VU Šiaulių akademijos autoriaus 'Aušra Kazlauskienė' publikacijų sąrašas

2023
1 Grabauskienė, Vaiva; Zemlienė, Alina; Mockaitytė-Rastenienė, Oksana; Kazlauskienė, Aušra. Tvarioji matematika : (matematinį turinį vienijančios fundamentalios idėjos); mokytojo knyga. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2023. 246 p. ISBN 9786090709610. eISBN 9786090709627. Prieiga per internetą: <https://www.knygynas.vu.lt/elektronines-knygos/tvarioji-matematika-matematini-turini-vienijancios-fundamentalios-idejos-mokytojo-knyga?limit=50>.
2 Grabauskienė, Vaiva; Zemlienė, Alina; Mockaitytė-Rastenienė, Oksana; Kazlauskienė, Aušra. Tvarioji matematika : (matematinį turinį vienijančios fundamentalios idėjos); vaiko užduotynas. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2023. 100 p. ISBN 9786090709672. eISBN 9786090709689. Prieiga per internetą: <https://www.knygynas.vu.lt/elektronines-knygos/tvarioji-matematika-matematini-turini-vienijancios-fundamentalios-idejos-vaiko-uzduotynas?limit=50>.
3 Grabauskienė, Vaiva; Zemlienė, Alina; Mockaitytė-Rastenienė, Oksana; Kazlauskienė, Aušra. Tvarioji matematika : (matematinį turinį vienijančios fundamentalios idėjos) ; pradinių klasių mokinio užduotynas. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2023. 98 p. ISBN 9786090709658. eISBN 9786090709665. Prieiga per internetą: <https://www.knygynas.vu.lt/elektronines-knygos/tvarioji-matematika-matematini-turini-vienijancios-fundamentalios-idejos-pradiniu-klasiu-mokinio-uzduotynas?limit=50>.
4 Grabauskienė, Vaiva; Zemlienė, Alina; Mockaitytė-Rastenienė, Oksana; Kazlauskienė, Aušra. Tvarioji matematika : (matematinį turinį vienijančios fundamentalios idėjos); pagrindinės mokyklos mokinio užduotynas. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2023. 90 p. ISBN 9786090709634. eISBN 9786090709641. Prieiga per internetą: <https://www.knygynas.vu.lt/elektronines-knygos/tvarioji-matematika-matematini-turini-vienijancios-fundamentalios-idejos-pagrindines-mokyklos-mokinio-uzduotynas?limit=50>.
5 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Vilutienė, Rasa. Savivaldis mokymasis tvariam švietimui. Praktiniai patarimai ikimokyklinio ir pradinio ugdymo mokytojams. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2023. 108 p. eISBN 9786090709481. Prieiga per internetą: <https://www.knygynas.vu.lt/elektronines-knygos/savivaldis-mokymasis-tvariam-svietimui-praktiniai-patarimai-ikimokyklinio-ir-pradinio-ugdymo-mokytojams?limit=50>.
6 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Vilutienė, Rasa. Personalizuotas ugdymas tvariam švietimui. Įtraukiajam ugdymui įgyvendinti. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2023. 78 p. eISBN 9786090709467. Prieiga per internetą: <https://www.knygynas.vu.lt/elektronines-knygos/personalizuotas-ugdymas-tvariam-svietimui-itraukiajam-ugdymui-igyvendinti?limit=50>.
7 Vaičiūnienė, Asta; Kazlauskienė, Aušra. Liberating and oppressive factors for self-directed learning: a systematic literature review // Education sciences. Basel : MDPI. eISSN 2227-7102. 2023, vol. 13, iss. 10, art. no. 1020, p. [1-16]. DOI: 10.3390/educsci13101020. [DB: Emerging Sources Citation Index (Web of Science), Scopus]
8 Bagdžiūnienė, Dalia; Kazlauskienė, Aušra; Nasvytienė, Dalia; Sakadolskis, Emilija Alma. Resources of emotional resilience and its mediating role in teachers’ well-being and intention to leave // Frontiers in psychology. Lausanne : Frontiers Media SA. ISSN 1664-1078. 2023, vol. 14, art. no. 1305979, p. [1-13]. DOI: 10.3389/fpsyg.2023.1305979. [DB: Social Sciences Citation Index (Web of Science), Scopus]

2022
1 Vaičiūnienė, Asta; Kazlauskienė, Aušra. Manifestation of social constructionism in the process of teaching and learning // Technium social sciences journal. Constanta : Technium Science. eISSN 2668-7798. 2022, vol. 33, p. 217-226. DOI: 10.47577/tssj.v33i1.6786. [DB: ERIH Plus, Index Copernicus, Scilit, RePec]
2 Dacienė, Vaiva; Bubnys, Remigijus; Kazlauskienė, Aušra. The analysis of interconnections between school culture features and teacher job satisfaction // Edulearn22: 14th international conference on education and new learning technologies, Palma, Mallorca, Spain, 4-6 July 2022: conference proceedings / edited by L. Gómez Chova, A. López Martínez, J. Lees. Valencia : IATED, 2022. ISBN 9788409424849. ISSN 2340-1117. p. 9481-9490. DOI: 10.21125/edulearn.2022.2293. [DB: IATED digital library]
3 Bagdžiūnienė, Dalia; Kazlauskienė, Aušra; Nasvytienė, Dalia; Sakadolskis, Emilija Alma. Linking supportive school leadership and teacher resilience: The mediating role of job resources // Frontiers in education. Lausanne : Frontiers Media SA. eISSN 2504-284X. 2022, vol. 7, art. no. 999086, p. [1-17]. DOI: 10.3389/feduc.2022.999086. [DB: Emerging Sources Citation Index (Web of Science), Scopus]
4 Allan, Audronė; Beinorienė, Regina; Fatkulina, Natalja; Jankauskienė, Rasa; Kazlauskienė, Aušra; Kraičinska, Irena; Maskuliūnienė, Džiuljeta; Makarskaitė-Petkevičienė, Rita; Neifachas, Sergejus; Pupeikis, Virgilijus; Poškevičienė, Erika; Rupšienė, Raminta; Sakadolskienė, Emilija Alma; Venskuvienė, Nadia; Vileikienė, Jūratė; Vizbarienė, Audronė. Priešmokyklinio ugdymo bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos. Lietuva : [s.n.], 2022. 79 p.
5 Dzemydienė, Dalė; Turskienė, Sigita; Šileikienė, Irma; Baltrukaitis, Artūras; Kazlauskienė, Aušra. Informacinių komunikacinių technologijų infrastruktūros valdymo paslaugų išvystymas švietimo įstaigų darbe // ALTA’22. Advance learning Technologies and Applications. Annual International conference for education : Conference proceedings 30th of November, 2022 / edited by Danguolė Rutkauskienė. Kaunas : Kaunas University of Technology. ISSN 2335-2140. 2022, p. 125-147. Prieiga per internetą: <https://ndma.lt/alta2022/wp-content/uploads/2023/04/ALTA'22%20proceedings.pdf>.

