: MLA, CEEOL – Central and Eastern European Online Library, Education Source, Educational Research Complete, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), TOC Premier, Scopus]

2016
1 Valaikienė, Aistė; Kaffemanienė, Irena; Baranauskienė, Ingrida. The structure and guidelines of pre-vocational education and assistance for pupils with mild intellectual disabilities // Sabiedrība. Integrācija. Izglītība : starptautiskās zinātniskās konferences materiāli, 2016.gada 27.-28.maijs = Society. Integration. Education : proceedings of the international scientific conference, May 27th-28th, 2016. Rēzekne : Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija. ISSN 1691-5887. eISSN 2256-0629. 2016, d. 3, p. 201-211. DOI: 10.17770/sie2016vol3.1429. [DB: Conference Proceedings Citation Index - Social Science & Humanities (Web of Science), Dimensions]
2 Gudonis, Vytautas; Kaffemanienė, Irena. Aistės Valaikienės daktaro disertacijos „Mokinių, turinčių nežymų intelekto sutrikimą, ikiprofesinio ugdymo modeliavimas“ recenzija // Pedagogika = Pedagogy. Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla. ISSN 1392-0340. 2016, T. 122, nr. 2, p. 162-165. DOI: 10.15823/p.2016.27. [DB: Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), Education Source, TOC Premier, Scopus, Educational Research Complete, MLA]
3 Ališauskienė, Stefanija; Kaffemanienė, Irena; Ališauskas, Algirdas. Būsimųjų specialiųjų pedagogų kompetencijų įsivertinimas personalizuoto mokymosi paradigmos požiūriu = Self-evaluation of prospective special educators’ competencies from the standpoint of personalised learning paradigm // Specialusis ugdymas = Special education / Šiaulių universitetas. Šiauliai : Šiaulių universiteto bibliotekos Leidybos skyrius. ISSN 1392-5369. eISSN 2424-3299. 2016, Nr.1(34), p. 189-208. DOI: 10.21277/se.v1i34.249. [DB: Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), TOC Premier, Educational Research Complete, Education Source, MLA, Scopus]

2015
1 Geležinienė, Renata; Kaffemanienė, Irena; Masiliauskienė, Erika; Melienė, Rita; Miltenienė, Lina; Norkus, Andrius; Šiaučiulienė, Rūta; Vilkonienė, Margarita. Gera mokykla mokinių, jų tėvų ir pedagogų požiūriu : (Šiaulių miesto atvejis) // Švietimo naujienos : informacinis leidinys. Priedas "Švietimo panorama". Vilnius : Švietimo ir mokslo ministerijos Švietimo aprūpinimo centras. ISSN 1648-5874. 2015, Nr. 1, p. 2-3.

2014
1 Geležinienė, Renata; Kaffemanienė, Irena; Masiliauskienė, Erika; Melienė, Rita; Miltenienė, Lina; Norkus, Andrius; Šiaučiulienė, Rūta; Vilkonienė, Margarita. Gera mokykla vaikų požiūriu (Šiaulių miesto atvejis) // Children's rights to non-discrimination : 2nd international crean conference, December 4&5, 2014, Vilnius, Lithuania : [agenda, concurrent workshops, presentations]. Vilnius. 2014, p. 29-30.
2 Geležinienė, Renata; Kaffemanienė, Irena; Masiliauskienė, Erika; Melienė, Rita; Miltenienė, Lina; Norkus, Andrius; Šiaučiulienė, Rūta; Vilkonienė, Margarita. Gera mokykla. Kokią ją mato šiauliečiai? // Šiaulių kraštas. ISSN 1392-7639. 2014, lapkričio 29, p. 2.

2013
1 Gudonis, Vytautas; Kaffemanienė, Irena. Muzikos terapija: teoriniai ir praktiniai aspektai = Music therapy: theoretical and practical aspects // Šiaulių ligoninei 170 metų. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2013. ISBN 9786094302053. p. 161-175.
2 Kaffemanienė, Irena; Gudonis, Vytautas. Žaidimo terapijos funkcijos ir taikymo galimybės = Opportunities and functions of play therapy // Šiaulių ligoninei 170 metų. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2013. ISBN 9786094302053. p. 176-196.
3 Kaffemanienė, Irena; Jurevičienė, Margarita. Structure and directiveness of attitudes to disability // Social welfare: interdisciplinary approach. Kyiv : Open International University of Human Development "Ukraine". ISSN 2029-7424. 2013, vol. 3, no. 2, p. 70-86. [DB: Index Copernicus, EBSCO: SocINDEX with Full Text (nenaudotinas)]

