1 | Schoroškienė, Vaiva. Paveikslėlių knygos ir žaislo derinys- komercinis sprendimas ar pedagogo įrankis? // Rubinaitis. Vilnius : Tarptautinės vaikų ir jaunimo literatūros asociacijos (IBBY) Lietuvos skyrius. ISSN 1392-0626. eISSN 1392-6594. 2024, Nr. 1-2, p. 55-59. Prieiga per internetą: <https://www.ibbylietuva.lt/rubinaitis/2024-nr-1-2-109-110/paveiksleliu-knygos-ir-zaislo-derinys-komercinis-sprendimas-ar-pedagogo-irankis/>. |
2 | Kviecinskaitė, Monika; Schoroškienė, Vaiva. Teksto suvokimo gebėjimų ugdymas 2 klasėje panaudojant bežodes knygas = Developing text comprehension skills in 2nd grade using wordless books // Švietimas: politika, vadyba, kokybė = Education policy, management and quality. Šiauliai : Scientia Educologica. ISSN 2029-1922. eISSN 2669-1159. 2024, t. 16, Nr. 1, p. 9-23. DOI: 10.48127/spvk-epmq/24.16.09. |
3 | Schoroškienė, Vaiva. Kokia negrožinė knyga yra gera? (2023 m. negrožinės knygos vaikams ir paaugliams) // Rubinaitis. Vilnius : Tarptautinės vaikų ir jaunimo literatūros asociacijos (IBBY) Lietuvos skyrius. ISSN 1392-0626. eISSN 1392-6594. 2024, Nr. 1-2(109-110), p. 21-25. Prieiga per internetą: <https://www.ibbylietuva.lt/content/uploads/2024/10/Rubinaitis-2024-m.-Nr.-1-2-109-110-svetainei.pdf>. |
4 | Sarapaitė, Raminta; Schoroškienė, Vaiva. 3–4 metų vaikų susidomėjimo knygomis ir skaitymu ugdymas panaudojant paveikslėlių knygas // Rubinaitis. Vilnius : Tarptautinės vaikų ir jaunimo literatūros asociacijos (IBBY) Lietuvos skyrius. ISSN 1392-0626. eISSN 1392-6594. 2024, Nr. 4 (112), p. 31-39. Prieiga per internetą: <https://www.ibbylietuva.lt/naujienos/isleistas-jubiliejinis-2024-metu-4-asis-zurnalo-rubinaitis-numeris/>. |
5 | Mitunevičiūtė, Inga; Schoroškienė, Vaiva; Sutkutė-Toliušienė, Eugenija; Ovčinikova, Indrė. Skaityti - žaisti: žaismingo skaitymo su vaikais iki 7 metų amžiaus idėjos : metodinė priemonė ikimokyklinio ugdymo įstaigų pedagogams. Vilnius : EDU Vilnius, 2024. 60 p. Prieiga per internetą: <https://www.eduvilnius.lt/uploads/ECB/content_1742459914/skaityti-zaisti_skaitymo-metodika_137.pdf>. |
6 | Bilbokaitė, Renata; Bilbokaitė-Skiauterienė, Ieva; Grigaravičiūtė, Sandra; Schoroškienė, Vaiva; Šabanovas, Simonas; Trimonienė, Rita Regina; Trinkaitė, Neringa; Žydelienė, Loreta. Ugdymas(is) tvarumui: Šakaliukai ieško išminties epochose : mokytojo knyga. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2023. 278 p. eISBN 9786090709221. Prieiga per internetą: <https://www.knygynas.vu.lt/elektronines-knygos/ugdymas-is-tvarumui-sakaliukai-iesko-isminties-epochose-mokytojo-knyga?limit=50>. |
7 | Bilbokaitė, Renata; Bilbokaitė-Skiauterienė, Ieva; Grigaravičiūtė, Sandra; Schoroškienė, Vaiva; Šabanovas, Simonas; Trimonienė, Rita Regina; Trinkaitė, Neringa; Žydelienė, Loreta. Ugdymas(is) tvarumui: Šakaliukai ieško išminties epochose : mokinio knyga. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2023. 158 p. eISBN 9786090709245. Prieiga per internetą: <https://www.knygynas.vu.lt/elektronines-knygos/ugdymas-is-tvarumui-sakaliukai-iesko-isminties-epochose-mokinio-knyga?limit=50>. |