2021
1 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė; Cañabate, Dolors; Colomer, Jordi; Bubnys, Remigijus. Sustainable development of students’ assumed responsibility for their own learning during participatory action research // Sustainability. Basel : MDPI. eISSN 2071-1050. 2021, vol. 13, no. 18, art. no. 10183, p. [1-24]. DOI: 10.3390/su131810183. [DB: Social Sciences Citation Index (Web of Science), Scopus]
2 Vaičiūnienė, Asta; Kazlauskienė, Aušra. Conditions for students’ self-assessment of achievements and progress in comprehensive education schools // ICERI2021 proceedings: 14th international conference of education, research and innovation, 8-9 November, 2021, online conference. Valencia : IATED Academy, 2021. ISBN 9788409345496. p. 5717-5722. (ICERI Proceedings, ISSN 2340-1095). DOI: 10.21125/iceri.2021.1290. [DB: IATED digital library]
3 Vaičiūnienė, Asta; Kazlauskienė, Aušra. Discursive reconstruction of teacher’s performance in the process of students’ self-assessment of learning // ICERI2021 proceedings: 14th international conference of education, research and innovation, 8-9 November, 2021, online conference. Valencia : IATED Academy, 2021. ISBN 9788409345496. p. 5734-5743. (ICERI Proceedings, ISSN 2340-1095). DOI: 10.21125/iceri.2021.1294. [DB: IATED digital library]
4 Ališauskienė, Saulė; Kaminskienė, Lina; Miltenienė, Lina; Melienė, Rita; Rutkienė, Aušra; Kazlauskienė, Aušra; Širiakovienė, Asta; Kontrimienė, Simona; Venslovaitė, Vita; O'Mahony, C.; Lee, L.; Guðjónsdóttir, H.; Kristinsdóttir, J.V.; Wozniczka, A.K. Innovative teacher education through personalised learning: designing teaching and learning scenarios // INTED 2015 : 9th international technology, education and development conference, March 2nd-4th, 2015, Madrid, Spain : conference proceedings. Valencia : IATED academy, 2021. ISBN 9788460657637. p. 5809-5818. (INTED Proceedings, ISSN 2340-1079). DOI: 10.21125/inted.2021.1173.
5 Rutkienė, Aušra; Kaminskienė, Lina; Ališauskienė, Stefanija; Miltenienė, Lina; Kazlauskienė, Aušra; Širiakovienė, Asta; Guðjónsdóttir, Hafdís; Kristinsdóttir, Jónína Vala; Woźniczka, Anna Katarzyna. Tools for personalized learning-based teacher education // Sabiedrība. Integrācija. Izglītība = Society. Integration. Education. Rezekne : Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija. ISSN 1691-5887. eISSN 2256-0629. 2021, vol. 1, p. 537-548. DOI: 10.17770/sie2021vol1.6348.

2020
1 Barabanova, Irina; Kazlauskienė, Aušra. Manifestation of feedback in the (self-) education process: analysis of documents of Lithuanian gymnasiums // INTED 2020: 14th international technology, education and development conference, 2-4 March, 2020, Valencia, Spain : conference proceedings / edited by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. Valencia : IATED Academy, 2020, 1588. ISBN 9788409179398. p. 5886-5892. (INTED Proceedings, ISSN 2340-1079, eISSN 2340-1079). DOI: 10.21125/inted.2020.1588. [DB: Conference Proceedings Citation Index - Social Science & Humanities (Web of Science)]
2 Ališauskienė, Stefanija; Guðjónsdóttir, Hafdis; Kristinsdóttir, Jónína Vala; Connolly, Tracey; O'Mahony, Catherine; Lee, Laura; Miltenienė, Lina; Melienė, Rita; Kaminskienė, Lina; Rutkienė, Aušra; Venslovaitė, Vita; Kontrimienė, Simona; Kazlauskienė, Aušra; Wozniczka, Anna Katarzyna. Personalized learning within teacher education: a framework and guidelines / The INTERPEARL project partners: Stefanija Alisauskiene ... [et al.]. Geneva : IBE‐UNESCO, 2020. 50 p. (Current and Critical Issues in Curriculum, Learning and Assessment ; no. 37). Prieiga per internetą: <https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000374043?fbclid=IwAR0H9a6pvp340bGLBVeB_h8kDUnX65ij7lZ0K8MeU7IQnk5RsD3v2P6jP_I> [žiūrėta 2020-10-27].
3 Barabanova, Irina; Kazlauskiene, Ausra. Neuropedagogy: preconditions for application of neuroscience results in the education process while providing feedback // Technium: Romanian journal of applied sciences and technology: Proceedings of the 5th Technium conference 2020 (18.07.2020, Romania). Constanta : Technium Press. ISSN 2668-778X. 2020, vol. 2, iss. 5, p. 112-122. DOI: 10.47577/technium.v2i5.1246. [DB: DOAJ, EconPapers, RePec, Index Copernicus]
4 Zilinskyte, Monika; Kazlauskiene, Ausra. Manifestation of parental support for primary form students learning at home // Technium social sciences journal: A new decade for social changes. Constanta : Technium Press. ISSN 2668-7798. 2020, vol. 10, p. 50-57. DOI: 10.47577/tssj.v10i1.1211. [DB: EconPapers, RePec, Index Copernicus, DOAJ, ERIH Plus]
5 Daujotienė, Laima; Kazlauskienė, Aušra; Bubnys, Remigijus. Teacher involvement in organisational change: from engaging risk to cooperative learning // Sustainability. Basel : MDPI. eISSN 2071-1050. 2020, vol. 12, iss. 22, art. no. 9447, p. [1-14]. DOI: 10.3390/su12229447. [DB: Science Citation Index Expanded (Web of Science), Social Sciences Citation Index (Web of Science), Current Contents / Social & Behavioral Sciences, Scopus, DOAJ]
6 Ališauskienė, Stefanija; Kaminskienė, Lina; Miltenienė, Lina; Melienė, Rita; Kazlauskienė, Aušra; Rutkienė, Aušra; Venslovaitė, Vita; Kontrimienė, Simona; Širiakovienė, Asta. Innovative teacher education through personalised learning // ICERI 2020: 13th international conference of education,research and innovation, 9th-11th November 2020, Seville (Spain) : proceedings. Valencia : IATED Academy, 2020. ISBN 9788409242320. p. 2944-2952. DOI: 10.21125/iceri.2020.0676. [DB: IATED digital library]

