Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto autoriaus 'Edita Baukienė' publikacijų sąrašas
(pagal Lietuvos akademinės elektroninės bibliotekos (eLABa) duomenis):

Eil. Nr. Publikacija
1Jusienė, Roma; Lisauskienė, Lina; Baukienė, Edita; Laurinaitytė, Ilona; Praninskienė, Rūta; Urbonas, Vaidotas. Predictors of children’s headaches during the second Covid-19 pandemic wave in the country with long-lasting lockdown // Central European journal of public health. Prague : Czech National Institute of Public Health. ISSN 1210-7778. 2024, vol. 32, iss. 2, p. 95-100. DOI: 10.21101/cejph.a8007.
2Rakickienė, Lauryna; Baukienė, Edita; Jusienė, Roma; Breidokienė, Rima. Vaikų savitvarda prie ekranų: ar ikimokyklinukų slopinančioji kontrolė leidžia numatyti jų naudojimąsi IT prietaisais po trejų metų? = Children's self-control at screens: Does preschoolers’ inhibitory control predict child use of IT devices three years later? // Psichologija 360˚ +1: Lietuvos psichologų kongresas'22, Kaunas, Vytauto Didžiojo universitetas, 2022 m. balandžio 25–30 d.: pranešimų santraukų leidinys. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2022. eISBN 9786094675133. p. 25. DOI: 10.7220/9786094675133.
3Baukienė, Edita; Breidokienė, Rima; Jusienė, Roma. Naudojimosi ekranus turinčiais IT prietaisais reikšmė 6-11 metų amžiaus vaikų vizualiniams-motoriniams bei regimosios atminties gebėjimams. = Significance of screen-based media use for 6–11 aged children‘s visual-motor and visual memory abilities // Psichologija 360˚ +1: Lietuvos psichologų kongresas'22, Kaunas, Vytauto Didžiojo universitetas, 2022 m. balandžio 25–30 d.: pranešimų santraukų leidinys. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2022. eISBN 9786094675133. p. 26-27. DOI: 10.7220/9786094675133.
4Baukienė, Edita; Jusienė, Roma; Praninskienė, Rūta; Lisauskienė, Lina. The role of emotional reactivity in a relation between sleep problems and the use of screenbased media among toddlers and pre-schoolers // Early child development and care. Abingdon : Routledge journals, Taylor & Francis. ISSN 0300-4430. eISSN 1476-8275. 2022, vol. 192, iss. 9, p. 1402-1412. DOI: 10.1080/03004430.2021.1885392.
5Jusienė, Roma; Baukienė, Edita; Breidokienė, Rima. Risk of behavioural and emotional disorders in Lithuanian school aged children as assessed with sdq during the second lockdown due to COVID-19 = Mokyklinio amžiaus vaikų elgesio ir emocinių sutrikimų rizika, vertinta Galių ir sunkumų klausimynu antrojo karantino dėl COVID-19 metu Lietuvoje // Psichologija. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-0359. eISSN 2345-0061. 2021, t. 64, p. 77-85. DOI: 10.15388/Psichol.2021.43.
6Rakickienė, Lauryna; Jusienė, Roma; Baukienė, Edita; Breidokienė, Rima. Pre-schoolers’ behavioural and emotional problems during the first quarantine due to COVID-19 pandemic: the role of parental distress and screen time = Ikimokyklinio amžiaus vaikų emocijų ir elgesio sunkumai pirmojo karantino dėl COVID-19 metu: tėvų patiriamo distreso ir ekranų laiko vaidmuo // Psichologija. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-0359. eISSN 2345-0061. 2021, t. 64, p. 61-68. DOI: 10.15388/Psichol.2021.41.
7Jusienė, Roma; Būdienė, Virginija; Gintilienė, Gražina; Girdzijauskienė, Sigita; Stonkuvienė, Irena; Žėkaitė, Jovita; Adomaitytė Subačienė, Ieva; Baukienė, Edita; Breidokienė, Rima; Buzaitytė Kašalynienė, Jolita; Dragūnevičius, Kęstutis; Grabauskienė, Vaiva; Praninskienė, Rūta; Schoroškienė, Vaiva; Speičytė-Ruschhoff, Erika; Urbonas, Vaidotas. Nuotolinis vaikų ugdymas pandemijos dėl COVID-19 metu: grėsmės ir galimybės ekosisteminiu požiūriu. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2021. 276 p. ISBN 9786090705919.
8Baukienė, Edita; Jusienė, Roma. Ikimokyklinio amžiaus vaikų miego sunkumų, emocinio reaktyvumo ir tėvų taikomos miego bei naudojimosi ekranus turinčiais prietaisais tvarkos sąsajos = Associations among toddlers’ and preschoolers’ sleep problems, emotional reactivity, sleep regime and parental applied rules for screen-based media use // Psichologija. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-0359. eISSN 2345-0061. 2020, t. 62, p. 69-86. DOI: 10.15388/Psichol.2020.22.