1 | Gajauskaitė, Rūta. Thinking Teaching Unplugged with rhizomatic curriculum // Changing English. Studies in culture and education. Abingdon : Routledge, Taylor & Francis Group. ISSN 1358-684X. eISSN 1469-3585. 2025, vol. 32, iss. 2, p. 167-178. DOI: 10.1080/1358684X.2024.2418397. |
2 | Gajauskaitė, Rūta; Marinković, Nevena Mitranić. Kingdoms of Ruin: intuition as a method at the superimposition of education, time and the pandemic = Griuvėsių karalystės: intuicija kaip metodas ugdymo, laiko ir pandemijos superpozicijoje // Educational research and the question(s) of time / editors: David R. Cole, Mehri Mirzaei Rafe, Gui Ying Annie Yang-Heim. Singapore : Springer, 2024. ISBN 9789819734177. eISBN 9789819734184. p. 401-418. DOI: 10.1007/978-981-97-3418-4_22. |
3 | Gajauskaitė, Rūta. A curriculum in the post: a reading of the first foreign language sixth grade curriculum through a posthumanist lens = Posthumanistinis žvilgsnis į šeštos klasės pirmosios užsienio kalbos ugdymo turinį // Acta Paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2022, t. 49, p. 159-173. DOI: 10.15388/ActPaed.2022.49.11. |