2019
1 Šimkutė, Danutė; Kazlauskienė, Aušra. Manifestation of organizational factors engaging personnel (implementing disease prevention programs) in work // International journal of social sciences [Online-Ressource]. Prague : International institute of social and economic sciences. eISSN 1804-980X. 2019, vol. 8, no. 1, p. 55-67. DOI: 10.20472/SS.2019.8.1.005. [DB: EconBiz, ERIH Plus, RePEc: Research Papers in Economics]
2 Šlekienė, Violeta; Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra. Sektorinių įgūdžių sąjunga mokinių verslumo gebėjimų ugdymui(si) STEAM veiklų kontekste = Cross-sectoral cooperation for developing of students‘ entrepreneurial abilities in the context of STEAM activities // Gamtamokslinis ugdymas bendrojo ugdymo mokykloje–2019 = Natural science education in a comprehensive school-2019 : XXV nacionalinės mokslinės praktinės konferencijos straipsnių rinkinys, Kupiškis, 2019 m. balandžio mėn. 26–27 d. Šiauliai : Scientia Educologica. ISSN 2335-8408. 2019, p. 102-110. (Gamtamokslinis ugdymas bendrojo ugdymo mokykloje = Natural science education in a comprehensive school ; iss. 25). Prieiga per internetą: <http://oaji.net/articles/2019/1984-1555741446.pdf>. [DB: ResearchBib, OAJI]
3 Kazlauskienė, Aušra; Kravčenkaitė, Justina. Parental involvement in the child development process at home // Sabiedrība. Integrācija. Izglītība : starptautiskās zinātniskās konferences materiāli, 2019.gada 24.-25.maijs = Society. Integration. Education : proceedings of the scientific conference, May 24th-25th, 2019, vol. II: School Pedagogy. Rēzekne : Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija. ISSN 1691-5887. eISSN 2256-0629. 2019, p. 235-243. DOI: 10.17770/sie2019vol2.3830. [DB: Conference Proceedings Citation Index - Social Science & Humanities (Web of Science)]
4 Kazlauskiene, A.; Gaucaite, R. The manifestation of teaching and learning assessment in the strategic documents of secondary schools // EDULEARN 19 [electronic resource]: 11th international conference on education and new learning technologies, Palma, Spain, 1–3 July, 2019 : conference proceedings / edited by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. [Valencia] : IATED Academy, 2019. ISBN 9788409120314. p. 8052-8058. (EDULEARN Proceedings, ISSN 2340-1117, eISSN 2340-1117). DOI: 10.21125/edulearn.2019.1969. [DB: Conference Proceedings Citation Index - Social Science & Humanities (Web of Science)]
5 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė. Manifestation of the preschool education pedagogues' independent learning process seeking professional development: the case of Lithuania // ICERI 2019: 12th annual international conference of education, research and innovation, 11th-13th November, 2019, Seville, Spain : proceedings. Seville : IATED Academy, 2019. ISBN 9788409147557. p. 7779-7784. (ICERI Proceedings, ISSN 2340-1095, eISSN 2340-1095). DOI: 10.21125/iceri.2019.1845. [DB: Conference Proceedings Citation Index - Social Science & Humanities (Web of Science)]
6 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra. Formative assessment for achievements and progress of students pupils: the case of Lithuanian comprehensive general education schools // ICERI 2019: 12th annual international conference of education, research and innovation, 11th-13th November, 2019, Seville, Spain : proceedings. Seville : IATED Academy, 2019. ISBN 9788409147557. p. 6382-6388. (ICERI Proceedings, ISSN 2340-1095, eISSN 2340-1095). DOI: 10.21125/iceri.2019.1536. [DB: Conference Proceedings Citation Index - Social Science & Humanities (Web of Science)]
7 Bagdžiūnienė, Dalia; Liniauskaitė, Audronė; Nasvytienė, Dalia; Kazlauskienė, Aušra; Sakadolskienė, Emilija. Stojančiųjų į pedagogines specialybes motyvacijos tapti pedagogu vertinimo teorinės prielaidos ir metodo psichometriniai rodikliai = The assessment of pedagogical studies applicants' motivation to become a teacher: theoretical assumptions and psychometric properties // Dialogai : Lietuvos psichologų kongresas, 2019 m. gegužės 24-25 d., Vilniaus universitetas : recenzuota kongreso medžiaga. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2019. ISBN 9786090701805. p. 76. Prieiga per internetą: <http://www.psichologusajunga.lt/lps/admin/spaw2/uploads/files/_LPK019_Santrauku_leidinys.pdf> [žiūrėta 2020-01-03].

2018
1 Šimkutė, Danutė; Kazlauskienė, Aušra. Motivation of personnel implementing disease prevention programs in a healthcare organization: preconditions for designing a theoretical model in an organization // EPH - International journal of business and management science. Haryana : Engineering Publication House. ISSN 2208-2190. 2018, vol. 4, iss. 10, p. 1-8. [DB: ResearchBib]
2 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė. Kaip organizuoti grįžtamąjį ryšį ir koreguoti tolesnius veiksnius? : praktiniai pavyzdžiai savivaldžiam ir personalizuotam mokymuisi pamokoje organizuoti. Šiauliai : Titnagas, 2018. 73 p. (Mokausi pats). ISBN 9786094752131.
3 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė. Kaip planuoti mokymąsi ir imtis veiksmų? : praktiniai pavyzdžiai savivaldžiam ir personalizuotam mokymuisi pamokoje organizuoti. Šiauliai : Titnagas, 2018. 65 p. (Mokausi pats). ISBN 9786094751837.
4 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė. Mokinio individualios pažangos vertinimas : metodinė priemonė. Vilnius : Švietimo aprūpinimo centras; Lodvila, 2018. 62 p. ISBN 9789986036883.
5 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra. Kaip išsikelti mokymosi tikslus ir numatyti sėkmės kriterijus? : praktiniai pavyzdžiai savivaldžiam ir personalizuotam mokymuisi pamokoje organizuoti. Šiauliai : Titnagas, 2018. 69 p. ISBN 9786094751585.
6 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra. Kaip pažinti save ir besimokantįjį? : praktiniai pavyzdžiai savivaldžiam ir personalizuotam mokymuisi pamokoje organizuoti. Šiauliai : Titnagas, 2018. 64 p. ISBN 9786094751578.

2017
1 Gaučaitė, Ramutė; Ališkevičiūtė, Evelina; Kazlauskienė, Aušra. Jaunimo neformalaus patirtinio ugdymo(si) galimybės bioedukacinėje aplinkoje: Rambyno regioninio parko atvejis = Opportunities for non-formal experiential learning for young people in a bioeducational environment: the case of Rambynas regional park // Mokslu grįsto švietimo link: recenzuotų mokslo straipsnių rinkinys = Towards research-based education: an edited collection of research studies. Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2017. ISBN 9786094711152. p. 600-615.

2016
1 Kazlauskienė, Aušra. Tvarumo prielaidų raiška Bronislovo Bitino idėjose siekiant ugdymo(si) kaitos = Expression of assumption of sustainability in the ideas Bronislovas Bitinas for teaching and learning change // Pedagogika = Pedagogy. Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla. ISSN 1392-0340. 2016, T. 124, nr. 4, p. 71-79. DOI: 10.15823/p.2016.52. [DB: TOC Premier, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), Education Source, Scopus, Educational Research Complete, MLA]
2 Kazlauskienė, Aušra; Užkuraitė, Dovilė. Manifestation of motivation to work as a teacher in pre-school educational institutions: Lithuanian case // Academia journal of educational research. [West Yorkshire] : Academia Publishing. ISSN 2315-7704. 2016, Vol. 4, iss. 3, p. 039-043. Prieiga per internetą: <https://www.academiapublishing.org/journals/ajer/pdf/2016/Mar/Kazlauskiene%20and%20Uzkuraite.pdf> [žiūrėta 2017-01-05]. [DB: Genamics Journal Seek]
3 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė; Pocevičienė, Rasa. Preconditions for sustainable changes in didactics applying self-directed learning in the general education school // Journal of teacher education for sustainability. Warsaw : De Gruyter Open. ISSN 1691-4147. eISSN 1691-5534. 2016, vol. 18, iss. 2, p. 105-118. DOI: 10.1515/jtes-2016-0018. [DB: Scopus, Educational Research Complete, Education Source, ERIH Plus, Genamics Journal Seek]
4 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė. Tvarus ugdymo(si) aplinkų kūrimo reikšmingumas mokinių mokymosi pažangai = Significance of sustainable educational environments for student learning progress // Mokslinės tarpdalykinės konferencijos "Švietimo architektūra" pranešimų santraukų rinkinys, 2016 m. lapkričio 18 d., VGTU Architektūros fakultetas, Vilnius = Scientific interdisciplinary conference "Educational Architecture" volume of abstracts [Elektroninis išteklius]. Vilnius : VGTU, 2016. eISBN 9786094579721. p. 9-10.