2012
1 Jurevičienė, Margarita; Kaffemanienė, Irena; Ruškus, Jonas. Concept and structural components of social skills = Socialinių įgūdžių sampratos ir struktūros komponentų teorinė analizė // Ugdymas. Kūno kultūra. Sportas. Kaunas : Lietuvos kūno kultūros akademija. ISSN 1392-5644. 2012, nr. 3(86), p. 42-52. Prieiga per internetą: <http://www.lsu.lt/sites/default/files/dokuumentai/mokslas/zurnalas_ugdymas/kuno_kultura_386_2012_10_04.pdf>. [DB: SPORTDiscus, Index Copernicus, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS)]
2 Kaffemanienė, Irena; Lenkauskaitė, Jurgita. Probleminio mokymosi patirtys universiteto studentų refleksijose raštu = Problem based learning experiences of university students in their reflective writing // Studijos šiuolaikinėje visuomenėje = Studies in modern society. Šiauliai : Šiaurės Lietuvos kolegija. ISSN 2029-431X. 2012, Nr. 3(1), p. 107-118. [DB: Education Research Complete]
3 Kaffemanienė, Irena; Jurevičienė, Margarita. Strengths perspective in assessing the expression of social skills of a person with moderate intellectual disability // Social welfare: interdisciplinary approach. Kyiv : Open International University of Human Development "Ukraine". ISSN 2029-7424. 2012, vol. 2(2), p. 126-138. Prieiga per internetą: <http://socialwelfare.eu/index.php/sw/article/view/208/165> [žiūrėta 2021-08-04]. [DB: Index Copernicus]
4 Kaffemanienė, Irena; Jurevičienė, Margarita. Individo stiprybėmis grindžiamo socialinių įgūdžių ugdymo modeliavimo galimybės = Opportunities for modeling social skills education based on the individual’s strengths // Specialusis ugdymas = Special education : mokslo darbai. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1392-5369. 2012, Nr. 2(27), p. 164-174. Prieiga per internetą: <http://www.sumc.su.lt/images/zurnalas2012_2_27/24_kaffemaniene_jureviciene_lt_doc.pdf>. [DB: Elsevier (nenaudotinas), GESIS (nenaudotinas), Index Copernicus, MLA: International Bibliography, Current Abstracts, Educational Research Complete, TOC Premier, Education Research Index]
5 Ališauskas, Algirdas; Ališauskienė, Stefanija; Kaffemanienė, Irena; Miltenienė, Lina. Leidinių, skirtų asmenims, turintiems negalių, turinio metodologinis kryptingumas = Methodological purposefulness of the content of publications for people with disabilities // Specialusis ugdymas = Special education : mokslo darbai. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1392-5369. 2012, Nr. 2(27). Prieiga per internetą: <http://www.sumc.su.lt/images/zurnalas2012_2_27/14_alisauskas_alisauskiene_milteniene_kaffemaniene_lt_doc.pdf>. [DB: Educational Research Complete, TOC Premier, Education Research Index, Index Copernicus, MLA: International Bibliography, Current Abstracts]

