1 | Grabauskienė, Vaiva (tyrėjas). Visumos ir dalių supratimo vaidmenys mokantis pertvarkyti reiškinius 8-12 klasėse = The roles of understanding whole and parts in learning how to manipulate algebraic expressions in grades 8–12. Vilnius, 2024. 29 failai. DOI: 10.18279/MIDAS.257604. |
2 | Grabauskienė, Vaiva; Zemlienė, Alina; Mockaitytė-Rastenienė, Oksana; Kazlauskienė, Aušra. Tvarioji matematika : (matematinį turinį vienijančios fundamentalios idėjos); mokytojo knyga. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2023. 246 p. ISBN 9786090709610. eISBN 9786090709627. Prieiga per internetą: <https://www.knygynas.vu.lt/elektronines-knygos/tvarioji-matematika-matematini-turini-vienijancios-fundamentalios-idejos-mokytojo-knyga?limit=50>. |
3 | Grabauskienė, Vaiva; Zemlienė, Alina; Mockaitytė-Rastenienė, Oksana; Kazlauskienė, Aušra. Tvarioji matematika : (matematinį turinį vienijančios fundamentalios idėjos); vaiko užduotynas. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2023. 100 p. ISBN 9786090709672. eISBN 9786090709689. Prieiga per internetą: <https://www.knygynas.vu.lt/elektronines-knygos/tvarioji-matematika-matematini-turini-vienijancios-fundamentalios-idejos-vaiko-uzduotynas?limit=50>. |
4 | Grabauskienė, Vaiva; Zemlienė, Alina; Mockaitytė-Rastenienė, Oksana; Kazlauskienė, Aušra. Tvarioji matematika : (matematinį turinį vienijančios fundamentalios idėjos) ; pradinių klasių mokinio užduotynas. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2023. 98 p. ISBN 9786090709658. eISBN 9786090709665. Prieiga per internetą: <https://www.knygynas.vu.lt/elektronines-knygos/tvarioji-matematika-matematini-turini-vienijancios-fundamentalios-idejos-pradiniu-klasiu-mokinio-uzduotynas?limit=50>. |
5 | Grabauskienė, Vaiva; Zemlienė, Alina; Mockaitytė-Rastenienė, Oksana; Kazlauskienė, Aušra. Tvarioji matematika : (matematinį turinį vienijančios fundamentalios idėjos); pagrindinės mokyklos mokinio užduotynas. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2023. 90 p. ISBN 9786090709634. eISBN 9786090709641. Prieiga per internetą: <https://www.knygynas.vu.lt/elektronines-knygos/tvarioji-matematika-matematini-turini-vienijancios-fundamentalios-idejos-pagrindines-mokyklos-mokinio-uzduotynas?limit=50>. |
6 | Cibulskaitė, Nijolė; Grabauskienė, Vaiva; Mockaitytė-Rastenienė, Oksana. Peculiarities of mathematical reasoning: the case of 4th grade students of primary school // EDULEARN 22 : 14th International Conference on Education and New Learning Technologies Palma, Spain. 4-6 July, 2022. Valencia : IATED Academy, 2022. ISBN 9788409424849. p. 3440-3446. (EDULEARN Proceedings, ISSN 2340-1117). DOI: 10.21125/edulearn.2022.0843. |
7 | Cibulskaitė, Nijolė; Grabauskienė, Vaiva; Mockaitytė-Rastenienė, Oksana. Differences in the text problem solution of primary school students who were taught and not taught to reason mathematically // ICERI 2022: 15th annual international conference of education, research and innovation 7th-9th November 2022, Seville, Spain: proceedings. Valencia : IATED, 2022. eISBN 9788409454761. eISSN 2340-1095. p. 7351-7360. (ICERI Proceedings, ISSN 2340-1095). DOI: 10.21125/iceri.2022.1873. |
8 | Cibulskaitė, Nijolė; Grabauskienė, Vaiva; Mockaitytė-Rastenienė, Oksana. Mathematical reasoning using knowledge of number bonds while solving algebraic problem in the 4th grade // ICERI 2022: 15th annual international conference of education, research and innovation 7th-9th November 2022, Seville, Spain: proceedings. Valencia : IATED, 2022. eISBN 9788409454761. eISSN 2340-1095. p. 7361-7366. (ICERI Proceedings, ISSN 2340-1095). DOI: 10.21125/iceri.2022.1874. |
9 | Cibulskaitė, Nijolė; Grabauskienė, Vaiva. Mathematics explanation as a teaching method used in a primary mathematics classes // EDULEARN 21: 13th annual international conference on education and new learning technologies, July 5th-6th, 2021. Valencia : IATED Academy, 2021. ISBN 9788409312672. p. 4524-4533. (EDULEARN Proceedings, ISSN 2340-1117). DOI: 10.21125/edulearn.2021.0944. |