2015
1 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė; Pocevičienė, Rasa. Prielaidos šiuolaikinės didaktikos kaitai: savivaldaus mokymosi sistemos diegimo bendrojo lavinimo mokykloje atvejis = Prerequisites for change in modern didactics: the case of self-directed learning system implementation in general education // Mokslu grįsto švietimo link : tarptautinė mokslinė konferencija : programa. Mokslinių pranešimų santraukos = Towards research-based education : international research conference : programme. Abstracts of research reports. Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2015. ISBN 9786094710186. p. 79-81.
2 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė; Pocevičienė, Rasa. Implementation of the self-directed learning system in general education schools: analysis of manifestation of changes // Journal of Education and Training. Las Vegas : Macrothink Institute. eISSN 2330-9709. 2015, vol. 2, no. 1, p. 155-167. DOI: 10.5296/jet.v2i1.6747.
3 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė; Pocevičienė, Rasa; Masiliauskienė, Erika. Prevention of bullying emerging due to learning differences, applying "Learning for life" system grounded on self-directed learning (Lithuanian country case) // International journal of research in education methodology (IJREM). Punjab : Council for Innovative Research. eISSN 2278-7690. 2015, vol. 7, no. 4, p. 1269-1277. DOI: 10.24297/ijrem.v7i4.4358. [DB: Index Copernicus]

2014
1 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Pocevičienė, Rasa. Savivaldaus mokymo(si) organizavimas: refleksijos vieta ugdymo(si) procese // Žvirblių takas : specialus periodinis leidinys, skirtas ikimokykliniam, priešmokykliniam ir pradiniam ugdymui. Vilnius : Gimtasis žodis. ISSN 1392-1037. 2014, nr. 1, p. 9-19.
2 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Pocevičienė, Rasa. Laisvė kaip vertybė savivaldaus ugdymo(si) procese: nepatogu, bet veiksminga // Žvirblių takas : specialus periodinis leidinys, skirtas ikimokykliniam, priešmokykliniam ir pradiniam ugdymui. Vilnius : Gimtasis žodis. ISSN 1392-1037. 2014, Nr. 2, p. 38-64.
3 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Pocevičienė, Rasa. Vaiko individualumo kaip galėjimo kitaip raiška savivaldaus ugdymo(si) procese // Žvirblių takas. Vilnius : Gimtasis žodis. ISSN 1392-1037. 2014, Nr. 3, p. 50-55.
4 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Pocevičienė, Rasa. Vaiko individualumo kaip galėjimo kitaip raiška savivaldaus ugdymo(si) procese [II] // Žvirblių takas. Vilnius : Gimtasis žodis. ISSN 1392-1037. 2014, Nr. 4, p. 34-40.
5 Gaučaitė, Ramutė; Pocevičienė, Rasa; Kazlauskienė, Aušra. Motyvacija mokytis tėra tik ugdymo(si) prasmingumo suvokimo pasekmė // Žvirblių takas. Vilnius : Gimtasis žodis. ISSN 1392-1037. 2014, Nr. 5, p. 50-55.
6 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė; Pocevičienė, Rasa. The possibilities for discrimination and bullying prevention by the education based on the attitude "I can in another way": the context of self-directed learning // Children's rights to non-discrimination : 2nd international crean conference, December 4&5, 2014, Vilnius, Lithuania : [agenda, concurrent workshops, presentations]. Vilnius. 2014, p. 29.
7 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė; Pocevičienė, Rasa; Masiliauskienė, Erika; Vilutienė, Rasa; Norutienė, Lilija. Pradinių klasių mokinių kūrybiškumo ugdymas sprendžiant praktines problemas : metodinė priemonė / Aušra Kazlauskienė... [et al.]. Vilnius : Eugrimas, 2014. 155 p. ISBN 9786094372742.
8 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Pocevičienė, Rasa. Nuostata kaip galvojimo maniera: formaliai pripažinta, bet praktiškai užmiršta // Žvirblių takas : specialus periodinis leidinys, skirtas ikimokykliniam, priešmokykliniam ir pradiniam ugdymui. Vilnius : Gimtasis žodis. ISSN 1392-1037. 2014, Nr. 6, p. 47-51.
9 Bagdžiūnienė, Dalia; Kazlauskienė, Aušra; Liniauskaitė, Audronė; Nasvytienė, Dalia; Sakadolskis, Emilija Alma; Šečkuvienė, Henrika. Stojančiųjų į pedagogines specialybes motyvacijos tapti pedagogu vertinimas = Evaluating the motivation of students to become teachers during admission into education-related study programes // Pedagogika : mokslo darbai. Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla. ISSN 1392-0340. eISSN 2029-0551. 2014, t. 113, Nr. 1, p. 28-44. DOI: 10.15823/p.2014.1749. [DB: Lituanistika, Scopus, CEEOL – Central and Eastern European Online Library, Educational Research Complete, Index Copernicus, MLA]

2013
1 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa. Savivaldos mokymasis, orientuotas į inovatyvius sprendimus: kaip iššūkis ir galimybė pedagogui ir mokiniui = Self-directed learning orientated to the innovative decisions: as challenge and possibility for teacher and pupil // Vaikystė ir ugdymas - 2013 : mokslinės-praktinės konferencijos straipsnių rinkinys [Elektroninis šaltinis]. Šiauliai : Lucilijus, 2013. ISBN 9789955321934. p. 65-75.
2 Kazlauskienė, Aušra. Towards human well-being: educational and psychological empowerment // Socialiniai mokslai = Social sciences. Kaunas : Technologija. ISSN 1392-0758. 2013, Nr. 1, p. 29-35. [DB: SocINDEX with Full Text, Sociological Abstracts]
3 Kazlauskienė, Aušra; Pocevičienė, Rasa; Gaučaitė, Ramutė; Masiliauskienė, Erika. "Mokymosi gyvenimui" sistema: kitaip organizuojamas kitoks mokymasis // Žvirblių takas : specialus periodinis leidinys, skirtas ikimokykliniam, priešmokykliniam ir pradiniam ugdymui. Vilnius : Gimtasis žodis. ISSN 1392-1037. 2013, Nr. 5, p. 41-49.
4 Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Gaučaitė, Ramutė; Pocevičienė, Rasa. Organization of self-directed learning as educational innovation implementation in the entrepreneurship education // Conference on enabling teachers for entrepreneurship education (entenp 2013) : proceedings book, 7-8 June 2013, Guarda Polytechnic Institute, Portugal. Guarda : Guarda Polytechnic Institute, 2013. ISBN 9789728681517. p. 11-19. Prieiga per internetą: <http://run.unl.pt/bitstream/10362/10687/1/Proceedings%20book%20ENTENP%202013%20versao%20final%202.pdf>.
5 Kazlauskienė, Aušra; Pocevičienė, Rasa; Gaučaitė, Ramutė. Savivaldaus mokymo(si) organizavimas: ugdymo(si) proceso dalyvių vaidmenys // Žvirblių takas : specialus periodinis leidinys, skirtas ikimokykliniam, priešmokykliniam ir pradiniam ugdymui. Vilnius : Gimtasis žodis. ISSN 1392-1037. 2013, Nr. 6, p. 45-56.
6 Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Gaučaitė, Ramutė; Pocevičienė, Rasa. Prevention of bullying emerging due to learning differences, applying the system "Learning for life", grounded on self-directed learning // Conference "Children's Rights Research: from Theory to Practice", 24-25 September, 2013. Madrid : Centro Superior de Estudios de Gestión. 2013, p. 30-31.
7 Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa; Gaučaitė, Ramutė. Organization of self-directed learning as educational innovation implementation in the entrepreneurship education // Guide of the Conference on Enabling Teachers for Entrepreneurship Education (ENTENP 2013), Guarda Polytechnic Institute, Portugal, 7-8 June 2013. Guarda : Guarda Polytechnic Institute. 2013, p. 3.
8 Kazlauskienė, Aušra; Simonaitis, Martynas. Švietimo nesėkmių prevencija: mokyklos personalo darbo su rizikos grupės mokiniais kokybės gerinimas = The prevention of education failures: the improvement of the quality of work of school staff working with risk group students // Mokytojų ugdymas = Teacher education. Vilnius : BMK leidykla. ISSN 1822-119X. 2013, Nr. 2, p. 59-71. [DB: Index Copernicus, Educational Research Complete]

