Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto autoriaus (Mindaugas Degutis) publikacijų sąrašas (pagal Lietuvos akademinės elektroninės bibliotekos (eLABa) duomenis):

Eil. Nr. Publikacija
1Urbonavičius, Sigitas; Degutis, Mindaugas; Zimaitis, Ignas; Kaduškevičiūtė, Vaida; Skare, Vatroslav. Three steps towards the deeper insights into willingness to disclose personal data in online shopping: an abstract // Optimistic marketing in challenging times: serving ever-shifting customer needs : proceedings of the 2022 AMS annual conference, May 25-27, Monterey, CA, USA. Cham : Springer Nature, 2023. ISBN 9783031246890. eISBN 9783031246876. p. 161-162. (Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (DMSPAMS), ISSN 2363-6165, eISSN 2363-6173). DOI: 10.1007/978-3-031-24687-6_62.
2Petronytė-Urbonavičienė, Ieva; Žiliukaitė, Rūta; Degutis, Mindaugas; Ramonaitė, Ainė. Pilietinės galios indeksas 2022 m. Vilnius : Pilietinės visuomenės institutas, 2022. 51 p. Prieiga per internetą: <http://www.civitas.lt/wp-content/uploads/2023/01/PGI_2022metai.pdf>.
3Urbonavičius, Sigitas; Degutis, Mindaugas. Technology-driven economic behaviours: the role of willingness to disclose personal data in online buying and webrooming // Inžinerinė ekonomika=Engineering economics. Kaunas : Kauno technologijos universitetas. ISSN 1392-2785. eISSN 2029-5839. 2023, vol. 34, iss. 5, p. 568-578. DOI: 10.5755/j01.ee.34.5.34782.
4Skare, Vatroslav (tyrėjas); Kaduškevičiūtė, Vaida (tyrėjas); Zimaitis, Ignas (tyrėjas); Urbonavičius, Sigitas (tyrėjas); Degutis, Mindaugas (tyrėjas). Veiksniai, lemiantys norą atskleisti asmens duomenis ir jo įtaka pirkimo kanalo pasirinkimui = Factors, influencing the willingness to disclose personal data, and impact of the willingness on the choice of a purchasing channel. Vilnius, 2022. 4 failai. DOI: 10.18279/MIDAS.ASMDUOM.187050.
5Urbonavičius, Sigitas; Degutis, Mindaugas; Zimaitis, Ignas; Skare, Vatroslav. Impacts of store trust antecedents on willingness to disclose personal data in online shopping // Organizations and markets in emerging economies. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 2029-4581. eISSN 2345-0037. 2023, vol. 14, no. 2, p. 242-259. DOI: 10.15388/omee.2023.14.90.
6Degutis, Mindaugas; Urbonavičius, Sigitas; Hollebeek, Linda Desiree; Anselmsson, Johan. Consumers’ willingness to disclose their personal data in e-commerce: A reciprocity-based social exchange perspective // Journal of retailing and consumer services. Oxford : Elsevier. ISSN 0969-6989. eISSN 1873-1384. 2023, vol. 74, art. no. 103385, p. [1-8]. DOI: 10.1016/j.jretconser.2023.103385.
7Zimaitis, Ignas; Urbonavičius, Sigitas; Degutis, Mindaugas; Kaduškevičiūtė, Vaida. Influence of trust and conspiracy beliefs on the disclosure of personal data online // Journal of business economics and management. Vilnius : Vilnius TECH. ISSN 1611-1699. eISSN 2029-4433. 2022, vol. 23, no. 3, p. 551-568. DOI: 10.3846/jbem.2022.16119.
8Urbonavičius, Sigitas; Degutis, Mindaugas; Zimaitis, Ignas; Kaduškevičiūtė, Vaida; Skare, Vatroslav. From social networking to willingness to disclose personal data when shopping online: modelling in the context of social exchange theory // Journal of business research. New York : Elsevier Inc. ISSN 0148-2963. eISSN 1873-7978. 2021, vol. 136, p. 76-85. DOI: 10.1016/j.jbusres.2021.07.031.
