Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto autoriaus 'Gitana Naudužienė' publikacijų sąrašas
(pagal Lietuvos akademinės elektroninės bibliotekos (eLABa) duomenis):

Eil. Nr. Publikacija
1Naudužienė, Gitana; Butrimė, Edita. Emotional intelligence and midfullness in the context of the AI expansion // ALTA'23: Advance learning technologies and applications: annual international conference for education, 12th December, 2023 : conference proceedings = Pažangios mokymosi technologijos ir aplikacijos: tarptautinė konferencija skirta švietimui, 2023 m. gruodžio 12 d.: konferencijos pranešimų medžiaga / edited by Danguolė Rutkauskienė. Kaunas : Kauno technologijos universitetas. ISSN 2335-2140. eISSN 2335-2140. 2023, p. 13-22. Prieiga per internetą: <https://ndma.lt/alta2023/wp-content/uploads/2024/03/ALTA_2023_Proceedings.pdf>.
2Naudužienė, Gitana; Zuzevičiūtė, Vaiva. Emocinio intelekto ir psichologinės gerovės ryšys: ugdymo galimybės = The relationship between emotional intelligence and psychological well-being: educational possibilities // Šiuolaikinės visuomenės ugdymo veiksniai : mokslo žurnalas. Vilnius : Generolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademija. ISSN 2424-6131. eISSN 2424-614X. 2021, t. 1, p. 217-235. DOI: 10.47459/svuv.2021.6.10.
3Zuzevičiūtė, Vaiva; Naudužienė, Gitana. Emotional intelligence in the era of Covid: Lessons to consider // Соціальні інновації в контексті реформаційних змін : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 21 листоп. 2021 р.). Чернігів : Чернігівська політехніка. 2021, p. 36-40. Prieiga per internetą: <https://repository.mruni.eu/handle/007/18078> [žiūrėta 2022-02-21].
4Naudužienė, Gitana. Emotional intelligence of students in higher education, students' academic achievements and satisfaction with studies = Inteligencja emocjonalna studentów, ich osiągnięcia akademickie studentów i zadowolenie ze studiów // W tyglu zmian. Edukacja akademicka w Polsce i na świecie. Szczecin : Uniwersytet Szczeciński, 2020. ISBN 9788379723744. p. 101-109. (Pedagogika szkoły wyższej, ISSN 2083-4381 ; t. 1).
5Zuzevičiūtė, Vaiva; Naudužienė, Gitana. Emotional intelligence and on-line studies: students’ perspective // ALTA'20: Advance learning technologies and applications : short learning programmes : annual international conference for education : conference proceedings, 2nd of December, 2020 = Pažangios mokymosi technologijos ir aplikacijos : trumpos mokymosi programos : tarptautinė konferencija skirta švietimui : konferencijos pranešimų medžiaga, 2020 m. gruodžio 2 d. / edited by D. Rutkauskiene : Kaunas University of Technology. ISSN 2335-2140. 2020, p. 33-43. Prieiga per internetą: <https://ndma.lt/alta2020/wp-content/uploads/2021/04/ALTA_2020.pdf> [žiūrėta 2021-06-29].
6Zuzevičiūtė, Vaiva; Naudužienė, Gitana. Emotional intelligence and creativity in education as a precondiction for economic development // Political and economic self-constitution : Citizenship identity and education : proceedings of the V international scientific and practical seminar, May 26th, 2017, Corinth, Greece / ed. by Irina Bondarevskaya, Despina Karakatsani. Kyiv : Dionat, 2017. ISBN 9786177250950. p. 96-98.
7Naudužienė, Gitana; Ūselytė, Monika. Managers big five personality traits and competence assessment linkage features // Contemporary research on organization management and administration [Elektroninis išteklius]. Vilnius : Academic Association of Management and Administration (AVADA). ISSN 2335-7959. 2015, no. 3(1), p. 62-76. Prieiga per internetą: <http://journal.avada.lt/images/dokumentai/2015/croma_2015_3.1.pdf>.
8Naudužienė, Gitana; Ūselytė, Monika. Managers big five personality traits and competence assessment linkage features // Social transformations in contemporary society 2015 (STICS) : international scientific conference for young researchers, June 5-6, 2015 : abstract book [Elektroninis išteklius] / Mykolas Romeris University. Doctoral candidates‘ association. Vilnius : Mykolas Romeris University, 2015. ISBN 9789955197270. p. 58-60. Prieiga per internetą: <https://www.mruni.eu/upload/dc7/Abstracts_06-05_STICS2015.pdf>.