2012
1 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa; Rūdytė, Kristina. Mokymosi mokytis strategijos. Aktyvus mokymasis: būdai, aplinkos, šaltiniai, metodai. V dalis. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. 66 p. ISBN 9786094301223.
2 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa; Rūdytė, Kristina. Savivaldaus mokymosi, orientuoto į inovatyvius sprendimus, sistema. I dalis. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. 71 p. ISBN 9786094301315.
3 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa; Rūdytė, Kristina. Savivaldaus mokymosi proceso planavimas ir organizavimas, taikant į inovatyvius sprendimus orientuotą ugdymą. II dalis. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. 106 p. ISBN 9786094301308.
4 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa; Rūdytė, Kristina. Besimokančio asmens pažinimas. III dalis. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. 117 p. ISBN 9786094301292.
5 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa; Rūdytė, Kristina. Motyvavimas ir galimybių suteikimas mokymuisi. IV dalis. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. 82 p. ISBN 9786094301322.
6 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa; Rūdytė, Kristina. Mokymosi mokytis strategijos. Konstruktyvus mokymasis: būdai, aplinkos, šaltiniai, metodai. VI dalis. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. 105 p. ISBN 9786094301261.
7 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa; Rūdytė, Kristina. Mokymosi mokytis strategijos. Mokymasis bendradarbiaujant: būdai, aplinkos, šaltiniai, metodai. VII dalis. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. 99 p. ISBN 9786094301230.
8 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa; Rūdytė, Kristina. Mokymosi mokytis strategijos. Iš anksto apgalvotas / reflektyvus mokymasis: būdai, aplinkos, šaltiniai, metodai. VIII dalis. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. 117 p. ISBN 9786094301247.
9 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa; Rūdytė, Kristina. Mokymosi mokytis strategijos. Autentiškas mokymasis: būdai, aplinkos, šaltiniai, metodai. IX dalis. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. 95 p. ISBN 9786094301339.
10 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa; Rūdytė, Kristina. Mokinių mokymosi veiklos stebėsena ir pažangos į(si)vertinimas. X dalis. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. 95 p. ISBN 9786094301254.
11 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa; Rūdytė, Kristina. Savivaldaus mokymosi vadovas mokiniams. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. 193 p. ISBN 9786094301193.
12 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa; Rūdytė, Kristina. Savivaldaus mokymosi vadovas tėvams (globėjams, rūpintojams). Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. 87 p. ISBN 9786094301216.
13 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa; Rūdytė, Kristina. Savivaldaus mokymosi vadovas nevyriausybinių organizacijų nariams. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. 77 p. ISBN 9786094301209.
14 Bitinas, Bronislovas; Kazlauskienė, Aušra; Jazgevičius, Audrius. Kokybinių tyrimų atviro kodavimo programa "KOKYBIS" = The open-source program for qualitative research "KOKYBIS". Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. 26 p. +. ISBN 9786094301544.
15 Juodaitytė, Audronė Juzė; Kazlauskienė, Aušra. Mokslinio tyrimo metodologijos ypatybės ir kiekybinių, kokybinių metodų taikymas (edukologijos daktaro disertacijų atvejis) // Kokybiniai edukaciniai tyrimai: teorijos, duomenų rinkimas ir analizė : mokslo studija. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. ISBN 9786094301797. p. 134-163.
16 Kazlauskienė, Aušra. Kokybinio tyrimo duomenų tvarkymo programa „Kokybis“ // Kokybiniai edukaciniai tyrimai: teorijos, duomenų rinkimas ir analizė : mokslo studija. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. ISBN 9786094301797. p. 387-393.
17 Kazlauskienė, Aušra; Pocevičienė, Rasa; Masiliauskienė, Erika; Gaučaitė, Ramutė; Kudriavcevaitė, Lina. Autentiškas mokymas(is) užtikrinant vaikų teisę į kokybišką ugdymą // Mokytojų rengimas XXI amžiuje: pokyčiai ir perspektyvos : X tarptautinės mokslinės konferencijos medžiaga. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. ISBN 9786094301766. p. 106-111.
18 Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Pocevičienė, Rasa; Gaučaitė, Ramutė. Savivaldus mokymasis – tai mokymasis gyvenimui arba kaip netrukdyti vaikui mokytis? // Šoktonas : [leidinys mokyklos bendruomenei]. Vilnius : Šviesa. 2012, Nr. 15, p. 5. Prieiga per internetą: <http://portalas.emokykla.lt/Elektroniniai%20leidiniai/Puslapiai/Publikacija7801.aspx?ID=511>.
19 Kazlauskienė, Aušra; Bilbokaitė, Renata; Liukinevičienė, Laima; Žičkienė, Skaidrė; Grigaliūnaitė, Gedutė; Ramanauskas, Nerijus; Turskienė, Sigita; Musneckienė, Edita. Vidinės (studijų) kokybės vadybos sistemos koncepcija // Šiaulių universiteto vidinė studijų kokybės vadybos sistema = Internal quality management system for studies at Siauliai university. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. ISBN 9786094301346. p. 4-22.
20 Bilbokaitė, Renata; Kazlauskienė, Aušra; Žičkienė, Skaidrė; Grigaliūnaitė, Gedutė; Ramanauskas, Nerijus; Juozaitienė, Liongina; Musneckienė, Edita; Strakšienė, Diana; Liukinevičienė, Laima. Vidinės (studijų) kokybės vadybos sistemos modelis // Šiaulių universiteto vidinė studijų kokybės vadybos sistema = Internal Quality Management System for Studies at Siauliai University. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2012. ISBN 9786094301346. p. 23-46.
21 Kazlauskienė, Aušra; Valančienė, Aušra; Krasauskaitė, Aušra. Tėvų, kaip ugdymo proceso partnerių, patirtis ugdant vaikų mokėjimo mokytis kompetencijas = Experience of parents as partners of the educational process, developing children’s learning to learn competencies // Mokytojų ugdymas = Teacher education : mokslo darbai. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1822-119X. 2012, Nr. 19(2), p. 31-51. Prieiga per internetą: <https://issuu.com/mokytojuugdymas/docs/mu_19_10> [žiūrėta 2021-10-12]. [DB: Educational Research Complete, Index Copernicus]
22 Gaučaitė, Ramutė; Masiliauskienė, Erika; Kazlauskienė, Aušra; Pocevičienė, Rasa. Savivaldus mokymasis – mokymasis gyvenimui: knygų serijos mokiniams, mokytojams, tėvams anotacijos = Self-directed learning – learning or life: abstracts of book series for pupils, teachers, parents // Mokytojų ugdymas = Teacher Education : mokslo darbai. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1822-119X. 2012, Nr. 18(1), p. 123-129. Prieiga per internetą: <http://issuu.com/mokytojuugdymas/docs/mu_18_10?mode=window>. [DB: Index Copernicus]
23 Šaučiūnaitė, Justina; Kazlauskienė, Aušra. Laisvųjų mokytojų veiklos, kaip papildomos švietimo paslaugos, vertinimas = Assessment of tutor activity as additional service of education // Jaunųjų mokslininkų darbai. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1648-8776. 2012, Nr. 1(34), p. 101-109. Prieiga per internetą: <http://new.su.lt/bylos/mokslo_leidiniai/jmd/12_01_34/sauciunaite_kazlauskiene.pdf> [žiūrėta 2021-06-11]. [DB: CEEOL – Central and Eastern European Online Library, Index Copernicus]

