1 | Kildė, Laura. The integration of generative AI in foreign language teacher education: a systematic literature review = Generatyvinio dirbtinio intelekto integravimas į užsienio kalbų mokytojų rengimo programas: sisteminė literatūros apžvalga // Pedagogika. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, Švietimo akademija. ISSN 1392-0340. eISSN 2029-0551. 2024, t. 154, Nr. 2, p. 5-26. DOI: 10.15823/p.2024.154.1. |
2 | Kildė, Laura. ESL teachers’ approaches towards the acceptance of educational technology integration in non-formal education: a case from Kenya // Journal of education culture and society. Wrocław : University of Wrocław. eISSN 2081-1640. 2023, vol. 14, no. 1, p. 634-649. DOI: 10.15503/jecs2023.1.634.649. |
3 | Kildė, Laura. The enhancement of self-directedness in the studies of english books for specific purposes: an analysis of ESP study books // Journal of education culture and society. Wroclaw : Pro Scientia Publica Foundation. ISSN 2081-1640. 2022, vol. 13, iss. 1, p. 189-200. DOI: 10.15503/jecs2022.1.189.200. |
4 | Kildė, Laura. A qualitative study of adult learners’ self-directed learning readiness in non-formal ESP online courses: Lithuanian students’ perspective = Kokybinis suaugusiųjų savivados pasirengimo tyrimas neformaliose profesinės anglų kalbos nuotolinėse studijose: lietuvių studentų perspektyva Laura Kildė // Pedagogika. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas. ISSN 1392-0340. eISSN 2029-0551. 2022, t. 146, Nr. 2, p. 95-109. DOI: 10.15823/p.2022.146.5. |