2011
1 Alifanovienė, Daiva; Ališauskas, Algirdas; Ališauskienė, Stefanija; Bobrova, Laimutė; Garšvienė, Aniceta; Gudonis, Vytautas; Ivoškuvienė, Regina; Juodraitis, Adolfas; Kaffemanienė, Irena; Mockevičienė, Daiva; Petruševičius, Juozas; Vaitkevičius, Jūra Vladas; Bukauskaitė, Dalia (vertėjas); Daugmaudytė, Jurgita (vertėjas); Malakauskas, Algirdas (vertėjas). Penkiakalbis specialiojo ugdymo terminų žodynas [Elektroninis išteklius, CD-ROM] / sudarytojas ir atsakomasis redaktorius Juozas Petruševičius; Specialiojo ugdymo mokslinis centras. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2011. 1 optinis diskas (CD). ISBN 9786094300592.
2 Ališauskas, Algirdas; Ališauskienė, Stefanija; Gerulaitis, Darius; Kaffemanienė, Irena; Melienė, Rita; Miltenienė, Lina. Specialiųjų ugdymo(si) poreikių tenkinimas: Lietuvos patirtis užsienio šalių kontekste : [mokslo studija]. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2011. 250 p. ISBN 9786094300899.
3 Kaffemanienė, Irena; Miklošienė, Vita. Neįgaliųjų globos ir ugdymo specialistų profesinės veiklos ypatumai ir kompetencijos = The peculiarities of professional activity and competencies of the disabled persons care and educational specialists // Salus. Societas. Scientia=Sveikata. Visuomenė. Mokslas: tarptautinė mokslinė konferencija, Šiauliai, 2011 m. gegužės 6 d.: pranešimų anotacijos. Šiauliai : Šiaulių valstybinė kolegija, 2011. ISBN 9786094150333. p. 65-66.
4 Jurevičienė, Margarita; Kaffemanienė, Irena. Socialinių įgūdžių tyrimo metodologiniai pagrindai = Social skills research of methodological foundations // Salus. Societas. Scientia = Sveikata. Visuomenė. Mokslas: tarptautinė mokslinė konferencija, Šiauliai, 2011 m. gegužės 6 d.: pranešimų anotacijos. Šiauliai : Šiaulių valstybinė kolegija, 2011. ISBN 9786094150333. p. 73-74.
5 Miklošienė, Vita; Kaffemanienė, Irena. Neįgaliųjų globos ir ugdymo specialistų profesinės veiklos ypatumai ir kompetencijos = The professional activity and competencies of specialists for care and education of the disabled persons // Profesinės studijos: teorija ir praktika = Professional studies: theory and practice. Šiauliai : Šiaulių kolegijos leidybos centras. ISSN 1822-3648. 2011, Nr. 8, p. 227-237. [DB: Index Copernicus]
6 Jurevičienė, Margarita; Ruškus, Jonas; Kaffemanienė, Irena. Vidutiniškai sutrikusio intelekto vaiko socialinių įgūdžių individualizuoto ugdymo strategijos : atvejo analizė = Strategies for individualised education of social skills for children with moderate mental disabilities: case study // Tiltai = Bridges = Brücken. Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla. ISSN 1392-3137. 2011, nr. 3(56), p. 393-412. Prieiga per internetą: <http://www.ku.lt/leidykla/files/2012/09/tiltai_2011_356.pdf>. [DB: Index Copernicus]
7 Ališauskas, Algirdas; Kaffemanienė, Irena; Melienė, Rita; Miltenienė, Lina. Inkliuzinis ir specialusis ugdymas tėvų požiūriu = Parents’ point of view towards inclusive and special education // Specialusis ugdymas = Special education: mokslo darbai. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1392-5369. 2011, Nr. 2, p.113-127. Prieiga per internetą: <http://www.sumc.su.lt/images/zurnalas2011_2_25/20_alisauskas_kaffemaniene_meliene_milteniene_lt_rtf.pdf>. [DB: Index Copernicus, MLA: International Bibliography, TOC Premier, Current Abstracts, Educational Research Complete, Education Research Index]

2010
1 Geležinienė, Renata; Jurevičienė, Margarita; Kaffemanienė, Irena. Vidutiniškai sutrikusio intelekto vaiko socialinių gebėjimų raiška daugialypėse aplinkose ir jų ugdymo gairės // Specialioji pedagogika: nuo defektologijos iki inkliuzinės pedagogikos: tarptautinė mokslinė konferencija: stendinių pranešimų santraukos, 2010 m. spalio 28 d., Šiaulių universitetas, Lietuva [Elektroninis išteklius, CD-ROM]. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2010. ISBN 9786094300387. p. 27-28.

2009
1 Kaffemanienė, Irena; Elijošius, Egidijus. The needs of special educators and motivation of their professional improvement // Tvorivost' a inovácia v európskom vysokoškolskom priestore[CD-ROM]. Branská Bystrica : FHV UMB, 2009. ISBN 9788080837655. p. 151-157.
2 Jurevičienė, Margarita; Kaffemanienė, Irena. Tėvų įžvalgos apie vidutiniškai sutrikusio intelekto paauglių socialinius įgūdžius = Parents’ insights into social skills of teenagers with moderate learning difficulties // Specialusis ugdymas. ISSN 1392-5369. 2009, nr.2(21), p. 99-110. [DB: TOC Premier, MLA: International Bibliography, Index Copernicus, Education Research Index, Educational Research Complete, Current Abstracts, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS)]
3 Jurevičienė, Margarita; Kaffemanienė, Irena. Vidutiniškai sutrikusio intelekto vaikų socialinių įgūdžių struktūra ir raiškos ypatumai = The structure of social skills and particularities of expression of children with moderate mental retardation // Jaunųjų mokslininkų darbai. ISSN 1648-8776. 2009, nr. 1(22), p. 92-102. [DB: Index Copernicus, CEEOL – Central and Eastern European Online Library]