9Urbonavičius, Sigitas; Degutis, Mindaugas; Zimaitis, Ignas; Kaduškevičiūtė, Vaida; Skare, Vatroslav. Willingness to disclose personal data as a case of negotiated social exchange // EMAC 2020 regional conference, Zagreb, Croatia, Sep 16, 2020 : proceedings of the European Marketing Academy. Zagreb : European Marketing Academy. 2020, art. no. 84887, p. 1. Prieiga per internetą: <http://proceedings.emac-online.org/pdfs/R2020-84887.pdf>.
10Zimaitis, Ignas; Urbonavičius, Sigitas; Degutis, Mindaugas; Kaduškevičiūtė, Vaida. Impact of age on the willingness to disclose personal data in e-shopping // EMAC 2020 regional conference, September 16-19, 2020, Zagreb, Croatia : proceedings of the European Marketing Academy. Zagreb : European Marketing Academy. 2020, art. no. 84569, p. 1-10. Prieiga per internetą: <http://proceedings.emac-online.org/pdfs/R2020-84569.pdf>.
11Degutis, Mindaugas; Urbonavičius, Sigitas; Zimaitis, Ignas; Vatroslav, Skare; Laurutytė, Dalia. Willingness to disclose personal information: how to measure it? // Inžinerinė ekonomika = Engineering economics. Kaunas : Kauno technologijos universitetas. ISSN 1392-2785. eISSN 2029-5839. 2020, vol. 31, iss. 4, p. 487-494. DOI: 10.5755/j01.ee.31.4.25168.
12Dikčius, Vytautas; Urbonavičius, Sigitas; Adomavičiūtė, Karina; Degutis, Mindaugas; Zimaitis, Ignas. Learning marketing online: the role of social interactions and gamification rewards // Journal of marketing education. Thousand Oaks, CA : SAGE Publications. ISSN 0273-4753. eISSN 1552-6550. 2021, vol. 43, iss. 2, p. 159-173. DOI: 10.1177/0273475320968252.
13Petronytė-Urbonavičienė, Ieva; Ramonaitė, Ainė; Žiliukaitė, Rūta; Degutis, Mindaugas. Pilietinės galios indeksas 2019 m. Vilnius : Pilietinės visuomenės institutas, 2020. 83 p. Prieiga per internetą: <http://www.civitas.lt/wp-content/uploads/2020/05/PGI_2019metai.pdf>.
14Zimaitis, Ignas; Degutis, Mindaugas; Urbonavičius, Sigitas. Social media use and paranoia: factors that matter in online shopping // Sustainability. Basel : MDPI. ISSN 2071-1050. eISSN 2071-1050. 2020, vol. 12, no. 3, art. no. 904, p. [1-10]. DOI: 10.3390/su12030904.
15Gineikienė, Justina; Kiudytė, Justina; Degutis, Mindaugas. Functional, organic or conventional? Food choices of health conscious and skeptical consumers // Baltic journal of management : Emerald. ISSN 1746-5265. eISSN 1746-5273. 2017, Vol. 12, no 2, p. 139-152. DOI: 10.1108/BJM-01-2016-0016.
16Degutis, Mindaugas; Urbonavičius, Sigitas; Gaižutis, Algis. Relation between life satisfaction and GDP in the European Union // Ekonomika / Vilniaus universitetas. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-1258. 2010, t. 89, nr. 1, p. 9-21. DOI: 10.15388/Ekon.2010.0.997.
17Urbonavičius, Sigitas; Dikčius, Vytautas; Gineikienė, Justina; Degutis, Mindaugas. Country of Origin Effects in the Context of Transformations: Nostalgia, Ethnocentrism and Animosity = Prekių kilmės šalies poveikis transformacijų kontekste: nostalgija, etnocentrizmas ir priešiškumas šaliai // Transformations in business and economics / Vilnius University. Kaunas Faculty of Humanities, Brno University of Technology. Faculty of Business and Management, University of Latvia. Faculty of Management and Economics. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1648-4460. 2010, vol. 9, no. 1, p. 182-200.