Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto autoriaus 'Vaiva Grabauskienė' publikacijų sąrašas
(pagal Lietuvos akademinės elektroninės bibliotekos (eLABa) duomenis):

Eil. Nr. Publikacija
1Grabauskienė, Vaiva (tyrėjas). Visumos ir dalių supratimo vaidmenys mokantis pertvarkyti reiškinius 8-12 klasėse = The roles of understanding whole and parts in learning how to manipulate algebraic expressions in grades 8–12. Vilnius, 2024. 29 failai. DOI: 10.18279/MIDAS.257604.
2Grabauskienė, Vaiva; Zemlienė, Alina; Mockaitytė-Rastenienė, Oksana; Kazlauskienė, Aušra. Tvarioji matematika : (matematinį turinį vienijančios fundamentalios idėjos); mokytojo knyga. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2023. 246 p. ISBN 9786090709610. eISBN 9786090709627. Prieiga per internetą: <https://www.knygynas.vu.lt/elektronines-knygos/tvarioji-matematika-matematini-turini-vienijancios-fundamentalios-idejos-mokytojo-knyga?limit=50>.
3Grabauskienė, Vaiva; Zemlienė, Alina; Mockaitytė-Rastenienė, Oksana; Kazlauskienė, Aušra. Tvarioji matematika : (matematinį turinį vienijančios fundamentalios idėjos); vaiko užduotynas. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2023. 100 p. ISBN 9786090709672. eISBN 9786090709689. Prieiga per internetą: <https://www.knygynas.vu.lt/elektronines-knygos/tvarioji-matematika-matematini-turini-vienijancios-fundamentalios-idejos-vaiko-uzduotynas?limit=50>.
4Grabauskienė, Vaiva; Zemlienė, Alina; Mockaitytė-Rastenienė, Oksana; Kazlauskienė, Aušra. Tvarioji matematika : (matematinį turinį vienijančios fundamentalios idėjos) ; pradinių klasių mokinio užduotynas. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2023. 98 p. ISBN 9786090709658. eISBN 9786090709665. Prieiga per internetą: <https://www.knygynas.vu.lt/elektronines-knygos/tvarioji-matematika-matematini-turini-vienijancios-fundamentalios-idejos-pradiniu-klasiu-mokinio-uzduotynas?limit=50>.
5Grabauskienė, Vaiva; Zemlienė, Alina; Mockaitytė-Rastenienė, Oksana; Kazlauskienė, Aušra. Tvarioji matematika : (matematinį turinį vienijančios fundamentalios idėjos); pagrindinės mokyklos mokinio užduotynas. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2023. 90 p. ISBN 9786090709634. eISBN 9786090709641. Prieiga per internetą: <https://www.knygynas.vu.lt/elektronines-knygos/tvarioji-matematika-matematini-turini-vienijancios-fundamentalios-idejos-pagrindines-mokyklos-mokinio-uzduotynas?limit=50>.
6Cibulskaitė, Nijolė; Grabauskienė, Vaiva; Mockaitytė-Rastenienė, Oksana. Peculiarities of mathematical reasoning: the case of 4th grade students of primary school // EDULEARN 22 : 14th International Conference on Education and New Learning Technologies Palma, Spain. 4-6 July, 2022. Valencia : IATED Academy, 2022. ISBN 9788409424849. p. 3440-3446. (EDULEARN Proceedings, ISSN 2340-1117). DOI: 10.21125/edulearn.2022.0843.
7Cibulskaitė, Nijolė; Grabauskienė, Vaiva; Mockaitytė-Rastenienė, Oksana. Differences in the text problem solution of primary school students who were taught and not taught to reason mathematically // ICERI 2022: 15th annual international conference of education, research and innovation 7th-9th November 2022, Seville, Spain: proceedings. Valencia : IATED, 2022. eISBN 9788409454761. eISSN 2340-1095. p. 7351-7360. (ICERI Proceedings, ISSN 2340-1095). DOI: 10.21125/iceri.2022.1873.
8Cibulskaitė, Nijolė; Grabauskienė, Vaiva; Mockaitytė-Rastenienė, Oksana. Mathematical reasoning using knowledge of number bonds while solving algebraic problem in the 4th grade // ICERI 2022: 15th annual international conference of education, research and innovation 7th-9th November 2022, Seville, Spain: proceedings. Valencia : IATED, 2022. eISBN 9788409454761. eISSN 2340-1095. p. 7361-7366. (ICERI Proceedings, ISSN 2340-1095). DOI: 10.21125/iceri.2022.1874.
