Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto autoriaus 'Justina Garbauskaitė-Jakimovska' publikacijų sąrašas
(pagal Lietuvos akademinės elektroninės bibliotekos (eLABa) duomenis):

Eil. Nr. Publikacija
1Duoblienė, Lilija; Kontrimienė, Simona; Vaitekaitis, Jogaila; Garbauskaitė-Jakimovska, Justina; Kairė, Sandra. Futuristic scenarios of the general education school: Lithuanian trajectories and implications // Policy futures in education. London : SAGE Publications Inc. eISSN 1478-2103. 2025, vol. 23, iss. 1, p. 184-201. DOI: 10.1177/14782103241244557.
2Duoblienė, Lilija; Kontrimienė, Simona; Vaitekaitis, Jogaila; Garbauskaitė-Jakimovska, Justina; Kairė, Sandra. Lietuvos mokyklos ateities scenarijai: „kas iš to?“ = Future scenarios of the Lithuanian school: “What’s the point?“ // Acta Paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2023, t. 50, p. 8-22. DOI: 10.15388/ActPaed.2023.50.1.
3Duoblienė, Lilija; Vaitekaitis, Jogaila; Kontrimienė, Simona; Garbauskaitė-Jakimovska, Justina; Kairė, Sandra. Lietuvos mokyklos ateitys klaidžiojant antropocene : Scenarijų studija. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2023. 260 p. ISBN 9786090709948. eISBN 9786090709955.
4Duoblienė, Lilija; Garbauskaitė-Jakimovska, Justina. Antropocenas švietime ir švietimas antropocene: viešasis ir akademinis diskursai apie ateitį = Anthropocene in education and education in anthropocene: public and academic discourses about the future // Filosofija, sociologija. Vilnius : Lietuvos mokslų akademijos leidykla. ISSN 0235-7186. eISSN 2424-4546. 2022, t. 33, Nr. 1, p. 4-13. DOI: 10.6001/fil-soc.v33i1.4664.
5Kontrimienė, Simona; Duoblienė, Lilija; Vaitekaitis, Jogaila; Garbauskaitė-Jakimovska, Justina. The future is certain… or is it? Developing scenarios for the probable and desirable future of school // International journal of management and applied science : Institute of Research and Journals. ISSN 2394-7926. 2022, vol. 8, no. 9, p. 56-64.
6Garbauskaitė-Jakimovska, Justina; Petkovič, Sladjana; Severino, Alexandra; Dragan, Stanojevič; Taru, Marti; Zentner, Manfred. Community impact indicators for learning mobility – research results and list of indicators. Brussels : The EU-CoE youth partnership, 2022. 35 p. Prieiga per internetą: <https://pjp-eu.coe.int/documents/42128013/47262316/Community+Impact+Indicators+for+Learning+Mobility+-+list+of+indicators.pdf/0d194af8-bbe5-4b53-cdda-736f564aa74e>.
7Garbauskaitė-Jakimovska, Justina; Petkovic, Sladjana; Severino, Alexandra; Stanojevic, Dragan; Taru, Marti; Zentner, Manfred. Community impact indicators for learning mobility. Desk research. Brussels : The EU-CoE youth partnership, 2021. 68 p. Prieiga per internetą: <https://pjp-eu.coe.int/documents/42128013/47262316/EPLM+community+impact+desk+research.pdf/041eb42d-0e75-5140-d9d6-a6b4e895a3f4>.
8Garbauskaitė-Jakimovska, Justina. Suteikiamų kompetencijų Lietuvoje analizė. Vilnius : Jaunimo reikalų departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, 2021. 55 p.
9Garbauskaitė-Jakimovska, Justina. The value of learning mobility and its impact on communities. [s.l] : [s.n.], 2018. 41 p. Prieiga per internetą: <https://pjp-eu.coe.int/documents/42128013/47262316/The-value-of-LM.pdf/c3c7cd96-9f81-3f26-4917-e7ff5f9d2640>.
10Garbauskaitė-Jakimovska, Justina; Bačinskienė, Laura. Integration of refugees through youth work - mission possible? // International journal of open youth work. Learning from practice. Birmingham : Newman University. ISSN 2514-1813. 2018, no 2, p. 113-125. Prieiga per internetą: <https://newman.ac.uk/wp-content/uploads/sites/10/2017/11/International-Journal-of-Open-Youth-Work-Edition-2.pdf?x37815> [žiūrėta 2018-05-03].
11Garbauskaitė-Jakimovska, Justina. Neformaliojo ugdymo ribos: poststruktūralizmo perspektyva = The boundaries of non-formal education:the post-structuralist perspective // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2018, t. 40, p. 142-154. DOI: 10.15388/ActPaed.2018.0.11893.
12Garbauskaitė-Jakimovska, Justina. Post-tyrimas ugdymo moksluose: ontologinės ir epistemologinės įžvalgos = Post-research in educational sciences: ontological and epistemological insights // Acta Paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2018, t. 41, p. 46-57. DOI: 10.15388/ActPaed.41.12373.
13Garbauskaitė-Jakimovska, Justina. 3-oji tarptautinė mokslinė konferencija „Švietimo politika ir kultūra: nuoseklios ir radikalios transformacijos“ // Acta Paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2017, t. 37, p. 143-145. DOI: 10.15388/ActPaed.2016.37.10473.
14Garbauskaitė-Jakimovska, Justina. Ugdymo žemėlapių kaita - formaliojo ir neformaliojo ugdymo teritorijų perbraižymo tendencijos = The change of the educational maps - the tendencies of remaping the territories of formal and non-formal education // Inter-studia humanitatis. Šiauliai : Šiaulių universitetas. ISSN 1822-1114. eISSN 2424-3353. 2014, Nr. 17, p. 159-174.
15Garbauskaitė-Jakimovska, Justina. Ugdymas dirbant su jaunimu: jaunimo neformaliojo ugdymo kokybės paieškos // STEPP : socialinė teorija, empirija, politika ir praktika / Vilniaus universiteto Specialiosios psichologijos laboratorija. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1648-2425. 2014, t. 9, p. 64-80. DOI: 10.15388/STEPP.2014.0.3776.