Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto autoriaus 'Daiva Siudikienė' publikacijų sąrašas
(pagal Lietuvos akademinės elektroninės bibliotekos (eLABa) duomenis):

2024
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Atkočiūnienė, Zenona Ona; Siudikienė, Daiva; Girnienė, Ingrida. The role of communication and creativity in the implementation of sustainability and sustainable innovations // Creativity studies. Vilnius : Vilnius Gediminas Technical University. ISSN 2345-0479. eISSN 2345-0487. 2024, vol. 17, iss. 1, p. 223-243. DOI: 10.3846/cs.2024.20599. S2

2023
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Siudikienė, Daiva; Jokūbauskienė, Saulė. Dalijimosi žiniomis raiška virtualiose interesų bendruomenėse: skaitytojų bendruomenės tyrimas = Expression of knowledge sharing in virtual communities of interest: a reading community-based research // Information & Media. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. eISSN 2783-6207. 2023, vol. 95, p. 32-52. DOI: 10.15388/Im.2023.95.64. S2
2 Siudikienė, Daiva. Interneto memai krizių laikotarpiu šiuolaikinėje visuomenėje = Internet memes in times of crisis in modern society // Sphairos: cultural and media studies: The communication of crisis and politics in a time of image culture. Vilnius : Lietuvos kultūros tyrimų institutas. ISSN 2029-8560. eISSN 2783-5529. 2023, Nr. 14, p. 62-76. S4
3 Mikalauskienė, Asta; Smalskytė, Kornelija; Siudikienė, Daiva. Evaluation of personal leadership factors of employees in e-commerce = Darbuotojų asmeninės lyderystės veiksnių elektroninėje prekyboje vertinimas // Transformations in business & economics. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1648-4460. 2023, vol. 22, no. 3, p. 40-62. Prieiga per internetą: <http://www.transformations.knf.vu.lt/60/rp60.pdf>. S1

2021
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Siudikienė, Daiva; Stundžė, Lijana. Moterų vaidmenų reprezentavimo ypatumai ir jų kaita moterims skirtuose žurnaluose: žurnalo „Moteris“ atvejo analizė = For peculiarities of representation of women's roles and their changes in women's magazines: case of the magazine Moteris // Informacijos mokslai. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-0561. eISSN 1392-1487. 2021, t. 92, p. 65-89. DOI: 10.15388/Im.2021.92.52. S2
2 Atkočiūnienė, Zenona Ona; Siudikienė, Daiva. Communication management in promoting knowledge and creativity in fostering innovations in the creative organizations // Creativity studies. Vilnius : Vilnius Gediminas Technical University. ISSN 2345-0479. eISSN 2345-0487. 2021, vol. 14, iss. 2, p. 549-576. DOI: 10.3846/cs.2021.15550. S2

2019
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Atkočiūnienė, Zenona Ona; Siudikienė, Daiva; Girnienė, Ingrida. Inovatyvios lyderystės vaidmuo žinių valdymo ir inovacijų kūrimo procesuose šiuolaikinėje organizacijoje = The role of leadership in the knowledge management and innovation processes in a modern organization // Informacijos mokslai. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-0561. eISSN 1392-0561. 2019, t. 86, p. 68-97. DOI: 10.15388/Im.2019.86.27. S2
2 Mickevičiūtė, Akvilė; Siudikienė, Daiva. Mados tinklaraštininkų įsitraukimas į mados rinkodaros komunikaciją = The role of fashion bloggers in fashion marketing communication // Informacijos mokslai. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-0561. eISSN 1392-1487. 2019, t. 85, p. 8-50. DOI: 10.15388/Im.2019.85.15. S2
3 Atkočiūnienė, Zenona Ona; Siudikienė, Daiva. Manifestation of innovative leadership in cultural organizations: what Is It like? // Інтелект ХХІ : Національний університет харчових технологій. ISSN 2415-8801. 2019, No. 6, p. 9-12. S3
4 Siudikienė, Daiva. Komunikacijos istorija : mokymo priemonė. Elektroninis išteklius. Vilnius : Vilniaus universitetas, 2019. 281 p. ISBN 9786090703564. K2c