10 | Stonkuvienė, Irena; Grabauskienė, Vaiva; Schoroškienė, Vaiva. Lithuanian teachers' experiences in distance education during the quarantines due to the COVID-19 pandemic // INTED 2021 proceedings: 15th annual international technology, education and development conference, 8-9 March, 2021. Valencia : IATED Academy, 2021. ISBN 9788409276660. p. 7870-7877. (INTED Proceedings, ISSN 2340-1079). DOI: 10.21125/inted.2021.1584. |
11 | Jusienė, Roma; Būdienė, Virginija; Gintilienė, Gražina; Girdzijauskienė, Sigita; Stonkuvienė, Irena; Žėkaitė, Jovita; Adomaitytė Subačienė, Ieva; Baukienė, Edita; Breidokienė, Rima; Buzaitytė Kašalynienė, Jolita; Dragūnevičius, Kęstutis; Grabauskienė, Vaiva; Praninskienė, Rūta; Schoroškienė, Vaiva; Speičytė-Ruschhoff, Erika; Urbonas, Vaidotas. Nuotolinis vaikų ugdymas pandemijos dėl COVID-19 metu: grėsmės ir galimybės ekosisteminiu požiūriu. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2021. 276 p. ISBN 9786090705919. |
12 | Grabauskienė, Vaiva; Schoroškienė, Vaiva. Pre-service teachers’ competences in applying knowledge of mathematics and language in mathematical fiction // Valodu apguve problēmas un perspektīva: zinātnisko rakstu krājums = Language acquisition problems and perspective: conference proceedings. Liepāja : LiePA. ISSN 1407-9739. eISSN 2661-5584. 2020, vol. 16, p. 247-261. DOI: 10.37384/VA.2020.16.247. |
13 | Grabauskienė, Vaiva; Mockaitytė - Rastenienė, Oksana. Matematinių sąryšių pažinimo raiška III-IV klasės mokinių samprotavime apie daugybą = An expression of mathematical connections in multiplication-related thinking in third and fourth grades of primary school // Švietimas: politika, vadyba, kokybė = Education policy, management and quality. Šiauliai : Scientia Socialis Ltd. ISSN 2029-1922. 2019, vol. 11, no. 1, p. 9-29. Prieiga per internetą: <http://oaji.net/articles/2019/513-1567660359.pdf> [žiūrėta 2019-09-24]. |
14 | Grabauskienė, Vaiva; Lapėnienė, Rasa. Ritmo supratimo ugdymas atliekant origamio aplikacijos užduotis antroje klasėje = The teaching of pattern comprehension in the 2nd grade of primary school using origami applique // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2019, t. 42, p. 129-148. DOI: 10.15388/ActPaed.42.8. |
15 | Grabauskienė, Vaiva; Juknevičienė, Rasa. Gebėjimo piešti paukštį ugdymas taikant geometrinių figūrų atradimo metodą // Žvirblių takas : specialus periodinis leidinys, skirtas ikimokykliniam, priešmokykliniam ir pradiniam ugdymui. ISSN 1392-1037. 2013, Nr. 1, p. 14-20. |
16 | Grabauskienė, Vaiva; Dagienė, Valentina. Use of UML for modelling the holistic geometry in primary education // Journal of information technology and application in education. Terre Haute, IN : Science and Engineering Publishing Company. ISSN 2227-6459. 2013, vol. 2, no 1, p. 23-32. Prieiga per internetą: <http://www.jitae.org/paperInfo.aspx?ID=5218> [žiūrėta 2014-02-17]. |
17 | Grabauskienė, Vaiva; Dagienė, Valentina (temos vadovas). Integruotas pradinis geometrinis ugdymas // Podoktorantūros (post doc) stažuočių įgyvendinimas Lietuvoje: mokslinių straipsnių rinkinys. Vilnius, 2013. ISBN 9789955786856. p. 56-59. |
18 | Dagienė, Valentina; Grabauskienė, Vaiva. Transformation of individual learning through informatics and information technology activities in primary school // International journal of digital literacy and digital competence. Hershey : I G I Global. ISSN 1947-3494. 2011, vol. 2, no 3, p. 1-14. |
19 | Weigend, Michael; Grabauskienė, Vaiva. Metaphorical geometry // ISSEP 2011: Informatics in schools : situation, evoluation and perspectives : 5th international conference : proceedings of selected papers, Bratislava, Slovakia, October 26-29 / Daniela Bezá Ivan Kalaš (eds). Bratislava : Comenius university. 2011, p. 41. |
20 | Weigend, Michael; Grabauskienė, Vaiva. Metaphorical geometry // ISSEP 2011: Informatics in schools : situation, evoluation and perspectives : 5th international conference : proceedings of selected papers, Bratislava, Slovakia, October 26-29 / Daniela Bezá Ivan Kalaš (eds) [Elektroninis išteklius (CD-ROM)]. Bratislava : Comenius university. 2011, [p. 1-12]. |