1 |
Šuminas, Andrius; Pričins, Mārtiņš; Toode, Ülle; Januškevičiūtė, Justina. Similar aims, different approaches: An analysis of campaign video ads in the Baltic States // The 2019 European Electoral Campaign: In the time of populism and social media. Cham : Springer, 2022, Chapter 12. ISBN 9783030989927. eISBN 9783030989934. p. 219-239. DOI: 10.1007/978-3-030-98993-4_12. |
Y3 |
2 |
Januškevičiūtė, Justina. Informacinių šulinių ir filtro burbulų socialinėse medijose keliamos grėsmės politinių naujienų gavimo procesui = Threats to the process of receiving political news from echo chambers and filter bubbles on social media // Information & media. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. eISSN 2783-6207. 2022, vol.94, p. 39-52. DOI: 10.15388/Im.2022.94.64. |
S2 |
3 |
Januškevičiūtė, Justina. Lietuvos politinių partijų ir nepriklausomų politinių pilietinių judėjimų sekėjų „Facebooke“ polinkis į politinę poliarizaciją ir informacinio šulinio formavimąsi = Propensity to ropensity to political polarization and echo chambers of facebook pages of Lithuanian political parties and independent political civic // Parlamento studijos. Vilnius : Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo bibliotek. ISSN 1648-9896. eISSN 1822-749X. 2022, Nr. 31, p. 85-98. DOI: 10.51740/ps.vi31.777. |
S4 |