1 | Bagdžiūnienė, Dalia; Kazlauskienė, Aušra; Nasvytienė, Dalia; Sakadolskis, Emilija Alma. Linking supportive school leadership and teacher resilience: The mediating role of job resources // Frontiers in education. Lausanne : Frontiers Media SA. eISSN 2504-284X. 2022, vol. 7, art. no. 999086, p. [1-17]. DOI: 10.3389/feduc.2022.999086. |
2 | Allan, Audronė; Beinorienė, Regina; Fatkulina, Natalja; Jankauskienė, Rasa; Kazlauskienė, Aušra; Kraičinska, Irena; Maskuliūnienė, Džiuljeta; Makarskaitė-Petkevičienė, Rita; Neifachas, Sergejus; Pupeikis, Virgilijus; Poškevičienė, Erika; Rupšienė, Raminta; Sakadolskienė, Emilija Alma; Venskuvienė, Nadia; Vileikienė, Jūratė; Vizbarienė, Audronė. Priešmokyklinio ugdymo bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos. Lietuva : [s.n.], 2022. 79 p. |
3 | Jakavonytė-Staškuvienė, Daiva; Žemgulienė, Aušra; Sakadolskis, Emilija Alma. Cooperative learning issues in elementary education: A Lithuanian case study // Journal of education culture and society. Wrocław : University of Wrocław. eISSN 2081-1640. 2021, vol. 12, no. 1, p. 445-468. DOI: 10.15503/jecs2021.1.445.468. |