2011
1 Kazlauskienė, Aušra; Juodaitytė, Audronė Juzė; Gaučaitė, Ramutė. Informing the society about pre-school education and educational support in the context of sustainable development // Sustainable development. Culture. Education : 9th international JTEFS/BBCC conference, May 18-21, Siauliai University, Lithuania : abstract book. Šiauliai : Šiaulių universiteto biblioteka, 2011. ISBN 9786094300684. p. 56.
2 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė; Pocevičienė, Rasa. Praktinės atvejo kūrimo/taikymo/analizės (AKTA) metodo taikymo galimybės : metodinė priemonė. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2011. 132 p. ISBN 9786094300585.
3 Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika. Studijų programų konstravimas: teorijų valdomų metodologinių prieigų kontekstualizavimas // Tiriamosios veiklos aspektai aukštojoje mokykloje: respublikinės konferencijos medžiaga, 2011 m. balandžio 21 d. [Telšiai] : [Žemaitijos kolegija], 2011. ISBN 9786099529608. p. 9-14.
4 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė; Juodaitytė, Audronė Juzė. Informing society about pre-school education and educational support in the context of sustainable development // Discourse and communication for sustainable education. Madona : Madonas poligrāfists. ISSN 1691-6301. 2011, vol.2, no.1, p. 32-45. Prieiga per internetą: <http://ise-lv.eu/ufiles/1323600518Volume_2_1_2011.pdf>.
5 Stravinskaitė, Deimilė; Kazlauskienė, Aušra. Ikimokyklinio sektoriaus pedagogų inovatyvumo raiška // Studentų moksliniai darbai, 2010-2011. D. 1 : konferencijos medžiaga, Vilnius, 2011 m. kovo 18-19 d. Vilnius : Baltijos kopija, 2011. ISBN 9786094170218. p. 22-24.
6 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė. Informing the society about preschool and preprimary education - education policy implementation in Lithuania // Social and natural sciences journal. Prague : Central Bohemia University. ISSN 1804-4158. 2011, no.4, p. 28-32.
7 Kazlauskienė, Aušra; Malinauskienė, Daiva. Vaikų kultūros tyrimų socialinis-edukacinis diskursas postmodernioje visuomenėje = Social-educational discourse on researches into children’s culture in the post-modern society // Mokytojų ugdymas=Teacher Education : mokslo darbai. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1822-119X. 2011, Nr. 17, p. 111-118. [DB: Index Copernicus]
8 Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika. Designing study programmes: contextualisation of theory-governed methodological approaches = Studijų programų konstravimas: teorijų valdomų metodologinių prieigų kontekstualizavimas // Socialiniai tyrimai = Social research. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1392-3110. 2011, Nr. 2, p.37-44. [DB: Index Copernicus, CEEOL – Central and Eastern European Online Library]

2010
1 Kazlauskienė, Aušra. Development of primary class pupils' communication skills in the context of information management ( in the conditions of educational experiment) // Student in contemporary learning and teaching. Belgrade : Akademija, 2010. ISBN 9788678491399. p.51-62.
2 Jakelevičienė, Lina; Kazlauskienė, Aušra. Aukštųjų mokyklų studentų inovatyvumo raiškos vertinimas kūrybinės visuomenės kontekste (Šiaulių universiteto atvejis) // Mokytojų rengimas XXI amžiuje: pokyčiai ir perspektyvos. VIII, IX tarptautinės mokslinės konferencijos medžiaga. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2010. ISBN 9786094300479. p.49-56.
3 Kriukaitė, Eglė; Kazlauskienė, Aušra. Moksleivių profesinio informavimo vertinimas ir tobulinimo galimybės (Pakruojo rajono atvejis) // Mokytojų rengimas XXI amžiuje: pokyčiai ir perspektyvos. VIII, IX tarptautinės mokslinės konferencijos medžiaga. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2010. ISBN 9786094300479. p.125-135.
4 Kazlauskienė, Aušra; Masiliauskienė, Erika; Gaučaitė, Ramutė; Pocevičienė, Rasa. Savivaldaus mokymosi mokykloje organizavimas kaip švietimo inovacija: Bolonijos proceso kontekstas = Organisation of self-directed learning as educational innovation: the context of the Bologna process // Mokytojų ugdymas = Teacher education. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1822-119X. 2010, nr.15(2), p. 95-111. [DB: Educational Research Complete, Index Copernicus]
5 Juodaitytė, Audronė Juzė; Kazlauskienė, Aušra. Studijų reorganizavimo kaitos paradigma Bolonijos proceso kontekste = Paradigm of shift of studies reorganisation in the Bologna process context // Mokytojų ugdymas = Teacher education. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1822-119X. 2010, nr.15(2), p. 178-182. [DB: Educational Research Complete, Index Copernicus]
6 Kazlauskienė, Aušra; Ostrauskienė, Inga. Meeting of users' expectations, ensuring quality of social services = Vartotojų lūkesčių tenkinimas užtikrinant socialinių paslaugų kokybę // Socialiniai tyrimai = Social research. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1392-3110. 2010, nr.2(19), p.20-26. [DB: TOC Premier, SocINDEX with Full Text, Index Copernicus, CEEOL – Central and Eastern European Online Library]
7 Kazlauskienė, Aušra; Ostrauskienė, Inga. Assessment of quality of social services in lithuania: context of conceptions of quality and assessment criteria = Socialinių paslaugų kokybės vertinimas Lietuvoje: kokybės sampratų ir vertinimo kriterijų kontekstas // Socialiniai tyrimai = Social research. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1392-3110. 2010, nr.1(18). [DB: TOC Premier, SocINDEX with Full Text, SocIndex, Index Copernicus, CEEOL – Central and Eastern European Online Library]

