1 |
Aleksandravičiūtė, Birutė; Liekis, Kęstutis. Šiuolaikinės mokymo(si) strategijos aukštosiose mokyklose: komandomis grįstas mokymas(is) = Modern learning strategies in higher education: Team-based learning // Acta paedagogica Vilensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2020, vol. 44, p. 141-151. DOI: 10.15388/ActPaed.44.10. |
S2 |
2 |
Liekis, Kęstutis; Aleksandravičiūtė, Birutė; Bochko, Olena. Lithuanian distance education teachers’ job satisfaction // Contemporary Research on Organization Management and Administration (CROMA journal). Vilnius : Akademinė vadybos ir administravimo asociacija (AVADA). eISSN 2335-7959. 2020, vol. 8, no. 1, p. 55-70. DOI: 10.33605/croma-012020-005. |
S3 |
3 |
Aleksandravičiūtė, Birutė; Liekis, Kęstutis. Komandinio mokymo(si) strategijos adaptavimo galimybės Lietuvos universitetinėse bakalauro studijose = A Team-Based Strategy in Bachelor’s Studies of Lithuanian university: Exploring the Possibilities of Adaptation // Pedagogika = Pedagogy : mokslo darbai. Vilnius : Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademija. ISSN 1392-0340. eISSN 2029-0551. 2020, t. 137, Nr. 1, p. 25-45. DOI: 10.15823/p.2020.137.2. |
S2 |
4 |
Liekis, Kęstutis; Aleksandravičiūtė, Birutė; Dačiulytė, Rūta. Modelling team-based learning strategy elements for bachelor studies in an e-learning environment // Contemporary Research on Organization Management and Administration (CROMA journal). Vilnius : Akademinė vadybos ir administravimo asociacija (AVADA). eISSN 2335-7959. 2020, vol. 8, no. 2, p. 88-106. DOI: 10.33605/croma-022020-006. |
S3 |