9Cibulskaitė, Nijolė; Grabauskienė, Vaiva. Mathematics explanation as a teaching method used in a primary mathematics classes // EDULEARN 21: 13th annual international conference on education and new learning technologies, July 5th-6th, 2021. Valencia : IATED Academy, 2021. ISBN 9788409312672. p. 4524-4533. (EDULEARN Proceedings, ISSN 2340-1117). DOI: 10.21125/edulearn.2021.0944.
10Stonkuvienė, Irena; Grabauskienė, Vaiva; Schoroškienė, Vaiva. Lithuanian teachers' experiences in distance education during the quarantines due to the COVID-19 pandemic // INTED 2021 proceedings: 15th annual international technology, education and development conference, 8-9 March, 2021. Valencia : IATED Academy, 2021. ISBN 9788409276660. p. 7870-7877. (INTED Proceedings, ISSN 2340-1079). DOI: 10.21125/inted.2021.1584.
11Jusienė, Roma; Būdienė, Virginija; Gintilienė, Gražina; Girdzijauskienė, Sigita; Stonkuvienė, Irena; Žėkaitė, Jovita; Adomaitytė Subačienė, Ieva; Baukienė, Edita; Breidokienė, Rima; Buzaitytė Kašalynienė, Jolita; Dragūnevičius, Kęstutis; Grabauskienė, Vaiva; Praninskienė, Rūta; Schoroškienė, Vaiva; Speičytė-Ruschhoff, Erika; Urbonas, Vaidotas. Nuotolinis vaikų ugdymas pandemijos dėl COVID-19 metu: grėsmės ir galimybės ekosisteminiu požiūriu. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2021. 276 p. ISBN 9786090705919.
12Grabauskienė, Vaiva; Schoroškienė, Vaiva. Pre-service teachers’ competences in applying knowledge of mathematics and language in mathematical fiction // Valodu apguve problēmas un perspektīva: zinātnisko rakstu krājums = Language acquisition problems and perspective: conference proceedings. Liepāja : LiePA. ISSN 1407-9739. eISSN 2661-5584. 2020, vol. 16, p. 247-261. DOI: 10.37384/VA.2020.16.247.
13Grabauskienė, Vaiva; Mockaitytė - Rastenienė, Oksana. Matematinių sąryšių pažinimo raiška III-IV klasės mokinių samprotavime apie daugybą = An expression of mathematical connections in multiplication-related thinking in third and fourth grades of primary school // Švietimas: politika, vadyba, kokybė = Education policy, management and quality. Šiauliai : Scientia Socialis Ltd. ISSN 2029-1922. 2019, vol. 11, no. 1, p. 9-29. Prieiga per internetą: <http://oaji.net/articles/2019/513-1567660359.pdf> [žiūrėta 2019-09-24].
14Grabauskienė, Vaiva; Lapėnienė, Rasa. Ritmo supratimo ugdymas atliekant origamio aplikacijos užduotis antroje klasėje = The teaching of pattern comprehension in the 2nd grade of primary school using origami applique // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2019, t. 42, p. 129-148. DOI: 10.15388/ActPaed.42.8.
15Grabauskienė, Vaiva; Cibulskaitė, Nijolė. Mathematics explanation as a method used in an elementary mathematics lessons // Teaching mathematics: retrospective and perspectives : 19th international conference : book of abstracts : May 25, 2018, Kaunas, Lithuania. Kaunas : Kaunas university of technology, 2018. ISBN 9786090214657. P. 12-13.
16Urbonavičiūtė, Vytautė; Grabauskienė, Vaiva. Learning of inductive and deductive reasoning in primary classes // Teaching mathematics: retrospective and perspectives : 19th international conference : book of abstracts : May 25, 2018, Kaunas, Lithuania. Kaunas : Kaunas university of technology, 2018. ISBN 9786090214657. P. 26-27.
17Grabauskienė, Vaiva; Zabulionytė, Ada. Verbalinės ir vizualios informacijos pritaikymas kurtiesiems mokiniams sprendžiant tekstinius uždavinius III klasėje = The employment of verbal and visual information for 3rd grade deaf students in arithmetic story problem solving // Pedagogika : mokslo darbai. Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla. ISSN 1392-0340. eISSN 2029-0551. 2018, t. 129, Nr. 1, p. 171-186. DOI: 10.15823/p.2018.12.
18Grabauskienė, Vaiva; Cibulskaitė, Nijolė. Būsimiems pradinių klasių mokytojams aktualūs aiškinimo matematikos pamokoje ypatumai = Issues regarding explanation in mathematics classes relevant to pre-service primary school teachers // Mokslu grįsto švietimo link : 2-oji tarptautinė mokslinė konferencija : 2017 m. spalio 19-20 d. : programa-kvietimas. Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla. 2017, p. 48-51. Prieiga per internetą: <http://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:24434969/datastreams/MAIN/content>.