2009
1 Abariūtė, Jovilė; Kazlauskienė, Aušra. Šiaulių miesto jaunimo situacijos tyrimo refleksija savanorystės ir pilietiškumo valdymo kontekste // Akademinio jaunimo siekiai: ekonomikos ir vadybos įžvalgos: 6-oji studentų mokslinė-praktinė konferencija : pranešimų medžiaga. Klaipėda : KU leidykla. ISSN 2029-0217. 2009, p.138-145.
2 Kazlauskienė, Aušra; Juodaitytė, Audronė Juzė. Edukologijos daktaro disertacijų metodologinių nuostatų turinys ir formuluotės // Švietimo ir kultūros sklaida: dešimtmečių patirtis ir dabarties iššūkiai: Respublikinė mokslinė-praktinė konferencija skirta mokytojų rengimo Marijampolėje 90-mečiui. 2009 m. balandžio 23 d .Konferencijos straipsnių rinkinys. Marijampolė : Marijampolės kolegijos leidybos centras, 2009. ISBN 9789955645344. p. 151-160.
3 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė. Profesijos mokytojo asmeninių-socialinių kompetencijų tyrimas // Mokytojų rengimas XXI amžiuje: pokyčiai ir perspektyvos. VI, VII tarptautinės mokslinės konferencijos medžiaga[elektroninis išteklius]. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2009. ISBN 9789986389934. p. 193-198.
4 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė. Studentų sociokultūrinės adaptacijos raiškos įvertinimas // Mokytojų rengimas XXI amžiuje: pokyčiai ir perspektyvos. VI, VII tarptautinės mokslinės konferencijos medžiaga[elektroninis išteklius]. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2009. ISBN 9789986389934. p.96-99.
5 Kazlauskienė, Aušra. Komunikaciniai gebėjimai šiuolaikinėje žinių visuomenėje // Mokytojų rengimas XXI amžiuje: pokyčiai ir perspektyvos. VI, VII tarptautinės mokslinės konferencijos medžiaga[elektroninis išteklius]. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2009. ISBN 9789986389934. p.61-66.
6 Juodaitytė, Audronė Juzė; Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra. Informavimas apie ikimokyklinį, priešmokyklinį ugdymą ir švietimo pagalbą. Šiauliai : Lucilijus, 2009. 185, [2] p. ISBN 9789955320869.
7 Bitinas, Bronislovas; Kazlauskienė, Aušra. Inovacijų taikymas edukologijos moksle: kokybinių tyrimų duomenųv izualizacijos programos„KOKYBIS“ paskirtis ir galimybės = Application of innovations in education studies: purpose and possibilities of qualitative research data visualisation software “KOKYBIS” // Mokytojų ugdymas = Teacher education. ISSN 1822-119X. 2009, nr.13(2). [DB: Index Copernicus]
8 Gaučaitė, Ramutė; Kazlauskienė, Aušra. Vaikų (4–6 m.) matematinių gebėjimų ugdymas choreografine veikla: pedagoginis eksperimentas = Education of children’s (4–6 years) mathematical abilities through choreographic activities: pedagogical experiment // Mokytojų ugdymas = Teacher education. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1822-119X. 2009, Nr.11(2), p. 102-115. [DB: Index Copernicus]
9 Juodaitytė, Audronė Juzė; Kazlauskienė, Aušra. Apgintos edukologijos daktaro disertacijos = Defended doctoral dissertations in education // Mokytojų ugdymas = Teacher education. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1822-119X. 2009, Nr.11(2), p. 179-185. [DB: Index Copernicus]
10 Juodaitytė, Audronė Juzė; Kazlauskienė, Aušra. XIV pasaulio lietuvių mokslo ir kūrybos simpoziumas: idėjos švietimo ir mokslo reformai = The XIV symposium on science and creation of Lithuanian world: ideas for education and science reform // Mokytojų ugdymas = Teacher education. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1822-119X. 2009, Nr.11(2), p. 169-174. [DB: Index Copernicus]
11 Abariūtė, Jovilė; Kazlauskienė, Aušra. Jaunimo situacijos tyrimas Šiaulių mieste (aktyvaus dalyvavimo jaunimo organizacijose kontekstas) = Research of youth situation in Šiauliai city // Jaunųjų mokslininkų darbai. ISSN 1648-8776. 2009, nr.2(23), p. 69-74. [DB: Index Copernicus, CEEOL – Central and Eastern European Online Library]

2008
1 Kazlauskienė, Aušra. Akademinio jaunimo sociokultūrinė raiška postmodernioje visuomenėje // XIV pasaulio lietuvių mokslo ir kūrybos simpoziumas. 26-30 November 2008 Lemont, Illinois, USA. Vilnius, 2008. ISBN 9789986080459. p. 94.
2 Bobrova, Laimutė; Kazlauskienė, Aušra; Lukavičienė, Vilhelmina; Pocevičienė, Rasa; Ptašinskienė, Irena. Kursinių ir baigiamųjų (bakalauro, magistro, specialiųjų profesinių studijų) darbų rengimo ir gynimo metodinės rekomendacijos. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2008. 47 p. ISBN 9789986388487.
3 Kazlauskienė, Aušra; Gaučaitė, Ramutė. Проявление социокультурной адаптации слушателей курсов повышения квалификации (студентов ВУЗа) в постмодернистском обществе // Качество постдипломного образования в современном универсиете. Санкт-Петербург : РГПУ им.А.И. Герцена, 2008. ISBN 5743402876. p. [1].
4 Kazlauskienė, Aušra; Juodaitytė, Audronė Juzė; Gaučaitė, Ramutė. Education statistical skills of primary school pupils // Aplimat: Journal of applied mathematics. ISSN 1337-6365. 2008, vol.1, no..2, p.313-321.
5 Kazlauskienė, Aušra. Pradinių klasių mokinių statistinių gebėjimų ugdymas(is) informacijos valdymo kontekste (aksperimento sąlygomis) = (Self-)development of primary class pupils' statistic skllis in the context of information management (in the conditions of educational experiment) // Mokytojų ugdymas = Teacher Education. ISSN 1822-119X. 2008, Nr.10, p. 57-72. [DB: Index Copernicus]
6 Juodaitytė, Audronė; Kazlauskienė, Aušra. Edukologijos daktaro disertacijose (1995-2005 m.) taikomi tyrimo metodai: teorinė ir empirinė analizė = Research methods applied in doctoral dissertations in education science (1995-2005): theoretical and empirical analysis // Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. ISSN 1392-6241. 2008, Nr.15, p. 36-45. [DB: Index Copernicus, TOC Premier, Education Research Index, Educational Research Complete, Current Abstracts, CEEOL – Central and Eastern European Online Library]

2007
1 Ušeckienė, Lidija; Juodaitytė, Audronė Juzė; Kazlauskienė, Aušra. Ситуация обучения взрослых и повышения их квалификации в Литве // Постдипломное образование в современном университете: маркетинговый подход. Санкт-Петербург : ЛЕМА, 2007. ISBN 5743402876. p. 46-54.
2 Kazlauskienė, Aušra; Ušeckienė, Lidija. Social competences as problem of education science // Competences and teacher competence: proceedings,Osijek, 18th-19th April 2007. Osijek : Grafika, 2007. ISBN 9789536965113. p. 249-260.
3 Kazlauskienė, Aušra. Įvadas į socialinės informacijos studijas. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2007. 68 p. ISBN 9789986387992.
4 Ušeckienė, Lidija (sudarytojas); Juodaitytė, Audronė Juzė (sudarytojas); Ališauskienė, Rima (sudarytojas); Kazlauskienė, Aušra (sudarytojas); Mejerienė, Virginija (sudarytojas); Barkauskaitė, Marijona (sudarytojas); Linkaitytė, Giedra (sudarytojas). Pedagogų perkvalifikavimo programų metodologija ir realizavimo metodika / rengė Lidija Ušeckienė, Audronė Juodaitytė, Rima Ališauskienė, Aušra Kazlauskienė, Virginija Mejerienė, Marijona Barkauskaitė, Giedra Linkaitytė. Vilnius : Versus aureus, 2007. 119, [1] p. ISBN 9789955340362.
5 Kazlauskienė, Aušra. Mokausi atlikti tyrimus. Užduotys su statistikos elementais I klasei. Šiauliai : Lucilijus, 2007. 40 p. ISBN 9789955320197.
6 Kazlauskienė, Aušra. Informacijos paslaugas teikiančių specialistų poreikis Šiaulių mieste = Demand of specialists rendering information services in Šiauliai city // Jaunųjų mokslininkų darbai. ISSN 1648-8776. 2007, nr.5(16), p. 48-52. [DB: CEEOL – Central and Eastern European Online Library]
7 Kazlauskienė, Aušra. Statistinių gebėjimų ugdymo raiška Lietuvos ir užsienio pradinės mokyklos ugdymo turinyje = Statistical skills in the content of education in Lithuania // Pedagogika. ISSN 1392-0340. 2007, Nr.87, p. 107-111. [DB: TOC Premier, MLA: International Bibliography, Educational Research Complete, Current Abstracts, CEEOL – Central and Eastern European Online Library]

