1 | Allan, Audronė; Beinorienė, Regina; Fatkulina, Natalja; Jankauskienė, Rasa; Kazlauskienė, Aušra; Kraičinska, Irena; Maskuliūnienė, Džiuljeta; Makarskaitė-Petkevičienė, Rita; Neifachas, Sergejus; Pupeikis, Virgilijus; Poškevičienė, Erika; Rupšienė, Raminta; Sakadolskienė, Emilija Alma; Venskuvienė, Nadia; Vileikienė, Jūratė; Vizbarienė, Audronė. Priešmokyklinio ugdymo bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos. Lietuva : [s.n.], 2022. 79 p. |
2 | Neifachas, Sergejus; Slušnienė, Giedrė; Butvilas, Tomas. Mokymo(si) aplinkos kaitos prasmių suvokimas: mokytojų veiklos pokyčiai kuriant pamokų turinį = Understanding the meaning of change in the learning environment: changes in teachers' activity in creating lesson content // Studijos – verslas – visuomenė: dabartis ir ateities įžvalgos : tarptautinės konferencijos mokslinių straipsnių rinkinys = Studies – business – society: present and future insights : international conference proceedings. Klaipėda : Klaipedos valstybine kolegija. ISSN 2538-7928. eISSN 2538-7960. 2022, t. 7, p. 145-157. DOI: 10.52320/svv.v1iVII. |
3 | Neifachas, Sergejus; Butvilas, Tomas; Kovaitė, Kristina. Virtual learning environments: modeling a new learning policy strategy = Virtualios mokymosi aplinkos: naujos mokymosi politikos strategijos modeliavimas // Acta Paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2022, t. 49, p. 98-114. DOI: 10.15388/ActPaed.2022.49.7. |
4 | Neifachas, Sergejus; Liubertienė, Irma. Ikimokyklinių ir pradinių socialinio ir emocinio ugdymo programų analizė ugdytinio kompetencijų aspektu = Analysis of preschool and primary social and emotional education programs in the aspect of student competencies // Socialinis ugdymas. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademija. ISSN 1392-9569. eISSN 2351-6011. 2021, t. 56, Nr. 2, p. 53-79. DOI: 10.15823/su.2021.56.5. |
5 | Neifachas, Sergejus. Virtualios mokymo(si) aplinkos modeliavimas: naujos mokymo(si) politikos strategijos prioritetas = Modelling of virtual learning environment: priorities of a new learning policy strategy // Švietimas: politika, vadyba, kokybė = Education policy, management and quality. Šiauliai : Scientia Educologica. ISSN 2029-1922. eISSN 2669-1159. 2021, t. 13, Nr. 2, p. 62-80. DOI: 10.48127/spvk-epmq/21.13.62. |