19Grabauskienė, Vaiva; Mockaitytė-Rastenienė, Oksana. Kritinės refleksijos raiška patirtinio matematinio ugdymo kontekstuose = Signs of critical reflection in mathematical experiential learning contexts // Pedagogika : mokslo darbai. Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla. ISSN 1392-0340. 2017, t. 127, Nr. 3, p. 54-69. DOI: 10.15823/p.2017.39.
20Grabauskienė, Vaiva; Mockaitytė-Rastenienė, Oksana. Matematinio kūrybingumo ugdymas mokantis logiškai tiksliai samprotauti II klasėje = Fosteraging mathematical creativity by teaching logically precisely reasoning at the grade two // Pedagogika : mokslo darbai. ISSN 1392-0340. 2016, T. 121, Nr.1, p. 23-40. DOI: 10.15823/p.2016.02.
21Dias Domingos, Antonio Manuel; Banionis, Juozas; Cibulskaitė, Nijolė; Gesevičienė, Vilma; Grabauskienė, Vaiva. Teching [i.e. teaching] of function concept in Lithuanian and Portuguese textbooks for a basic school // Teaching mathematics: retrospective and perspectives : 16th international conference : abstracts : May 7-9 2015, Palanga, Lithuania. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2015. ISBN 9786094595042. p. 14.
22Grabauskienė, Vaiva. Pasirengimo nagrinėti geometrines figūras pamokoje pagrindai // Lietuvos matematikos mokytojų asociacijos ataskaitinė-rinkiminė konferencija „Geras mokymas – sėkmingas mokymasis” 2015 m. kovo 30 d., [Vilnius, Lietuva] :. [Vilnius] : [Lietuvos matematikos mokytojų asociacija]. 2015, p. 1-27. Prieiga per internetą: <http://mif.vu.lt/lmma/wp-content/uploads/2013/02/Grabauskiene_LMMA_2015.pdf>.
23Mockaitytė, Oksana; Grabauskienė, Vaiva. Matematinio mąstymo ugdymas pradinėse klasėse // Lietuvos matematikos mokytojų asociacijos ataskaitinė-rinkiminė konferencija „Geras mokymas – sėkmingas mokymasis” 2015 m. kovo 30 d., [Vilnius, Lietuva] :. [Vilnius] : [Lietuvos matematikos mokytojų asociacija]. 2015, p. 1-25. Prieiga per internetą: <http://mif.vu.lt/lmma/wp-content/uploads/2013/02/Mockaityte_Grabauskiene_LMMA_2015.pdf>.
24Grabauskienė, Vaiva. Geometrinių figūrų nagrinėjimo pamokoje metmenys : metodinė priemonė / Vaiva Grabauskienė ; Lietuvos edukologijos universitetas. Ugdymo mokslų fakultetas. Ugdymo pagrindų katedra. Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2014. 47 p. ISBN 9789955209546.
25Mockaitytė, O.; Grabauskienė, Vaiva. Matematinių taisyklių loginio pagrindimo pradinių klasių mokiniams modeliavimas // Studentų mokslinė praktika 2014 : konferencijos pranešimų santraukos : 1 dalis. Vilnius, 2014. ISBN 9786094170898. P. 81-83.
26Grabauskienė, Vaiva; Juknevičienė, Rasa. Gebėjimo piešti paukštį ugdymas taikant geometrinių figūrų atradimo metodą // Žvirblių takas : specialus periodinis leidinys, skirtas ikimokykliniam, priešmokykliniam ir pradiniam ugdymui. ISSN 1392-1037. 2013, Nr. 1, p. 14-20.
27Grabauskienė, Vaiva; Dagienė, Valentina. Use of UML for modelling the holistic geometry in primary education // Journal of information technology and application in education. Terre Haute, IN : Science and Engineering Publishing Company. ISSN 2227-6459. 2013, vol. 2, no 1, p. 23-32. Prieiga per internetą: <http://www.jitae.org/paperInfo.aspx?ID=5218> [žiūrėta 2014-02-17].
28Grabauskienė, Vaiva; Dagienė, Valentina (temos vadovas). Integruotas pradinis geometrinis ugdymas // Podoktorantūros (post doc) stažuočių įgyvendinimas Lietuvoje: mokslinių straipsnių rinkinys. Vilnius, 2013. ISBN 9789955786856. p. 56-59.
29Žemgulienė, Aušra; Grabauskienė, Vaiva. Antanina Grabauskienė: šešiasdešimt metų su savo Alma Mater // Pedagogika : mokslo darbai. ISSN 1392-0340. 2012, [T.] 106, p. 10-17. Prieiga per internetą: <http://www.biblioteka.vpu.lt/pedagogika/PDF/2012/106/106.pdf> [žiūrėta 2012-09-24].
