1 | Grabauskienė, Vaiva; Zemlienė, Alina; Mockaitytė-Rastenienė, Oksana; Kazlauskienė, Aušra. Tvarioji matematika : (matematinį turinį vienijančios fundamentalios idėjos); mokytojo knyga. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2023. 246 p. ISBN 9786090709610. eISBN 9786090709627. Prieiga per internetą: <https://www.knygynas.vu.lt/elektronines-knygos/tvarioji-matematika-matematini-turini-vienijancios-fundamentalios-idejos-mokytojo-knyga?limit=50>. |
2 | Grabauskienė, Vaiva; Zemlienė, Alina; Mockaitytė-Rastenienė, Oksana; Kazlauskienė, Aušra. Tvarioji matematika : (matematinį turinį vienijančios fundamentalios idėjos); vaiko užduotynas. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2023. 100 p. ISBN 9786090709672. eISBN 9786090709689. Prieiga per internetą: <https://www.knygynas.vu.lt/elektronines-knygos/tvarioji-matematika-matematini-turini-vienijancios-fundamentalios-idejos-vaiko-uzduotynas?limit=50>. |
3 | Grabauskienė, Vaiva; Zemlienė, Alina; Mockaitytė-Rastenienė, Oksana; Kazlauskienė, Aušra. Tvarioji matematika : (matematinį turinį vienijančios fundamentalios idėjos) ; pradinių klasių mokinio užduotynas. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2023. 98 p. ISBN 9786090709658. eISBN 9786090709665. Prieiga per internetą: <https://www.knygynas.vu.lt/elektronines-knygos/tvarioji-matematika-matematini-turini-vienijancios-fundamentalios-idejos-pradiniu-klasiu-mokinio-uzduotynas?limit=50>. |
4 | Grabauskienė, Vaiva; Zemlienė, Alina; Mockaitytė-Rastenienė, Oksana; Kazlauskienė, Aušra. Tvarioji matematika : (matematinį turinį vienijančios fundamentalios idėjos); pagrindinės mokyklos mokinio užduotynas. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2023. 90 p. ISBN 9786090709634. eISBN 9786090709641. Prieiga per internetą: <https://www.knygynas.vu.lt/elektronines-knygos/tvarioji-matematika-matematini-turini-vienijancios-fundamentalios-idejos-pagrindines-mokyklos-mokinio-uzduotynas?limit=50>. |
5 | Cibulskaitė, Nijolė; Grabauskienė, Vaiva; Mockaitytė-Rastenienė, Oksana. Peculiarities of mathematical reasoning: the case of 4th grade students of primary school // EDULEARN 22 : 14th International Conference on Education and New Learning Technologies Palma, Spain. 4-6 July, 2022. Valencia : IATED Academy, 2022. ISBN 9788409424849. p. 3440-3446. (EDULEARN Proceedings, ISSN 2340-1117). DOI: 10.21125/edulearn.2022.0843. |
6 | Cibulskaitė, Nijolė; Grabauskienė, Vaiva; Mockaitytė-Rastenienė, Oksana. Differences in the text problem solution of primary school students who were taught and not taught to reason mathematically // ICERI 2022: 15th annual international conference of education, research and innovation 7th-9th November 2022, Seville, Spain: proceedings. Valencia : IATED, 2022. eISBN 9788409454761. eISSN 2340-1095. p. 7351-7360. (ICERI Proceedings, ISSN 2340-1095). DOI: 10.21125/iceri.2022.1873. |
7 | Cibulskaitė, Nijolė; Grabauskienė, Vaiva; Mockaitytė-Rastenienė, Oksana. Mathematical reasoning using knowledge of number bonds while solving algebraic problem in the 4th grade // ICERI 2022: 15th annual international conference of education, research and innovation 7th-9th November 2022, Seville, Spain: proceedings. Valencia : IATED, 2022. eISBN 9788409454761. eISSN 2340-1095. p. 7361-7366. (ICERI Proceedings, ISSN 2340-1095). DOI: 10.21125/iceri.2022.1874. |
8 | Grabauskienė, Vaiva; Mockaitytė - Rastenienė, Oksana. Matematinių sąryšių pažinimo raiška III-IV klasės mokinių samprotavime apie daugybą = An expression of mathematical connections in multiplication-related thinking in third and fourth grades of primary school // Švietimas: politika, vadyba, kokybė = Education policy, management and quality. Šiauliai : Scientia Socialis Ltd. ISSN 2029-1922. 2019, vol. 11, no. 1, p. 9-29. Prieiga per internetą: <http://oaji.net/articles/2019/513-1567660359.pdf> [žiūrėta 2019-09-24]. |
9 | Grabauskienė, Vaiva; Mockaitytė-Rastenienė, Oksana. Kritinės refleksijos raiška patirtinio matematinio ugdymo kontekstuose = Signs of critical reflection in mathematical experiential learning contexts // Pedagogika : mokslo darbai. Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla. ISSN 1392-0340. 2017, t. 127, Nr. 3, p. 54-69. DOI: 10.15823/p.2017.39. |
10 | Grabauskienė, Vaiva; Mockaitytė-Rastenienė, Oksana. Matematinio kūrybingumo ugdymas mokantis logiškai tiksliai samprotauti II klasėje = Fosteraging mathematical creativity by teaching logically precisely reasoning at the grade two // Pedagogika : mokslo darbai. ISSN 1392-0340. 2016, T. 121, Nr.1, p. 23-40. DOI: 10.15823/p.2016.02. |
11 | Mockaitytė, Oksana; Grabauskienė, Vaiva. Matematinio mąstymo ugdymas pradinėse klasėse // Lietuvos matematikos mokytojų asociacijos ataskaitinė-rinkiminė konferencija „Geras mokymas – sėkmingas mokymasis” 2015 m. kovo 30 d., [Vilnius, Lietuva] :. [Vilnius] : [Lietuvos matematikos mokytojų asociacija]. 2015, p. 1-25. Prieiga per internetą: <http://mif.vu.lt/lmma/wp-content/uploads/2013/02/Mockaityte_Grabauskiene_LMMA_2015.pdf>. |