Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto autoriaus 'Sandra Kairė' publikacijų sąrašas
(pagal Lietuvos akademinės elektroninės bibliotekos (eLABa) duomenis):

Eil. Nr. Publikacija
1Duoblienė, Lilija; Kontrimienė, Simona; Vaitekaitis, Jogaila; Garbauskaitė-Jakimovska, Justina; Kairė, Sandra. Futuristic scenarios of the general education school: Lithuanian trajectories and implications // Policy futures in education. London : SAGE Publications Inc. eISSN 1478-2103. 2024, Early Access, p. [1-18]. DOI: 10.1177/14782103241244557.
2Kairė, Sandra; Vaivadaitė, Jovita; Kundrotaitė, Augustina. Tapti klimato kaitos ugdytoja: pirmos klasės veiklos tyrimas = Becoming a climate change educator: first-grade pupils’ action research // Acta Paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2024, vol. 52, p. 111-127. DOI: 10.15388/ActPaed.2024.52.7.
3Kairė, Sandra; Somerville, Margaret. Learning through creative practices in the Anthropocene: young climate activists in urban spaces // International journal of qualitative studies in education. Abingdon : Routledge. ISSN 0951-8398. eISSN 1366-5898. 2024, Early Access, p. [1-21]. DOI: 10.1080/09518398.2024.2365187.
4Duoblienė, Lilija; Kontrimienė, Simona; Vaitekaitis, Jogaila; Garbauskaitė-Jakimovska, Justina; Kairė, Sandra. Lietuvos mokyklos ateities scenarijai: „kas iš to?“ = Future scenarios of the Lithuanian school: “What’s the point?“ // Acta Paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2023, t. 50, p. 8-22. DOI: 10.15388/ActPaed.2023.50.1.
5Duoblienė, Lilija; Kairė, Sandra; Vaitekaitis, Jogaila. Education for the future: applying concepts from the new materialist discourse to UNESCO and OECD publications // Journal of environmental education. Abingdon : Routledge. ISSN 0095-8964. eISSN 1940-1892. 2023, vol. 54, iss. 3, p. 213-224. DOI: 10.1080/00958964.2023.2188576.
6Duoblienė, Lilija; Vaitekaitis, Jogaila; Kontrimienė, Simona; Garbauskaitė-Jakimovska, Justina; Kairė, Sandra. Lietuvos mokyklos ateitys klaidžiojant antropocene : Scenarijų studija. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2023. 260 p. ISBN 9786090709948. eISBN 9786090709955.
7Kairė, Sandra (interviu, duodantis); Bilbokaitė, Renata (interviu, duodantis); Paulauskas, Liutauras (interviu, duodantis). Situacija dėl pedagogų trūkumo prastėja kur kas greičiau, nei buvo prognozuota // Bernardinai.lt. Vilnius : Bernardinai. 2022, liepos 22, p. [1]. Prieiga per internetą: <https://www.bernardinai.lt/situacija-del-pedagogu-trukumo-prasteja-kur-kas-greiciau-nei-buvo-prognozuota/>.
8Grigaliūnaitė, Violeta; Bilbokaitė, Renata (interviu, duodantis); Kairė, Sandra (interviu, duodantis); Kučinskaitė, Jonė (interviu, duodantis); Kowalewska, Alina (interviu, duodantis). Dėl mokytojų trūkumo – aliarmas, tačiau statistika kol kas šlubuoja // 15min.lt. Vilnius : 15min. 2022, liepos 28, p. [1]. Prieiga per internetą: <https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/del-mokytoju-trukumo-aliarmas-taciau-statistika-kol-kas-slubuoja-56-1907892>.
9Kairė, Sandra. Ugdymas antropoceno epochoje: nuo teoretikų iki jaunų klimato kaitos aktyvistų = Education in the Anthropocene: from theorists towards young climate activists // Acta paedagogica Vilensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2021, t. 47, p. 10-24. DOI: 10.15388/ActPaed.2021.47.1.
10Duoblienė, Lilija; Zaleskienė, Irena; Kairė, Sandra. Social responsibility through the lens of agenda for cultural literacy learning: analyses of national education policy documentation // Dialogue for intercultural understanding: placing cultural literacy at the heart of learning / editors: Fiona Maine, Maria Vrikki. Cham : Springer, 2021. ISBN 9783030717773. eISBN 9783030717780. p. 27-45. DOI: 10.1007/978-3-030-71778-0.
11Kairė, Sandra. Maxo van Maneno praktikos fenomenologijos santykis su edukologija ir filosofija = Max van Manen’s phenomenology of practice: relation with education sciences and philosophy // Problemos. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-1126. eISSN 2424-6158. 2021, t. 99, p. 118-130. DOI: 10.15388/Problemos.99.9.
12Kairė, Sandra. Apie save ir kitus: tarpkultūrinis mokymasis tarptautinės savanorystės metu. Vilnius : VšĮ „Jaunimo tarptautinio bendradarbiavimo agentūros“, 2020. 81 p.
13Duoblienė, Lilija; Kairė, Sandra; Zaleskienė, Irena. Is social responsibility present in the agenda of the national educational policy documentations? View from a DIALLS projection = Socialinė atsakomybė nacionaliniuose švietimo politikos dokumentuose: DIALLS projekto perspektyva // Acta paedagogica Vilensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2020, t. 45, p. 10-29. DOI: 10.15388/ActPaed.45.1.
14Kairė, Sandra. We are on the same boat, but still I am from another culture: the lived experiences of learning in groups // Encyclopaideia : Encyclopaideia. ISSN 1825-8670. 2017, Vol. 21, no 47, p. 29-48. DOI: 10.6092/issn.1825-8670/6946.
15Kairė, Sandra. Significant artifacts in schools: teacher and pupil perspectives // Journal of education culture and society. Wroclaw : Pro Scientia Publica. ISSN 2081-1640. eISSN 2081-1640. 2016, No. 2, p. 131-149. DOI: 10.15503/jecs20162.131.149.
16Kairė, Sandra; Duoblienė, Lilija. Artefaktai bendrojo ugdymo mokyklose: laisva ar sunorminta kūryba? = Artefacts in general education schools: open or standardised creative work? // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. 2016, T. 36, p. 42-58. DOI: 10.15388/ActPaed.2016.36.10071.
17Kairė, Sandra. Būti priimtam ar būti matomam: kultūrinio susidūrimo kompleksiškumas vykdant tarpkultūrinį ugdymą = Being seen or being accepted: the complexity of cultural encounters in intercultural education // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. 2015, T. 34, p. 9-19. DOI: 10.15388/ActPaed.2015.34.8339.
18Kairė, Sandra. Ugdantis patyrimas J. Dewey filosofijoje // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. 2013, t. 30, p. 34. DOI: 10.15388/ActPaed.2013.30.1554.