8 | Schoroškienė, Vaiva. Combination of picturebooks and toys for development of children’s literacy: advantages and limitations in the context of play-based pedagogy // Educational role of language journal: Linguistic contexts and diversity in education. Gdańsk : International Association for the Educational Role of Language. ISSN 2657-9774. 2022, vol. 2(8), p. 91-103. DOI: 10.36534/erlj.2022.02.09. |
9 | Žėkaitė, Jovita; Adomaitytė Subačienė, Ieva; Schoroškienė, Vaiva; Speičytė-Ruschhoff, Erika. Skaitmeninės atskirties veidai: formaliojo ugdymo dalyvių požiūris į skaitmeninę atskirtį ir jo kaita nuotolinio ugdymo laikotarpiu pandemijos sąlygomis = The face of digital inequality: attitudes to distance learning in formal education during the COVID pandemic // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2021, vol. 47, p. 39-51. DOI: 10.15388/ActPaed.2021.47.3. |
10 | Stonkuvienė, Irena; Grabauskienė, Vaiva; Schoroškienė, Vaiva. Lithuanian teachers' experiences in distance education during the quarantines due to the COVID-19 pandemic // INTED 2021 proceedings: 15th annual international technology, education and development conference, 8-9 March, 2021. Valencia : IATED Academy, 2021. ISBN 9788409276660. p. 7870-7877. (INTED Proceedings, ISSN 2340-1079). DOI: 10.21125/inted.2021.1584. |
11 | Jusienė, Roma; Būdienė, Virginija; Gintilienė, Gražina; Girdzijauskienė, Sigita; Stonkuvienė, Irena; Žėkaitė, Jovita; Adomaitytė Subačienė, Ieva; Baukienė, Edita; Breidokienė, Rima; Buzaitytė Kašalynienė, Jolita; Dragūnevičius, Kęstutis; Grabauskienė, Vaiva; Praninskienė, Rūta; Schoroškienė, Vaiva; Speičytė-Ruschhoff, Erika; Urbonas, Vaidotas. Nuotolinis vaikų ugdymas pandemijos dėl COVID-19 metu: grėsmės ir galimybės ekosisteminiu požiūriu. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2021. 276 p. ISBN 9786090705919. |
12 | Grabauskienė, Vaiva; Schoroškienė, Vaiva. Pre-service teachers’ competences in applying knowledge of mathematics and language in mathematical fiction // Valodu apguve problēmas un perspektīva: zinātnisko rakstu krājums = Language acquisition problems and perspective: conference proceedings. Liepāja : LiePA. ISSN 1407-9739. eISSN 2661-5584. 2020, vol. 16, p. 247-261. DOI: 10.37384/VA.2020.16.247. |
13 | Schoroškienė, Vaiva. Primary school students’ argumentation skills: expression of arguments // Problemy wczesnej edukacji = Issues in early education. Warszawa : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego. ISSN 1734-1582. eISSN 2451-2230. 2019, vol. 45, no. 2, p. 91-101. Prieiga per internetą: <https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/pwe/issue/view/295/PWE%20452> [žiūrėta 2020-01-16]. |
14 | Schoroškienė, Vaiva. Primary school students’ argumentation skills: statement of the thesis // Valodu apguve problēmas un perspektīva: zinātnisko rakstu krājums = Language acquisition problems and perspective: conference proceedings. Liepāja : LiePA. ISSN 1407-9739. 2018, p. 84-99. Prieiga per internetą: <https://dom.lndb.lv/data/obj/765994.html>. |