30Grabauskienė, Vaiva; Siminauskienė, Kristina. Skaitinių reiškinių supratimo I–VI klasėje situacijos analizė // Švietimas: politika, vadyba, kokybė = Education: policy, management and quality = Образование: политика, менеджмент, качество. ISSN 2029-1922. 2012, Nr. 2 (11), p. 6-15.
31Dagienė, Valentina; Grabauskienė, Vaiva. Transformation of individual learning through informatics and information technology activities in primary school // International journal of digital literacy and digital competence. Hershey : I G I Global. ISSN 1947-3494. 2011, vol. 2, no 3, p. 1-14.
32Weigend, Michael; Grabauskienė, Vaiva. Metaphorical geometry // ISSEP 2011: Informatics in schools : situation, evoluation and perspectives : 5th international conference : proceedings of selected papers, Bratislava, Slovakia, October 26-29 / Daniela Bezá Ivan Kalaš (eds). Bratislava : Comenius university. 2011, p. 41.
33Weigend, Michael; Grabauskienė, Vaiva. Metaphorical geometry // ISSEP 2011: Informatics in schools : situation, evoluation and perspectives : 5th international conference : proceedings of selected papers, Bratislava, Slovakia, October 26-29 / Daniela Bezá Ivan Kalaš (eds) [Elektroninis išteklius (CD-ROM)]. Bratislava : Comenius university. 2011, [p. 1-12].
34Grabauskienė, Vaiva. Studijų darbo vizualizavimas : metodinė priemonė / Vaiva Grabauskienė ; Vilniaus pedagoginis universitetas. Pedagogikos ir psichologijos fakultetas. Ugdymo pagrindų katedra. Vilnius : Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2010. 98 p. ISBN 9789955205623.
35Paulionytė, Jūratė; Grabauskienė, Vaiva; Žemgulienė, Aušra; Schoroškienė, Vaiva; Makarskaitė, Petkevičienė Rita. IKT ir inovatyvių mokymo(si) metodų taikymo pradiniame ir specialiajame ugdyme pasiūla, taikymo praktika ir perspektyvos Lietuvoje ir užsienyje : tyrimo "IKT ir inovatyvių mokymo(si) metodų taikymo pradiniame ir specialiajame ugdyme būklė Lietuvoje ir užsienyje 2000 - 2010 metais" I dalies – "IKT ir inovatyvių mokymo(si) metodų taikymo pradiniame ir specialiajame ugdyme pasiūla, taikymo praktika ir perspektyvos Lietuvoje ir užsienyje" – teorinė studija / J. Paulionytė, V. Grabauskienė, A. Žemgulienė, V. Schoroškienė, R. Makarskaitė-Petkevičienė. Vilnius : Ugdymo plėtotės centras, 2010. 130 p. Prieiga per internetą: <http://www.inovacijos_upc.smm.lt/uploads/ATASKAITA_TEORINE_STUDIJA.pdf> [žiūrėta 2011-01-17].
36Grabauskienė, Vaiva. Pradinio geometrinio lavinimo vaizdumo prioritetai : mokytojų nuomonė = Priority in visualization of primary geometric training: teachers' opinion // Pedagogika : mokslo darbai. ISSN 1392-0340. 2008, [T.] 92, p. 62-68. Prieiga per internetą: <http://www.ceeol.com/aspx/getdocument.aspx?logid=5&id=33d57f11-47bf-4e96-b914-284378f808ab> [žiūrėta 2009-06-04].
37Grabauskienė, Vaiva. Pradinių klasių mokytojų geometrijos ir darbelių mokymo sąsajų vaizdinio analizė = Analysis into the construct of interfaces between the teaching of geometry and handwork developed by primary teachers // Pedagogika : mokslo darbai. ISSN 1392-0340. 2007, [T.] 86, p. 142-148. Prieiga per internetą: <http://www.vpu.lt/pedagogika/PDF/2007/86/142-148.pdf> [žiūrėta 2007-09-27].
38Grabauskienė, Vaiva. III-IV klasių moksleivių metrinių vaizdinių klaidų priežastys = The reasons for mistakes of the metric images of the third and fourth classes pupils // Pedagogika : mokslo darbai. Vilnius. ISSN 1392-0340. 2003, [t.] 68, p. 253-258.
39Grabauskienė, Vaiva. Ketvirtųjų klasių moksleivių geometrinių vaizdinių lygiai = The levels of geometrical images of the fourth class pupils // Pedagogika : mokslo darbai. Vilnius. ISSN 1392-0340. 2002, [t.] 62, p. 63-68. Prieiga per internetą: <http://etalpykla.lituanistikadb.lt/fedora/objects/LT-LDB-0001:J.04~2002~1367157054401/datastreams/DS.002.0.01.ARTIC/content>.