2018
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Siudikienė, Daiva. Įžymybių raiškos ir jų sekėjų auditorijos aktyvumo sąryšis socialiniuose tinkluose = Audience involvement in how celebrities communicate within social networks // Informacijos mokslai. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-0561. eISSN 1392-0561. 2018, t. 84, p. 28-61. DOI: 10.15388/Im.2018.83.12. S2

2017
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Siudikienė, Daiva. Citizens as customers: the role of communication increasing their role In public services // New media and new public governance: the strategic communication approach / Vilnius University, Turība University; editors: Renata Matkevičienė, Andris Petersons. Trnava : University of Ss. Cyril and Methodius, 2017. eISBN 9788081058448. p. 75-105. Prieiga per internetą: <http://www.aleidyba.lt/books/New_Media_and_New_Public_Governance_internet_version.pdf> [žiūrėta 2017-11-29]. S4

2016
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Abdu, Muathe; Siudikienė, Daiva. An empirical study of searching for scholarships and jobs through using social networks’ features // International journal of social sciences and education research. Isparta : Süleyman Demirel Üniversitesi. ISSN 2149-5939. 2016, Vol. 2, No. 1, p. 14-23. Prieiga per internetą: <http://dergipark.ulakbim.gov.tr/ijsser/article/view/5000159697/5000148745> [žiūrėta 2017-01-05]. S3
2 Siudikienė, Daiva. Vartotojų įsitraukimas į prekės ženklo bendruomenę = Consumers’ engagement in the brand community // Informacijos mokslai. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-0561. 2016, T. 74, p. 50-69. DOI: 10.15388/Im.2016.74.9922. S3
3 Siudikienė, Daiva. Galimybės naudoti korporatyvinį pasakojimą organizacijų komunikacijoje = Application of storytelling in communication of organisations // Informacijos mokslai. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-0561. 2016, T. 75, p. 38-56. DOI: 10.15388/Im.2016.75.10151. S3

2014
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Siudikienė, Daiva. Medijų auditorijų aktyvumo raiška daugiaterpėje medijų aplinkoje // Informacijos mokslai / Vilniaus universitetas. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-0561. 2014, t. 69, p. 43-58. DOI: 10.15388/Im.2014.69.5097. S3
2 Siudikienė, Daiva. Playing and creating audiences: media users-generated content quality assessment // Vezetéstudomány. Budapest : Corvinus MBA Center. ISSN 0133-0179. 2014, Vol. 45, No. 2, p. 14-21. S3

2013
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Siudikienė, Daiva. Skirtingų Lietuvos auditorijos gyvenimo stiliaus grupių laisvalaikio medijų naudojimo ypatumai // Informacijos mokslai / Vilniaus universitetas. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-0561. 2013, t. 66, p. 34-55. DOI: 10.15388/Im.2013.0.2068. S3
2 Siudikienė, Daiva. Nacionalinio identiteto raiškos socialiniuose tinkluose // Informacijos mokslai / Vilniaus universitetas. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-0561. 2013, t. 64, p. 19-34. DOI: 10.15388/Im.2013.0.1602. S3

2012
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Siudikienė, Daiva. Auditorijos sampratos paradigmų kaita // Informacijos mokslai / Vilniaus universitetas. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-0561. 2012, t. 61, p. 93-112. DOI: 10.15388/Im.2012.0.1068. S3

2008
Eil. Nr.PublikacijaPublikacijos rūšis
1 Siudikienė, Daiva. Organizacijų plėtros problemos žinių ekonomikos sąlygomis // Informacijos ir žinių vadybos aprėptys šiuolaikinėje organizacijoje [CD-ROM]. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2008. ISBN 9789955332039. p. [1-7]. S4