2008
1 Kaffemanienė, Irena; Tumelytė, Donata. Globos namų auklėtinių laisvalaikis ir popamokinis užimtumas = Leisure and after-school activities of foster home pupils // Jaunųjų mokslininkų darbai. ISSN 1648-8776. 2008, Nr. 4, p. 164-168. [DB: Index Copernicus, CEEOL – Central and Eastern European Online Library]
2 Kaffemanienė, Irena; Žukaitė, Simona. Auklėtojų ir logopedų nuostatos į bendradarbiavimą, ugdant ikimokyklinio amžiaus vaikus = Pre-school teachers’ and speech therapists’ attitudes towards their collaboration meeting children’s special needs // Jaunųjų mokslininkų darbai. ISSN 1648-8776. 2008, Nr. 4, p. 169-175. [DB: Index Copernicus, CEEOL – Central and Eastern European Online Library]
3 Kaffemanienė, Irena; Bičiulaitytė, Inga. Specialiųjų pedagogų edukaciniai poreikiai = Special teachers' educational needs // Jaunųjų mokslininkų darbai. ISSN 1648-8776. 2008, Nr. 2, p. 133-139. [DB: Index Copernicus, CEEOL – Central and Eastern European Online Library]
4 Kaffemanienė, Irena; Reseckienė, Loreta. Ikimokyklinio amžiaus vaikų, turinčių kalbos ir komunikacijos sutrikimų, individualizuoto motorikos ir kalbinių gebėjimų ugdymo ypatumai = Specific development of individualized motoric and speaking skills while working with pre-school children with speaking and communication problems // Jaunųjų mokslininkų darbai. ISSN 1648-8776. 2008, Nr. 2, p. 140-148. [DB: Index Copernicus, CEEOL – Central and Eastern European Online Library]

2007
1 Kaffemanienė, Irena. Игровые потребности и возможности младших умственно отсталых школьников // Verbum: pogranicza kultur : Rocznik naukowy. Tom II. Białystok, 2007. ISBN 9788391873410. p. 131-139.
2 Kaffemanienė, Irena. Rekomendacijos būsimų specialiųjų pedagogų praktikoje lyčių lygiavertiškumo ugdymo programai ir didaktikai // Lyčių studijos ir tyrimai. ISSN 1822-6310. 2007, Nr. 4, p. 39-47.
3 Kaffemanienė, Irena; Vinikaitytė-Ruškė, Jūratė. Judėjimo negalę turinčių asmenų profesinė motyvacija ir subjektyviai suvokiami (ne)sėkmingos integracijos į darbo rinką veiksniai // Specialusis ugdymas. ISSN 1392-5369. 2007, nr.2(17), p. 145-156. [DB: TOC Premier, MLA: International Bibliography, Education Research Index, Educational Research Complete, Current Abstracts]

2006
1 Kaffemanienė, Irena; Čegytė, Daiva. Vidutiniškai ir žymiai sutrikusio intelekto vaikų bendravimo gebėjimų ugdymas = Developing communication abilities in children with moderate and severe learning difficulties // Specialusis ugdymas : mokslo darbai. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1392-5369. 2006, Nr. 2, p. 109-121. [DB: TOC Premier, MLA: International Bibliography, Index Copernicus, Education Research Index, Educational Research Complete, Current Abstracts]
2 Kaffemanienė, Irena. Negalės ir socialinės gerovės tyrimų metodologiniai aspektai : metodinė priemonė bakalaurantams ir magistrantams. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2006. 114 p.