2006
1 Juodaitytė, Audronė; Kazlauskienė, Aušra. Edukologijos daktaro disertacijų (1995-2005 m.) metodologijos ypatybės: teorinė ir empirinė analizė = Methodological features of doctoral dissertations in educology (1995-2005): theoretical and empirical analysis // Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto Profesinio rengimo studijų centras. ISSN 1392-6241. 2006, Nr. 11, p. 18-35.
2 Kazlauskienė, Aušra. Information management at the intersection of education paradigms // ATEE Spring University: Teacher of the 21st century: Quality Education for Quality Teaching [elektroninis išteklius]. Riga, 2006. ISBN 9984617955. p. 403-411.
3 Kazlauskienė, Aušra. Informacijos valdymas ugdant moksleivių statistinius gebėjimus kaip socialinius: tikslai ir funkcijos = Information management in the development of students' statistical skills as social: aims and functions // Mokytojų ugdymas = Teacher education : mokslo darbai. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1822-119X. 2006, Nr. 6, p. 147-156. [DB: Index Copernicus]
4 Kazlauskienė, Aušra. Statistikos elementų mokymo aspektai // Gamtotyra: pirmieji žingsniai. Šiauliai : Lucilijus. ISSN 1822-5896. 2006, [t.] 5, p. 55-58.
5 Kazlauskienė, Aušra. Jubiliejinė profesoriaus Broniaus Bitino sukaktis = Professor Bronius Bitinas's anniversary // Mokytojų ugdymas = Teacher Education : mokslo darbai. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla. ISSN 1822-119X. 2006, Nr. 7, p. 127-129. [DB: Index Copernicus]
6 Kazlauskienė, Aušra. Informacijos valdymo gebėjimai kaip socialinės komunikacijos objektas = Skills of information management as abject of social communications // Pedagogika : mokslo darbai. Vilnius : Mokslo ir enciklopedijų leidykla. ISSN 1392-0340. 2006, Nr. 83, p. 189-194. [DB: MLA: International Bibliography, Educational Research Complete, Current Abstracts, CEEOL – Central and Eastern European Online Library]

2005
1 Kazlauskienė, Aušra. Matematikos pradžiamokslis. Vilnius : Presvika, 2005. 55 p. ISBN 9955567716.
2 Kiseliovas, Arkadijus; Kiseliova, Danutė; Bartkevičienė, Regina; Donielienė, Ingrida; Kazlauskienė, Aušra; Kukanauzienė, Ligita; Martinaitienė, Jūratė. Aš, kiti ir gamta. Kn. 1 : [mokymo priemonė] 1 klasei. Vilnius : Alma littera, 2005. 55 p. ISBN 9955088834.
3 Kazlauskienė, Aušra. Pradinių klasių mokytojų požiūris į statistinių gebėjimų ugdymą = Primary school teachers' attitude to the development of statistical skills // Mokytojų ugdymas = Teacher education. ISSN 1822-119X. 2005, Nr. 4, p. 107-113. [DB: Index Copernicus]
4 Kazlauskienė, Aušra. Statistiniai gebėjimai kaip edukologijos mokslo problema: statistinių gebėjimų samprata ir turinys = The conception and the content of statistical skills // Jaunųjų mokslininkų darbai. ISSN 1648-8776. 2005, Nr. 3, p. 52-58. [DB: CEEOL – Central and Eastern European Online Library]
5 Kiseliovas, Arkadijus; Kiseliova, Danutė; Bartkevičienė, Regina; Donielienė, Ingrida; Kazlauskienė, Aušra; Kukanauzienė, Ligita; Martinaitienė, Jūratė. Aš, kiti ir gamta. Kn. 2 : [mokymo priemonė] 1 klasei. Vilnius : Alma littera, 2005. 51, [6] p. ISBN 9955089563.

2004
1 Kazlauskienė, Aušra. Pradinių klasių mokinių statistiniai gebėjimai = Statistical ability of pupils' of the primary school // Tiltai. Priedas: Pradinė mokykla: ugdymo turinys ir socialinė integracija. Klaipėda : Klaipėdos universitetas. ISSN 1648-3979. 2004, nr. 22, p. 58-63.
2 Kazlauskienė, Aušra. Statistical literacy of primary school teachers // European added value in teacher education: the role of teachers as promoters of basic skills acquisition and facilitators of learning : ATEE 7th Teacher Education Spring University (TESU), 6-8 May 2004 University of Tartu, Estonia:programme and abstracts. Tartu : Tartu University Press, 2004. ISBN 9985568761. p. 48.
3 Kazlauskienė, Aušra. Statistical elements in Lithuanian and German textbooks of mathematics for primary schools // Innovation durch Bildung - Innovation by education. Berlin : Peter Lang, 2004. ISBN 3631528205. p. 289-297. (Baltische Studien zur Erziehungs- und Sozialwissenschaft / Baltic studies in educational and social sciences ; vol. 11).

2003
1 Kazlauskienė, Aušra. Statistikos elementai lietuvitų ir kai kurių Vakarų Europos šalių pradinės mokyklos matematikos vadovėlių kontekste = Statistics elements in the context of the primary school mathematic manual Lithuanian some of the west Europe country // Lietuvos matematikos rinkinys. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 0132-2818. eISSN 2335-898X. 2003, t. 43, spec. nr. p. 347-351. DOI: 10.15388/LMR.2003.32439. [DB: MathSciNet, Zentralblatt MATH (zbMATH)]
2 Kiseliovas, Arkadijus; Kiseliova, Danutė; Kazlauskienė, Aušra. Peculiarities of fourth grade students' statistical abilities = Ceturtās klases skolēnu statistisko spēju īpatnības // Changing education in a changing society: "Teachers, students and pupils in a learning society" : ATEE Spring University. [Riga] : Izglītības soļi, 2003. ISBN 9984712362. p. 318-325.
3 Kazlauskienė, Aušra; Kiseliova, Danutė; Kiseliovas, Arkadijus. Characteristics of the quality of the statistic skills' subtest // Teaching mathematics: retrospective and perspectives: 4th international conference, 23-24 May, 2003 : abstracts. Tallinn. 2003, p. 26-27.
4 Kaklauskienė, Danutė; Kazlauskienė, Aušra; Kiseliovas, Arkadijus. Mathematical/statistical skills of the fourth grade pupils in gender aspect // Gender in fostering of social dialogue : second Baltic-Nordic conference on women's studies and gender research, 7-8 March 2003 in Šiauliai : abstracts. Šiauliai. 2003, p. 109-110.
5 Kazlauskienė, Aušra; Kiseliova, Danutė; Kiseliovas, Arkadijus. Characteristics of the quality of the statistic skills' subtest from the aspekt of the test task informativennes // Teaching mathematics: retrospective and perspectives: 4th international conference, 23-24 May : [konferecijos pranešimai]. Tallinn : Tpu Kirjastus, 2003. ISBN 9985582977. p. 49-52.
6 Kazlauskienė, Aušra. Mathematical education and teaching statistics in a primary school // Changing education in a changing society: "Teachers, Students and Pupils in a Learning Society", ATEE Spring University. [Riga] : Izglītības soļi, 2003. ISBN 9984712362. p. 307-310.
7 Kazlauskienė, Aušra. Statistikos elementai lietuvių ir kai kurių Vakarų Europos šalių pradinės mokyklos matematikos vadovėlių kontekste = Statistics elements in the context of the primary school mathematic manual Lithuanian some of the west Europe country // Lietuvos matematikos rinkinys. Vilnius : TEV. ISSN 0132-2818. 2003, t. 43, spec. Nr. p. 347-351.

2002
1 Kazlauskienė, Aušra. The role of practical in statistics // Matemātikas mācīšana: vēsture un perspektīvas : 3. starptautiskās zinātniskās konferences rakstu krājums. Liepāja : Liepājas Pedagoģijas akadēmija. ISSN 1407-9089. 2002, p. 95-97.