2005
1 Kaffemanienė, Irena; Kaffemanas, Romanas. Нарушения развития и поведение детей дошкольного возраста = Early deviations of development and behavior // Verbum: pogranicza kultur : rocznik naukowy. Białystok : Studium Hotelarstwa i Obsługi Turystyki w Białymstoku, 2005. ISBN 8391873404. p. 85-93.
2 Kaffemanienė, Irena; Šimaitienė, Sonata. Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimo nuostatos ugdant neįgalų vaiką // Specialiųjų poreikių vaikų pažinimas ir ugdymas : mokslinės konferencijos "Specialiosios pedagoginės pagalbos teikimas bendrojo ugdymo įstaigose" medžiaga, 2004 m. gruodžio 22 d. / sudarytojas ir atsakomasis redaktorius Jonas Ambrukaitis. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2005. ISBN 9986385857. p. 49-52.
3 Petruševičius, Juozas; Alifanovienė, Daiva; Ališauskas, Algirdas; Bobrova, Laimutė; Garšvienė, Aniceta; Gudonis, Vytautas; Ivoškuvienė, Regina; Juodraitis, Adolfas; Kaffemanienė, Irena; Mockevičienė, Daiva; Vaitkevičius, Jūra Vladas. Anglų-lietuvių kalbų specialiojo ugdymo žodynas = English-Lithuanian dictionary of special education / [sudarytojas ir atsakomasis redaktorius Juozas Petruševičius ; rengėjai: D. Alifanovienė ... [et al.]. 2-asis patais. ir papild. leid. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2005. 484 p. ISBN 9986385598.
4 Kaffemanienė, Irena. Pedagoginės sąveikos struktūra ugdant mokymosi negalių turinčius moksleivius bendrojo lavinimo klasėje = The structure of pedagogical interaction teaching SEN children in the class of general education // Specialusis ugdymas. ISSN 1392-5369. 2005, Nr. 1, p. 85-101.
5 Kaffemanienė, Irena; Lymantienė, Jurgita. Moksleivių, turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių, mokyklinio nerimo poveikis mokymosi motyvacijai = The impact of school anxiety on the learning motivation of students with special educational needs // Specialusis ugdymas. ISSN 1392-5369. 2005, Nr. 2, p. 55-67.
6 Kaffemanienė, Irena; Šadbaraitė, Žaneta. Specialiojo pedagogo profesinės motyvacijos veiksniai = Professional motivation factors of a special teacher // Specialusis ugdymas. ISSN 1392-5369. 2005, Nr. 2, p. 139-149.
7 Kaffemanas, Romanas; Mikelevičienė, Laimutė Onutė; Kaffemanienė, Irena. Sutrikusios psichikos asmenų poreikiai ir jų vertinimo ypatumai = The assesment of problems and needs of persons with mentality disorders // Visuomenės sveikata. ISSN 1392-2696. 2005, Nr. 4, p. 72-80. [DB: Index Copernicus]

2004
1 Kaffemanienė, Irena. Šiuolaikinės mokyklos klimatas ir jo veiksniai = The climate of modern school and its factors // Specialusis ugdymas. Šiauliai. ISSN 1392-5369. 2004, nr. 1(10), p. 49-66.
2 Kaffemanienė, Irena; Šadbaraitė, Žaneta. Kūrybiškumas ir jo ugdymas: pedagogų nuostatos ir edukacinė realybė = Creativity and its development:teachers' attitude and educational reality // Specialusis ugdymas. Šiauliai. ISSN 1392-5369. 2004, nr. 2(11), p. 73-88.
3 Kaffemanienė, Irena; Lusver, Ingrida. Moksleivių, turinčių mokymosi negalių, bendrojo lavinimo turinio individualizavimas = The individualization of the educational content for children with learning disabilities // Specialusis ugdymas. Šiauliai. ISSN 1392-5369. 2004, nr. 2(11), p. 133-150.
4 Kaffemanienė, Irena. Auklėjimo teorija ir metodika.D.3 : (modulio apimtis - 2 kreditai). Šiauliai : [s.n.], 2004. 21 p. ISBN 9986385385.

2003
1 Kaffemanienė, Irena; Tereikienė, Vaida. Ikimokyklinio amžiaus vaikų emocinės raidos ir elgesio sutrikimų korekcija // Specialusis ugdymas : mokslo darbai. Šiauliai. ISSN 1392-5369. 2003, Nr. 1(8), p. 15-30.
2 Kaffemanienė, Irena. Sutrikusios regos moksleivių integracija į bendrojo lavinimo mokyklas: bendraamžių ir pedagogų nuostatos // Sutrikusios regos asmenų ugdymas švietimo kaitos procese : konferencijos medžiaga, 2003 m. vasario 27-28 d. Kaunas. 2003, p. 50-54.
3 Kaffemanienė, Irena. Alvyros Galkienės monografija "Pedagoginė sąveika integruoto ugdymo sąlygomis" // Specialusis ugdymas : mokslo darbai. Šiauliai. ISSN 1392-5369. 2003, Nr. 2(9), p. 189-190.